Tagok : Szűcs Gábor 'Gabó' |
Szűcs Gábor 'Gabó'
2010.07.25. 18:07
Név: Szűcs Gábor
Születési idő: 1986
Lakhely: Miskolc
Bemutatkozás:
Az első autó amit én vezettem
Itt már kb 12 évesen a játszós 100-assal.Volt egy szilveszter amit konkrétan ebben ülve,zenélve,beszélgetve töltöttünk el.Hátsó szélvédőn volt egy matrica:A maffia szolgálati kocsija. Aztán eladtunk és pár napra rá saját szemünkkel láttuk ahogy egy Kamaz viszi a platóján totálkárosra törve a MÉH telepre.Elmentünk a telepre és kimentettünk belőle pár dolgot.
Az első konkrét saját autóm egy régi rendszámos Skoda 1000MB volt amit felújítási szándékkal vettünk,de végül nem lett felújítva hanem alkatrésznek lett felhasználva egy másik autóhoz ami jobb állapotban volt.
Ez a másik autó szintén egy 1966-os Skoda 1000MB volt,tesóm újította fel.Jogsim megszerzése után ezzel kezdtem el autózni 2003-ban.Nagyon jó autó volt,megbízható,rengeteg veterános találkozóra elvitt minket.2008-ban azonban megérett egy nagy karosszéria felújításra amit már nem tudtam bevállalni.Továbbá tesóm épp ezidőtájt kezdett bele a Bogara felújításába,ami nagyon megtetszett.Mindigis tetszettek a bogarak egyébként,de a család skodás volt.Szóval úgy döntöttem a Skodát eladom valakinek aki rendbe teszi én pedig beszerzek egy régi Bogarat.A Skodát áron alul,friss műszakival eladtam.Mosonmagyaróvárra mentek vele lábon,hiba nélkül teljesítette a nagy utat.
Képek róla
Kezdetét vette tehát a bogár keresés,na de nem akármilyen hanem 65 előtti "kisablakos" modell jöhetett csak szóba.Elég sokat kellett várni a megfelelő darabra,mindig akkor nincs eladó autó amikor pont pénze van az embernek,de végül innen 350km-re találtunk egy műszaki nélküli,ideiglenesen kivont,kissé szétszedett,üzemképtelen 1961-es Bogarat.A zöld szín egyébként is a kedvencem,ezért nagyon megtetszett.Ott árválkodott egy fészerben,rögtön tudtam hogy ez kell nekem.Intéztem fuvart és hazahoztuk.
További képek a beszerzésről
Volt rajta némi lakatosmunka,valamint a fékek,futómű teljesen szét volt szedve.Motorikusan rendben volt,még aznap este be is indítottuk.1 hónap szerelgetés és csinosítás után elkészült,visszaállítottam a forgalomba és azóta is hibátlanul működik,nagyon megszerettem.Már körülbelül a skoda árának kétszeresébe van,dehát ez van.Alkatrész szerencsére van hozzá,így remélem még jó sok évig használhatom.
További képek a jelenlegi állapotról
Motorozás:
Első saját motorom egy Berva volt ami soha nem működött,csak pedáloztam mint egy biciklit.Aztán jöttek Rigák,Verhovinák amikkel már sikerült motoroznom is.Volt Danuvia blokkal szerelt verhovinám,úgy vitte a könnyű vázat mint szél a szarospapírt.Egy csúnya téli esés után azonban már nem nagyon jártam ezzel.Volt Danuviám,Csepelem is de nagymotor jogsi hiányában inkább eladtam őket,minthogy a garázsban kerülgessem.
Manapság Simsonnal járok mert az is régi,de legalább van hozzá alkatrész.
A kezdetek emlékére egy gyönyörű gyári állapotú 1500km-t futott Verhovina mai napig a tulajdonomban van,habár ritkán használom.
Képek a mocikról
Egyebek:
Gyűjtöm a régi szovjet lemez pedálos gyerekautókat pl pedálos moszkvics,pedálos lada,stb.Ilyen volt az első autó amit vezettem,innen a mánia.Körülbelül 23 db ilyen kisautóm van,de a létszám folyamatosan változik.Saját weboldalt is létrehoztam ezeknek a régi játékautóknak.Egyéb régi játékokat is gyűjtök,lényeg hogy kapcsolatban legyen az autózással,motorozással.
A pedálos moszkvics weboldal
Köszönöm hogy benéztél!
|