Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
Aztán a szalonban Burki a fényezések minőségére is figyelj, mert sok új elég narancsos, főleg a nem-metál színek, Kakas az ilyenre már köpködne egy motortankon is, de sokmillás új autónál már én is szóvá tenném, az biztos, hogy küldjenek másikat.
|
Most volt nálunk az irodában egy szimpi öreg fószer, úgy hívják, hogy Planéta Zsolt. Mekkora IZS-fan lehet a csávó!
|
Jaja, ezekről makogtam Peták... Amúgy továbbra is elsősorban a német kocsikra gerjedek, de sajnos az újak mind ilyen bogárhátú-köbcentis (1200) turbós motorokkal vannak szerelve. Kurvasokat kutakodtam a neten meg az autós újságokban, de sajnos csak a Mazda gyárt 2000 köbcentis szívó benzinmotorral új kocsit. és ez a motor a 3-as Mazdában tuti leinformálhatóan 5 litert eszik átlagban. De már a Mazda se sokáig gyárt ezzel, mert a CX 9-be ők is turbósat nyomnak majd... Én ugye ha ennyire kiköltekezek, akkor hosszú távra veszek kocsit (15-20 év) ezért gondolkodok szívóban, mert abban kevesebb a hibalehetőség, igénytelenebbek.
Komoly zene ez Sákesz, meghallgattam! Eins, zwei, drei...
Szerintetek ez milyen motor? Nyáron fotóztam Trier-ben. Én valami Kreidlerre tippelek.
|
Mit mondtál Burki, valami új Skyactive Mazdát próbáltál múltkor?
A postánál, miközben vártam a sorban, hogy feladjak egy Moszkvics-cuccos dobozt, egy ilyen új Mazda3 állt meg, na ezek már tényleg minőségi mutatós gépek, egy ilyenben már megbarátkoznék a halszaggal
|
Nesztek nektek zene! https://www.youtube.com/watch?v=HbLN7wq7MuQ
|
Perecesen egy 700-as kis boxer BMW volt, de azt Béci vette meg helyesen Zsóri elől.
|
Én Moszkvában leszek a kocsonyán, ott jobban dermed
|
Nincs harag puxi.
Viszont hogy legyen a kocsonya feszt? Jo lenne lemenni, bar jan utolso hetebe ugyeletes leszek, ugyhogy max eszek veletek |
Már nincs meg de adok egy számot, ha érdekel, am lyukóban volt.
|
Elvileg Perecesen valahol állt egy NSU Ro 80, még tán eladó is volt, valami infója van róla valakinek?
|
Ja és Zsórikám voltam nyaralni, igaz, hogy kicsit közelebb, mint terveztem, de így se mentek kárba a konzervek, ne félj, de ha ennyire bizgat a sorsuk, lehet van még egy jó töltött káposzta neked!
És azóta már mentem annyit a kocsival, hogy Montenegrót is megjárta volna, de ez a gép már sose fogja, mert tengerhez csakis biztosítható (tehát max. 12 éves) gépjárművel a jövőben, mint ahogy előtte is. Meg ugye adom is el a fostalicskát, és veszek én is egy olyat, mint a tied, amiben csak fordítani kell a kulcsot. Milyen is az? Nissan Primera? Nissan Micra? Hyundai? Nehogy valami szart megvegyek itt gyorsba.
|
Sákót meg ha esetleg megbántottam(nem hiszem), bocsi, csak annyira megörültem anno, hogy G4-ekről írt itt, meg H-Astrákról, hogy vesz, aztán erre meg jött ez az Almera, homlok egyenest más vonal, nem tehetek róla, én nagyon nem szeretem ezeket a nem európai kocsikat. Az újak közt sok a jó, de ezek a 10+-osak nem a világom belőlük.
|
Megvilágosodtam skacok, eladom a szar Golfom, meg a szar Bogaram is, és, mert én hiszek nektek, veszek egy hiperszuper Suzuki Balenót vagy Liánát, jövőre már azzal megyek nyaralni, csakhogy Zsórinak hozhassak friss képeket a tengerről!
|
Ja és Peták!
Persze, hogy van boxered is, mint ahogy Sákónak is van kétüteműje, itt most kurvára nem erről van szó, hanem hogy TÖMEGAUTÓRA vered magad
( Tudom, nekem nincs semmilyen, de nem is akarok, meg nem is pofázok hülyeségeket Nálam egy újabb autó használati eszköz, tehát lényeg, hogy gazdaságosan, megbízhatóan működjön, a többi nem lényeg és nem csinálok belőle presztízskérdést, meg nem osztok le miatta másokat. )
|
Újra Kakassal kell egyetértsek.
|
Na jólvan nemfogok én itt lovakkal imátkozni, hát az a szar a gúnyhatárig nem jutott el dehátha az az istenkirály akkor az, meg ami a dolikkának van mer még azok is jók.
Ammeg tökmind1 mer fél év múlva úgyis bekattan valami debil hülyeséged megin hogy egy JONWAY kell mer csak az a jó és akkor azlesz a jó. nekem mind1 én elfordítom a japánban a kulcsot és megyek. Sákó meg addigra úgyis kiüti az övét hát 2 állást ismer a gázpedálon on meg off bezárnánk egy üres szobába 2 fagolyóval az egyiket eltörné a másikat meg elrontaná szóval az övével példálózni nemér.
Na de meséljmár a nyaralásról? Jóvolt? Hogytelt? Képeket nemszúrszbe? Hmmm?
|
1. Ugyan van sornégyesem is, de van boxerem is, ha már itt ínyencségekről beszélünk.
2. Zsóri is hazabeszél, vmi fos Suzukijuk volt/van legutóbb, meg a Tuloknak is vettek valami rossz Coltot, vagy nemtommit, mert az vót épp ócsóé, szal erről ennyit, meg aki kettesben vezet végig a városon, az az autókhoz inkább ne ugasson
3. Hát igen, a 250 ezres huszonéves autók sajnos már csak ilyenek, bedögölhetnek bármikor sajnos, van ez így, hogy elvisz kétszer is Lengyelbe, harmadszor meg sajnos csak a szomszéd megyéig, de azért ott se hagy az útszélen. De majd erre rátérhetünk 10 év múlva, kiváncsi leszek ezek a csodás örökéletű japó gépek, hogy fognak muzsikálni.....de nem ám úgy, hogy rendszeresen szerelőnél hagyogatva 50-100 ezreket, hanem minimálba, mindent akkor cserélve, amikor már tényleg muszáj. Meg azért az esztétikára is figyelve, mennyire lógnak a kárpitok, mennyire máltak le a kilincsek, kédergumik, stb.
Ne hasonlítgassunk egy 1994-es német autót egy 2004-es japánhoz. Hasonlíts hozzá egy 2004-es Leont, Octáviát, Astrát, Focust. Azt inkább nem mondom hogy a 94-es némethez 94-es japánt, mert elég nehéz lesz találni
|
Hú, gyerekek, ez siralmas, kb. olyan, mint amikor motorosok esnek egymásnak, hogy melyik egyhengeres léghűtéses nagy enduro melyik másiknak a koppintása (pl. XT600), vagy hogy a Yamaha DT másolt-e a Honda MTX-ről vagy fordítva Tök értelmetlen vita az egész, ha már a motoros párhuzamot hoztam fel, akkor nyilván egy boxer BMW-t, egy Hercules W2000-et vagy egy Triumph Tigert érdekes módon senki nem szokott a sorkettes/sornégyes sport/túragépekhez vagy 125-ös kétütemű endurokhoz hasonlítgatni, na vajon miért? Az egyik műszakilag különleges, látszik benne a mérnöki kreativitás, értelmes és érdekes TARTALOM van benne, a másikat meg megtervezték, hogy működjön a követelményeknek nagyjából megfelelően a 1-2-4 hengeres blokkjával, átlag futóművekkel, láncos szekunderhajtással oszt szevasz.
Itt ugyanez a helyzet, sornégyes, tök általános használatra szánt utcai kocsikról van szó, Peták meg veri magát a német technikára, holott kb ugyanaz a tartalom van benne, mint a japán kocsikban, szóval nem értem, mire fel ez az arcoskodás... Ha mondjuk legalább egy sorhatos vagy V6-os blokk figyelne itt valaki kocsijában, akkor lehetne hasonlítgatni, de kurvára csak sornégyes négyüteműk miatt megy az észosztás, tudtommal még turbó sincs egyikben sem, szóval
Azon lovagolni meg, hogy kombi, vagy sedan, hát ki nem szarja le...
|
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
|