Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
meg szerencse hogy televagyunk elmenyekkel! es igazabol ez a kocsimosas is az volt, úgy talalkoztunk össze janival hogy meg sem beszeltük:-)
|
Én valamikor nyáron mostam utoljára kocsit, pedig a Golfot tegnapelőtt Bükkszenten is jól összecsaptam felfele a Hópihénél, ahol eszembe jutottak a VAT eseményei, ma meg benéztem Felsőtárkánynál Varróház felé, hogy mennyire vannak letilosozva az erdészeti utak (le vannak sajnos, a hevesiek keménykednek sajna) na ott is csaptam a sarat :) A Termálba meg a fergeteges egri strandfesztivál élményei villantak be, de sajnos az elhagyott papucsomba nem botlottam bele
|
Hideget mondanak már szilveszterre, de mehetünk felőlem, remélem a kis rigszi bírni fogja, az a baj, h annak kereszt az a szinva forrástól 1-es, de massára pl. szó nélkül felmegy 2-esben is és ez most egy kis célzás akart lenni
|
Karácsonyi közös veterán kocsimosás, avagy East and West together
|
Részemről a Schwalbis variációt nem tartom kizártnak, de erősen hőmérsékletfüggő, mert a főnökasszony síelni készül, így egy táppénzt most nem engedhetek meg magamnak, valakinek vinnie kell az irodát.
|
Lehet Szimózni is, semmi akadálya, izzítsd Bübüéket!
Ha mindenki belaszarik, akkor meg megyünk DT-ézünk mondjuk egy Kondó-Barcikát, azt cső.
A lényeg, hogy legkésőbb 2-re már itthon legyünk, rá kell pihenni majd az estére
|
Vagy akkor ez az utvonal de mindenki szimsonal jon es legyunk vagy 10 en |
En az rd vel jonnek de meg nincs kesz a papirozas...ugyhogy inkabb krosszozunk egyet a dt kel valami kemenyebb terepen ketten! |
No embörök!
Mivel az időkép szerint Szilveszter napján nagyon szép napos idő lesz (bár hideg is, de ez most mellékes, erre van a ruha), így arra gondoltam, hogy csaphatnánk egy össznépi ÉVZÁRÓ mocorgást. Arra gondoltam, hogy felmennénk Bánkútra a régi felső bánkútin, ez legalább kicsit vadregényesebb, lecsorognánk a turistaházba egy kis melegedőre, teára, aztán hazafele meg a Látóköveknek gurulnánk, kitekintéssel a Tátrára. Felfele Massán akár a Vadászban is megihatunk egy teát, ha véletlenül Bánkút zárva lenne. Kb. 10-14 óráig gondolnám az egészet, ha tényleg az igért idő lesz. Lehetne jönni Rigától MZ-ig mindennel, kinek mi a kedves éppen.
(esetleg kurtított verzió-Bükkszent-kilátó)
Vélemény?
|
A jó Mustang 3 hónap állás után 3. rúgásra indult, és hibátlanul ment. Ez már döfi!
|
Bizony Peti régi Opel nem kop el. Lehet igaz, mert mióta az enyémet szétszedtük-összeraktuk (pár éve), én bevallom azóta semmit nem csináltam rajta. Mindig indul, elvisz szépen 90-100al bárhova. Én ezzel inkább elmegyek 1000km-re, mint egy új Opellal vagy akármivel.
|
Íme az új libegő felső állomása, ha már működne, most pont felhozna a ködből a napra:
|
Öreg Opel sose kop el, csak az új Opel, az kop el, igaz-e Apró?
Gondolkodtam Peták, hát sajna marad a kedd a túrára, nem jó a többi nap....
|
Én már korábban is megmondtam, hogy a mondás így szól helyesen: Opel, csak az kop el.
Amúgy meg az igaz, hogy a hirdetett autók 90%-a szemét.
Mondjuk várható volt 300 ezret futott műanyag autótól hogy szét lesz hullva, nem is értem miért néztél meg ilyet.
|
Én dolgozok hétfő-kedd-szerdán Kakas.
Na én a váci ETZ-s túrán megtanultam azt, amit Sákó valszeg most, hogy nem szabad ilyen messzire menni bizonytalan dolgokért. Miskolc körül is van épp elég szar. Hiába tesz fel valaki a szaráról jó képeket - csak a saját szemednek, meg a haverok szemének hihetsz élőben, nem képről.
Amúgy Puxi az igaz amit a céges kocsik szervizeléséről mondtál, meg az is igaz rájuk, hogy nincsen gazdájuk,mikor ki kapja a kulcsot, hidegen kinyomják a szemüket mert nincs idő melegiteni, sietni kell a tárgyalásra, az összes kátyút megfogják vele, garázsban sosem állnak, stb...
Továbbra is az a véleményem, hogy mindenki csak a szart teszi fel a netre, mert a jó kocsikért sorban állnak ismeretségi körön belül, azokat sosem teszik fel a netre. És egyre ritkábbak a olyan emberek, akik azért adnak el tökéletes minőségű, használt pl.: Golfot, mert a szomszédnak is Passátja van, úgy sincs hova tenni a pénzt, vegyünk hát mi is Passátot...Ha meg mégis, akkor viszik a tuti használt Golfot a haverok, pult alól, egymást ölve érte...vagy esetleg odaadja az elkényeztetett gyerekének, aki egy év alatt olyan kocsit csinál belőle, mint a szóban forgó Astra, ugynais dolgozni sohasem kellett érte, következésképp megbecsülni sem fogja, vigyázni sem fog rá soha cseppet sem.
Úgyhogy Sákó tegyél hozzá még egy millát, és hozz ki egy zsírúj Lada Grantát a debreceni szalonból. Azzal veterános körökben is szivesen fog látni mindenki mindenhol, mert mégiscsak Lada, kuriózum. Az a 25 év meg beleszalad egy szempillantás alatt!
|
Sajna nekünk pont kedd este színház, szal aznapra mértéktelen ivást nem vállalok, mert se bealudni, se behányni, se pisálni szaladgálni nem kéne
|
Apám is 1misiért akart kocsit veni, aztán letett róla
A 29-ei keddi ivós túrára részemről még 4 ember jön, itt mi a helyzet?
|
Kb. hasonlókra készülj fel, ha 2 millás kocsit akarsz 1 milláért venni, lejjebb kell adni az évjáratot a 2000-hez közelítve, ha ennyiért minőséget akarsz. Marad a G Astra és G4, esetleg B5 Passat és Octi benzinesbe. Vagy még a Fóka.
Vagy Rönő-Pözsó-Hjundáj-Dáccun és társaik
|
Megerkeztunk de nem vettuk meg. Hatalmas csalodas lett az alaposabb szemrevetelezes eredmenye, a vegen mar 875 ert is adtak volna. A hibalsita roviden
Teljesen szetkopott szarra csuszos kuplung
Kofelverodesek igenytelenul behavitva alvazvedovel elol es hatul
Szigszalagos jobbtukor
Teljesen kiult vezetoules
Szetkopott kormany, torott kikopott ajtoboritas
Rohadas az ajtozsanerokon es femig lekopott kuszob a vezeto oldalon
Felemve latszott hogy a jobb elso kerek feltengelycsuklo boritasa szakadt a zsir kiverodott
A motortarto bakok mar lognak, indulasokr rant az egesz
Az olajnyomas felepuleseig inditaskor kurvara kopog a motor
Es minden eleme karcos, nehol pici horpadasok
Ja meg az olaj egszer mar osszefolyt a vizzel mikor szetment az olajhuto belseje, ezt be is vallotta.
Szoval kene kolteni ra 400 at es akkor teljesitene azokat a kriteriumokat amit egy viszonylag uj autotol varok |
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
|