Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
Ez az új kromofág egyedül akkor tetszik, amikor valami újrafestett elemről kell leoldani a gány festést úgy, hogy az alatta lévő gyári fény megmaradjon.
|
No igen, csak abba meg foszgen volt ami igen mergezo...de sok rosszabb minosegu festeket jol old az etanol, erdemes kiprobalni. Utana meg johet a drotkorong |
Hát, mostmár marad így, az bztos, én nem leszek szívbajos nyelezgetni így sem, hosszabb túrákra úgyis valszeg az Izst fogom elővenni, az ülése is nagyságrendekkel kényelmesebb.
Vettem ma ebből az új zselés vacakból, amit kromofág helyett lehet kapni, olyan büdös mint a 2k-s festékek, zárt helyen gyakorlatilag használhatatlan és a fastéket is csak "lazítgatja" 2700-ért... Bezzeg a jó öreg szuper kromot az ember locsolgathatta egész nap a pincében, szagát se lehetett érezni, a dolgát viszont tette!
|
Nekem volt már simán ennyit kottyanó gyűrűs motorom (egy tized?), de nekem nem is bántja a fülem olyannyira annak a Pancsinak a hangja, amit a Varbói-tónál fülelgettünk. Én simán lerendezném annyival, hogy ez egy régi Pannónia és kész, ez ilyen. Ha nem ez csörög, majd csörög más.
Amúgy BT-ét kérdezd gyűrű ügyben, ha jól tom az MZ-jéből az egyik cakkpakk elfogyott
|
No kakas nekem is szar hangja van az osszes yamahamnak...de mennek azert jol! |
Én is szenvedek a pancsival, tegnap megfejtettem a zaj okát. Miután már a tűgörgőt kicseréltem bronzra, a hengerfejet kisebb sűrítésűre és akkor is csinálta, belenéztem a kipufogónyíláson a hengerbe és azt láttam, hogy ahogy piciket mozgatok a lendkeréken, a gyűrűk vagy egy tizedet mozognak fel-le...
Ilyet még sosem láttam, igaz nem is figyeltem, normális ennyi mozgás? Bosszantó, hogy patikán fel van újítva minden, erre nem lesz szép a hangja....
Egyébként a Mikunival nagyon szép egyenletes lett az alapjárat és a lapot is jobban veszi!
|
Rövidíts az áttéten, amikor vettem a DT-ét nekem is 3-4.ikben ment 100-at, most meg 6.ikban a vége annyi :) Dehát terepre nem is kell, aszfaltra viszont így rövid.
|
No uraim! sikerült életet lehelnem az rd-be, de ugy am, hogy 90 ig ki is huzattam! negyediknél feljebb el sem jutottam, olyan brutal a gep! hihetetlenül hosszú, egyesben rendesen csúsztatni kell a kuplungot, viszont utana siman megy 50 ig egyesbe es kb 2 mp alatt éri el. sajna a termposztat be volt ragadva, igy rögtön elforralta a vizet és hülye hangja lett. holnap meg is nézem mi baszódott el, viszont előbb utóbb motor lesz belőle. Ja annyi hogy szerintem a dt ezerszer biztonsagosabb, mint az rd, aminek kis fika teleszkópjai kis kormánya és kis teste van, viszont hozzá olyan erő mint a vaskos am lomhabb dt ben!
|
Tetszetős, de Rommel igencsak rábaszott volna, ha a katonái ezzel a ,,szívjunk közvetlenül első kerék által felvert homokot"-légszűrős géppel közlekedtek volna
(Tudom, minden motorban egyből a hibát látom)
|
Rommel titkos fegyvere
|
Ezeket az "erdőben tilos..." kezdetű dumákat szajkózza mindenki, mert nem olvassa tovább a pontokat, ahol szépen ott van, hogy kivéve az utakon. Jól beszél Siskó, ilyen alapon már Lyukón se lehetne átmenni.
Amúgy, ha kicsit netezgettek ilyen témában, általában a rendszámnélküliség, illetve mint erdőben tiltott sport-tevékenységet szokták büntetni a crossozást....mert azt viszont tényleg tiltják, engedélyhez kötik. Ezért is mindig a rendszám nélküli gyári crossokkal példálóznak, mert azok tényleg sporteszközök, ilyen célra készültek. Node kérem egy műszakis-papíros közúti forgalomra alkalmas motorbicikli egy nem tiltott úton, KRESZ által megengedett módon hajtva, nagyon is jó helyen van
Az, hogy a vadászoknak, meg esetleg némely bezöldült agyú turistának ez nem tetszik, mert azt hiszik övék az erdő, az sajnos megint más kérdés.....
|
,,az erdőben quaddal, terep-motorkerékpárral, segédmotoros kerékpárral, valamint motorkerékpárral közlekedni tilos."
Tök fasza, hogy a trike-ot meg az oldalkocsist kihagyták
Mondjuk ennyi erővel Bükkszentkeresztre sem mehetek fel motorral, mert azok az utak is ERDŐBEN vannak.
|
A motorozással nem csak a nemzeti park részéről merül fel kifogás, ez erdő-, és vadgazdálkodási szempontból sem kívánatos. Az erdőről, az erdő védelméről és az erdőgazdálkodásról szóló 2009. évi XXXVII. törvény 92/A.§ szerint az erdőben quaddal, terep-motorkerékpárral, segédmotoros kerékpárral, valamint motorkerékpárral közlekedni tilos.
Bővebben: http://bnpi.hu/oldal/latogatoi-szabalyzat-104.html
|
"A közút kérdése
Forgalmi rendszám természetesen csak közúti közlekedés esetén kötelező. A Kktv. szerint "út: a járművek és a gyalogosok közlekedésére, vagy csak a járművek, illetve csak a gyalogosok közlekedésére szolgáló, e célra létesített vagy kijelölt közterület, illetőleg magánterület (közút, magánút)"; magánútnak kell tekinteni az állam vagy az önkormányzat tulajdonában álló területen lévő, közforgalom elől elzárt utat is. Emellett kimondja a Kktv. azt is, hogy a "közforgalom elől elzárt magánút: a sorompóval, kapuval vagy más fizikai eszközzel lezárt, vagy mindkét irányból behajtani tilos jelzőtáblával és a magánút feliratot tartalmazó kiegészítő táblával jelzett út, amely az ingatlan-nyilvántartásban magánútként van bejegyezve". Tehát, ha az út kezelője nem jelzi, hogy a tulajdonában levő út közforgalom elől le van zárva, azt a közúti közlekedésre vonatkozó szabályok figyelembe vételével bárki használhatja, amennyiben az tényleg bejegyzett, helyrajzi számmal rendelkező út. A forgalmi rendszám azonban minden közúton vagy a közforgalom elől el nem zárt magánúton (földúton is) kötelező!"
Csak kíváncsiságból megnéztem, önálló helyrajzi száma a környékünkön csak a lustavölgyi és a régi bánkúti útnak van az elzártak közül.
|
|
Sokáig amúgy azt hittem, hogy a piros feliratos fokozottan védett területes tábla az az útra is tiltást ad, de nem. Az úton ott is mehetsz, nem egyenértékű egy behajtani tilossal. Nyilván nem kell feszíteni a húrt, de azért nem árt tisztában lenni a jogaiddal, ha kifogsz valami nagyon zöldeskedő, gépellenes barmot.
|
Röviden tömören, az utolsó sort nem lehagyni!
A védett természeti területeken, valamint a Natura 2000 hálózatba tartozó területeken a szakterületi jogszabályok alapján tilos, illetve engedélyhez kötött a járművel történő közlekedés. Az erdőtörvény alapján erdőterületen (a természetvédelmi oltalomtól függetlenül) kerékpározni és lovagolni, motorral, illetőleg gépkocsival közlekedni csak az arra kijelölt úton szabad.
|
Mindenekelőtt tisztáznék 2 nagyon fontos tényt:
1. érvényes rendszámos motorral járok, jogosítvánnyal, nem pedig gyári krosszal fű alatt.
2. úton haladok, kifejezetten járműforgalomra építetten, amire ( ha akarok) úgy jutok el, hogy nem megyek el behajtani tilos tábla mellett, se nem lezárt sorompón át. Nem ösvényekről beszélünk kéremszépen, meg patakmedrekről, hanem erdőn átvezető, közforgalom elől el nem zárt (föld)utakról.
Amúgy úgyfest pöpec lett a lámpa, beépítettem az új tekercseket, ami azért nem Simson-Danuvia szintű művelet volt vezetékelésileg az alaplapon, és most olyan lámpám van, mint eddig soha, mint egy autóé. Remélem sokáig ilyen is marad! És végülis az alkatrész se volt drága, 5E egy komplett alaplapért, egy héten belül, Simsonokhoz is drágábban adják.
|
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
|