Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
elvehetik a motort?
ird le kakas a szankciorendszert, és hogy mikor mit nem lehet csinalni és hol?
|
Az a rész ráadásul halmozottan tiltott az örökségvédelem miattMondjuk a lebukás esélye minimális, de azért van.
|
Nemzeti Park. Irgum-burgum! Ott gyalogolni kell.
|
mindenképpen szólj ha mész, mert régóta fel akarom fedezni a nyírkői ház elöl induló utat ami meredeken lefele megy
|
Hát majd most terepezgetek már kicsit én is, tesztelni az új tekercseket! Egész konkrétan a Nagyvisnyó és Bánkút közti régió jól járható erdei ÚTjai kerülnek majd felfedezésre, jó idő esetén.
Csak fagyhatna már kicsit, mert a Bükkben is eléggé vastag a sár az utakon, ahogy felverik a gépek, aztán az ilyenben csak tapicskolni lehet 25-el, meg felszedni a motorra és ruhára 40 kg sarat, nem annyira csípem.
|
Szar halszag. De legalább a tulajnak van önkritikája...
|
Amugy a motorokra visszaterve en meg mindig nem unom a terepezest es neha a saros havas ut is johet, viszont most vonz ez a tisztan orszaguti nagymotorozas is, ezert is tetszik az rd. Mar kijavitottam a 2 legfobb hibajat es csak az uj kuplunglamellak megerkezesere varok.
Az volt amugy a fo baj, hogy a kihajtas oldalon nem a megfelelo szimeringet tettek bele, es hianyzott az a kis csopersely ami a a fotengelyre meg es kihezagolja a kihajtas fogaskerekeit. Igy viszont a fogaskerekek mozogtak a tengelyen, szetvertek a szimeringet,es levertek az anyat a tengely vegerol ami belemart az ontvenybe |
Gretivel beaval meg santa petivel voltam;-) ok meg eddig sohaxnem jartak ott, en mar otthonosan kalauzoltam oket hogy mi merre van. Sajnos a hegy nem a szebbik orcajat forditotta felenk, szinte vegig kodbe burkolozott. Olyan szel volt, hogy mind a szlovak oldalon, mind a lengyel oldalon alltak a lanofkak, es gyalogosan sem engedtek fel minket. Ugyhogy inkabb atmentunk egy masik kisebb dombra, ahol egy hasznalaton kivuli sirelvono melett felmasztunk, es onnan teljes egeszebe megcsodaltuk a tatrat. Es meg a nap os kisutott |
Nofene, h-h voltál Zakóba? Grétivel? Ha esne normális hó, majd mennék én is, de az már csak jövőre lesz, ahogy nézem.
Itt van egy csomó webkamera, én ezt nézem, aztán, ha szépet látok rajtuk, akkor gó :)
http://www.zol.pl/webcam10/
Jók a japó gépek persze, ezt tudjuk, de nekem akkor is kedvesebb pl. egy jó Danúúúúvia, szívesebben pátyolgatom, és mostanság már sokkal inkább bejön az ilyen túra jellegű lightos, kifejezetten veterán motorozás, élvezem minden km-ét, nem a teljesítményre megyek.
|
Most juttunk haza zakopanebol, tetszettt ujra, csak a nagy szel es kod miatt a tatra egyik oldalan sem jartak a lanofkak |
Petike te meg visszafele haladsz a motorok teren, ossze se lehet hasonlitani a szocko szarokat a korabeli japan gepekkel, nemhogy a maiakkal! Itt a hangsuly a 31 even es a 77 ezer km en van...mindezt ridegtartas mellett, nem kimelve. Az osszes legyartott riga nem ment ennyit hiba nelkul, de a banda osszes dancsija es pancsija sem! |
Lehet sokba lesz ez a túra, hazafele a Táncsics térnél a szokott helyen a 30-asnál ott állt a trafi, csak én minderre a sötétben már csak akkor figyeltem fel, amikor kb. 50-el elcsorogtam mellette a forgalom ritmusában.....
|
Van egy dt fuvokam, odaadom kakas probald ki |
Ment itt a szöveg a dt-rd stb mókolásról, felújítókészletből megmaradt fúvókákról, véletlen nincs felesleges 100-120 körüli főfúvókátok? A mikuni, amit vettem a pancserra, abban 150-es, félek H-s légszűrőhöz az túl nagy lesz....
Peták, holnapra egy jó kis Kőrös-bérc-Kis-kőháttal zárjuk a kört majd, ha megfelel
|
ja, hogy Burki te az avasi kilátóra gondoltál? ne viccelj már, minimum a bükkszentire gondoltam....
|
Jól beszélsz Burok, igen pöpec az idő az elmúlt napokhoz képest, így össze is kötöttem a szükségest az élvezettel, és átmotoroztam Visnyóba egy ígéretes DT alaplapért. Értitek, 55 éves magyar motorral kell menni 30 éves japán alkatrészért, hát ez már csak ilyen Jól esett egy kis mocorgás, mennék én messzebbre is, csakhát hamar sötétedik.....
Robi! A te alaplapod is érdekel a sötét tekercsekkel, mert ha netán mégegyszer leég, akkor adom el az egész gépet, nem érdekel már annyira, csak majd legalább addig legyen világítása Amúgy az enyémek valszeg attól égtek le, hogy kiszopósodott a tekercs a vasmagon a 31 évnyi 77 ezer km alatt, és elkezdett mozogni, mert most nagyon lóg, ami ugye lesérti a lakkot, egy kis menetzárlat, aztán még nagyobb, beindul a lavina, ezért is villódzgatott, ingadozott nekem már egy ideje a fényerő. És ahogy most szétforrasztottam a tekercs bekötéseket, hát nem egyszerűen vannak bekötve, nem olyan, mint pl. a Simson, hogy egyik a világító, másik a töltő, nem-nem, mind a kettő egyben töltő és világító is, 1 db-nak van 4 kivezetése, és egymással vannak keresztbe-kasul kötve, szal elég, ha az egyik egy része lefingik, utána a másik már túlterhelődik, felhevül, és megy a levesbe minden.
Azért ezeknek az újaknak biztatóbb a színük:
|
Bő az idő (téli viszonylatban), felugorhatnánk a kilátóhoz a Schwarákkal vagy valami. Én fél óra múlva rúgom akár egyedül is, az tuti! Be vagyok sózva!
|
Sákó te mondtad hogy az RD-ben másfajta alaplap van akkor neked minek? Akkor Fingnak se kell az alaplap? Végülis keríthetsz bele drágábban egy 25 éves megkíméltebb darabot, az biztos sokkal jobb lesz. :D Jó lesz ez neked kísérletezni, a hiba kiváltó oka amugyis máshol van, mire rájössz úgyis elfog füstölni ezis aztán veszel egy másik alaplapot :D
|
Valamit gondolj ki Kakas, ahonnan van jó kilátás, új terep, meg körút jelleggel bejárható. Gerennát tán mondtad, hogy még nem jártál ott, én is csak egyszer.
Nyugi sákó, tied lehet a szemét, mert azok is elég feketék, én ilyet már nem építek be, de neked jó lesz eladni valamelyik összeguberált motorba, ha már Bübüék készletei ennyire kifogytak, hogy Földényi levedlett szarjaira kell alapozni
|
Akkor Adja oda Sákónak a zsemeteiért, Sákó meg Petáknak a defektspréért meg a benzinért
Van ötleted holnapra Peták, vagy kitaláljak vmit?
|
[Későbbi] [15911-15892] [15891-15872] [15871-15852] [15851-15832] [15831-15812] [15811-15792] [15791-15772] [15771-15752] [15751-15732] [15731-15712] [15711-15692] [15691-15672] [15671-15652] [15651-15632] [15631-15612] [15611-15592] [15591-15572] [15571-15552] [15551-15532] [15531-15512] [15511-15492] [15491-15472] [15471-15452] [15451-15432] [15431-15412] [15411-15392] [15391-15372] [15371-15352] [15351-15332] [15331-15312] [15311-15292] [15291-15272] [15271-15252] [15251-15232] [15231-15212] [15211-15192] [15191-15172] [15171-15152] [15151-15132] [15131-15112] [15111-15092] [15091-15072] [15071-15052] [15051-15032] [15031-15012] [15011-14992] [14991-14972] [14971-14952] [Korábbi]
|