Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
Ugy latom mindenkinek elakadt a szava e jo picsa lattan!
No de megtorve a csendet, a bal elotti atoltozest hogy gondoljatok nalam? Mert ha utana mindenki itt is akar visszaoltozni, az nem lesz tul joo...szoval inkabb maradjunk a szepruhaba bebaszunk a foutca kornyeken jol bevalt valtozatnal. |
Schwalbentreffen?
Jó lesz a bál is!
|
kérdezd meg a dagadtat, aztán majd megmondja, hogy melyik a jó, azaz melyiket "viszik"
|
A kocka Schwalbiba milyen új gyertyát javasoltok megvenni Pufinál tartalékba?
Jogász veterános kollégák közül nincs meg véletlenül valakinek Simon István: Pénzügyi jog I. című könyve? Melindának kéne kölcsön 3 hónapra.
|
Ma pont megyek 'ományba, belökjem a nivába? ( a váz se férne be)
|
Ma épp mentem ki Rékához a Swalbival, aztán elment mellettem egy kocka Jawa egy fiatal skaccal, már a hangján hallottam, hogy ez vmi klasszik gép lesz, nem japó szemét, mit ne mondjak rohadt jól állt az úton, úgyhogy elgyengültem, mármint a motor után
|
Gyúrni kell Peták! De legalábbis kajálni sokat. És akkor simán lekapod a sztenderről a 158 kilót!
|
Penteki temaval mi van? En a feszbuk csoportban nem vagyok benne szerintem, itt meg nem latok rola semmit. Eddig ellentetes informaciokat kaptam'ugyhogy az illetekes elvtars homalyositson mar fel legyen szives;-)
Jani, neked meg a gyogyulasod alkalmabol innek mar 2 uveggel a garazsban! |
Nyugtáztam a nehézmotorosok tanácsait, kipróbálom majd!
Csak rossz nézni, amikor sztenderről levéve ott szerencsétlenkednek ezekkel a motorokkal, persze, amikor gurul már leg. 15-el, akkor oly mind1!
|
Peták, most te komolyan HUSZONHAT kilón baszakodsz?
Teletankolod a kisebbiket, felcsapsz magad mögé egy 2-3 napos sátorozáshoz szükséges cuccot, és már ott is vagy. A terepen terelgetés meg a súlyeloszláson is múlik, egy farnehéz (Pl. TS 125) motorral csak szopás még a jó minőségű murva is, a 2 mázsás F650GS-sel meg utassal, felpakolva is lehetett küldeni 75-80-nal. Nyilván télre meg csúszós útra valami könnyű kell, de túrázni kb. mindegy. Ja, meg ha egy kis könnyű valamire felrakod Rékát hátra (most utazási, nem másmilyen céllal mondom), akkor annak a súlypontja is elbaszottabb helyen lesz, mint egy nehezebb, de kezes motornak, valahogy úgy, ahogy Kakas mondja, csak eggyel továbbgondolva a dolgot, nézd meg, milyen fos Simsonnal vagy kis 125-ösökkel utast vinni, egy nagyobb géppel ugyanez nem probléma...
|
Csináljuk! Jöjjön Apró is a RAT-tal! Készen van már?
|
Szombaton kéne egy madaras széria találkozó mondjuk az avasi kilátó parkolóban, nem? Fentről milyen bő képeket lehetne lőni.
|
Puxi kicsit elvitte magát, de Isten tartsa meg jó szokásában!
Így van ahogy Kakas mondja ez a súly téma. Ha engem a 2 éves motoros múltammal nem rántott el a 158 kilós Jawa a szlovák határig meg vissza, akkor Puxit sem fogja. Érdekes az a fotó, ahol a csupasz csaj a BOSS feliratú táblát foja a háta mögött. Ott is ugyanúg jobbra áll a hátsó kerék a Twin Sporton, mint az enyémen. Lehet ezek direkt ilyenek...
|
Ráértem, netezgettem, aztán ráakadtam egy szovjet macás-jáwás oldalra, aztán linkeltem "párat", voltak azért kevésbé jók is
|
Most Te komolyan felszúrtál ide vagy 70 Jawasasszonyt?!
Nem értek egyet Peták súly-dilemmájával, sokkal fontosabb annak elrendezése, ott az Izs, tele tankolva 185kg, de lenn van a tömeg a földön, el is lehet kormányozni terepen is szépen. A pancsa is hasonló eset, én kimondottan könnyed mocinak tartom a 146kg-mal, a pincében is ha meg kell fordítani, csak megkapom a seggét kétkézzel és már irányban is van. Nem kell "fázni" még ilyen bő másfél mázsáktól, igazából a 240kg-s VFR-em is kezesbárány, annyi, h azt már nem emelgetem, meg a magasabb súlypont miatt könnyebben elrántja az embert, figyelni kell. 155kilo az lópikula.
|
Na ki melyik Jáwát vinné el egy körre?
|
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
|