Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
Na ez a méreg, nem a ciánkáli...
Szerintem gyári lesz az a Schwalbi. Rajta van a szívászajcsökkentő cumó is. A trepni meg a gyári taposógumi állapotából ítélve eléggé megkímélt állapotú motor lehet. Pont ilyen taposógumikat vettem a Pufóktól drágáért. Kár, hogy a segge be van horpadva. Szerintem hozd el ötvenbe oszt jóvan.
Gabika, nekem csak a ház kéne, a vázzal nem tudok mit kezdeni. A házra mondj valami rendes árat lécci. Vagy adok érte egy jó Verhó gumit. Peták bármennyit kifizet neked érte.
|
fú de bennem van még az ideg mindig
|
Fuhh, pörög ez a reggel, felkeltem, várom itt a jóidőt, közben felbukkant egy képnélküli Jawa hirdetés, rá is ugrottam elsőnek, küldött emailre képeket az öreg, egy OT plakettes (nem rendszámos) friss műszakis gépről van szó, tuti krómokkal, gyári dukkóval és mindez potom 160E-ért 70 km-re, telefonon mondja már vagy 7-en érdeklődnek 10 perc alatt, mondtam neki meg van véve alku nélkül, én voltam az első telefonáló, már indulok is, adja a címet, aztán hív egy 10 perc múlva, hogy elnézést kér, de a fia megtiltotta, h eladja a gépet.......hát így csúsztam le egy 2-3-400 ezres vételről....
|
Néha-néha már világosodik itt is, de még egybefüggő szürkeség van, a Bükk nyomokban sem látható.
De valszeg fel fog ez szállni, akkor benne lennék vmi kisebb körben.
|
Ennél szebb idő nem is kellene, dehát akkor hagyjuk, ketten kevés az ekkora körre.
|
Menjetek, majd én elmegyek jobb időben, de itt csuronvizes minden, napnak, de még csak világosságnak is nyoma sincsen....... majd délután lehet kimotorozok valahova, de most nincs kedvem ott Mályinka fele a lehullott levelek nyálkáján gurulgatni, miközben a fákról csepeg rám még a víz.
|
Nálunk is köd van, de webkamerán megnéztem a Bükkben gyönyörű idő van. Ne nyavajogjatok. Átmegyünk a Bükkön, mire leérünk már ott is felszáll a köd.
Én megyek. Még most reggelizem, meg tankolni is kell, lehet kicsit késem. Peták, a köd fel fog szállni, te meg szállj ki az ágyból.
|
Köd? Itt kék az ég!
|
Én is felkeltem, de nagyon minuszos ez a köd, meg nedvesség, szerintem legjobb esetben is délfele lesz esetleg jó idő, szal a rimai nagy túra részemről felejtős, lehet túl finnyás vagyok, de nincs kedvem ilyen időben egész nap motoron ülni
|
Hat nem mentunk vegul, nem volt kedvunk kikelni a jo puha meleg agybol.
Mot meg olyan kod meg nyalka van, hogy az orromig se latok! |
Ittam egysmást, de azért azt látom Puxi, hogy csillagos az ég, már ne is haragudjál meg, miről kvartyogsz itt a rossz időről?
|
Én meg kiugrottam a Cruise-ra, amit aztán az eső eléggé elmosott, szokásos arcok voltak kint, Warsawa, 1000MB, Manta, stb, Pócék, meg jópár tuning gép, Golfok, halszagok, dehát Sákó is szart rá kijönni, csak hazudgált összevissza, hogy már a garázsnál van, várjam, elképesztő.
Az időt elnézve nemigen lesz itt holnap nagyobb motorozás, de azért felkelek időben, hátha felszáradt úttest és stabilan tűző nap fog fogadni Mindenestre nem tankoltam fel a Czetkát, meg meg sem mozgattam, mert erre nem sok esélyt látok. Viszont egy délutáni kis varbói Swalbizásra annál inkább vevő lennék.
|
Most jutott eszembe hogy a túrbós vázon rajta van az a légszűrő doboz amiről világolsz Burok, szóval ha kell akkor 5000-ért viheted az egész üres vázat azzal együtt.
|
13 órakor mentem le Schwalbit szerelni meg tesztelni, most jöttem fel. Melinda kicsit ideges. De felfigyeltek a szőrös Heidenau K36-ok zsírúj német belsőkkel, az új taposógumik, kuplungbovden, kilométerspirál, az óra is fixálva (eddig körbeforgott) ülészár, és a Stasi által telepített poloskát is kiszedtem a lámpaházból. (Na jó, csak egy télire beköltözött sima poloska volt.) Keringtem vele a városban, halálpontos a váltója, egyből megvan az üres, és viszi a hatvanat is ha kell.
Már csak az a fránya szívászaj tompító hiányzik. Meg az első feni üt, de Sákesz javaslatára hátra tettük Sanyikával, a hibátlan hátsót meg előre, így már patent. Ha veszek rá új felnit meg azt a szívászaj izét, lehet beleszaladok a 100 ezerbe is...
|
Azaz!
Na én 8 körül megyek le a városba, ha mégis van krúz, akkor szóljtok légyszi!
|
Az OBI féle autós találkozóra gondoltam mert tegnap puxing emlegette, dehát úgylátom baszik reagálni :D
|
Este lesz ez a cruise-olós valami részetekről?
|
Most voltam Varbón megnézni egy patinás 559-est, végülis nem lenne rossz, elhoznám max. egy 100-asba, de 180-200-akról beszél még a pali, de majd rájön, h sokat mond. Jó kis vaskos gépek, meg fasza a 2 kipuff, szerintem az lesz itt a jövő, hogy majd veszek egy ilyet, megcsinálgatom, tesztelgetem, a Czetkáról összeválogatom a jobb cuccokat, kerék, töltés, ilyesmik, aztán ha beválik, a 175-öst fogom eladni pár év múlva és a 250-es fog maradni, ha majd másra kell a zsé.
|
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
|