Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
Hát én jóidőben végképp nem bízok, de ha legalább stabilan nem esne, nem fújna, meg jól felszáradna, akkor esetleg valami kis közeli jávorkúti, sebesvízi kanyarban benne lennék egy kis beülős, teás átmelegedéssel. De nagyobb útra szerintem tuti szar idő lesz.
|
Vasárnapra derült időt, 15°C-ot jósolnak, csinálhatnánk a múltkori motorostúrához hasonlót!
|
Ne már, így hogy fogjuk keresztbe elveretni a hátsókerekes kocsikat meg az oldalkocsis Dnyepereket...?
|
Igen Puxi megértelek, engem is boldogság tölt el, ha kinyitom a garázst, és végigjáratom a szemem az öt szép jól működő motoromon! Nincs is jobb mint azon gondolkodni, melyikkel menjek. Az nem lenne ugyanaz a feeling, ha egy milliós BMW árválkodna ott magában.
A tegnap esti szerlés után elkészültek az első szalonképes fotók a Schwargliról, majd ma este átküldöm.
|
Sajnos ahhoz szorozni kell a 150-et min. 2-vel, ha olyat akarsz, amire nem kell locsolni a lét rögvest megvétel után
Hahun van egy gyári XT350 395-ért Pesten, egy olyat eltudnék magam alá képzelni, nodehát motorért ennyi pénzt azért sokallok egyben, persze lehetne olyan érvekkel is jönni, hogy inkább a 3 rendszámos motorom helyett 1 ilyen mindenesem lenne, de engem jobban boldogít, hogy több gépre ülhetek, mindegyik más élmény, más műfaj, jobban boldogítanak, nem unom el őket.
|
Nekem meg egy min 25 lovas 4 utemu turazos kenyelmes gep kene kb 150 ert...na ezt oldjatok meg! |
Nov. 6. egyetemi gólyabál
|
Ilyen újabbakat nem nagyon akarok venni, nem igazán tetszenek, csak már annyit nézegettem a Jawa hirdetéseket, hogy feltűntek itt az eltérő lovak. Úgylátszik a cseszkók szerettek variálni, akárcsak a Mustanggal.
Egyelőre nem veszek semmit, csak a hosszú téli estékre jó lenne valami projekt, aminek némi értelme is van, meg nagyjából visszanyerhető belőle a befektetett zsé, ha úgy akarom később.
Figyelgetem a 360-asokat, meg 559-eseket, perpill. ezekhez látnék kedvet.
|
Én a helyedben Puxi megvenném azt a Twin Sportot amit a Veteránaprón hirdetnek évek óta 280 ezerért egy nagyon erős durván pofátlan alkuval (ennyi év alatt csak rájött már a faszi, hogy nem kap érte bő negyedmillát) aztán meg várnék a ritka 360-as vasra. Van már helyed meg pénzed is. Lenne haladós mocid amig felbukkan a nagy öreg elfogadható áron (az a közel egy millás a Veteránaprón durván elszállt) és ha már megvan mindkettő, a Twin Sportot bármikor elpasszolhatod bandán belül Bübüéknek különösebb hirdetgetés nélkül. De én a helyedben megtartanám mindkettőt. Ezeknek már csak felfelé megy a értékük. Tőlem már ketten is megkérdezték (a kútnál meg a garázsnál) hogy eladó-e?
|
Puxi, én úgy tudom a 638 Twin Sport - az imént leírtakon felül - gyárilag négy felömlős, azért olyan bika.
|
638-ból volt gyengébb meg erősebb, szerintem a kompóttal variáltak, vagy láttam már ablakos meg nem ablakos dugattyút is, az is közrejátszhat.
De amúgy nehogy már ilyen modern motort vegyél! Türelem, tavaszra befut egy 360, csak jó időben tedd ki a megfelelő lóvét! Vagy szlovákból behozni? Vagy 5 éve emlékszem Czövek Gyuri kínált egy felújított vmi ritka fajta, dísztárcsás limited edition 360-ast műszakíval 150ezerért.... Ezek az idők elmúltak.
|
Jawa-szakik!
Lóerő kérdésben mi a helyzet ezekkel a 634-638-asokkal? Hirdetésekben 18-27 lóig mindent látni, összevissza. A jawa infó oldal szerint a 634-es 14 kW (kb 19 ló), a 638-as meg 18 kW (25 ló). A 638-as már alubordás hengeres az fix. A Twin is 638, de az vmi még spécibb, vagy ugyanaz a blokk, csak a váz ilyen "sportosabb" ?
|
Nesze neked orosz nyelvlecke.
|
Было бы ошибкой думать, что в царской России не "производятся" мотоцикл. Ну, бывшие записи, в соответствии с московского завода Дукс производится 100 штук "Рига" двигателя 1913-14 был, основанные на иностранном лицензии.
До сих пор в истории.
Затем, после Великой революции, когда советские люди начали строить новый дом, после победоносных сражений в новой жизни, они могли бы начать заниматься с идеей строительства мотоциклов. И не успел окончания войны вмешательства, завершила первый прототип «Союз». Несколько лет спустя, в 1928 году, на основе Izsevszkben, Майоров закончил инженер планирует IZS-1, а затем еще четыре модели. Редактор Ленинградская группа, возглавляемая инженером Porutcsikov разработан одноцилиндровый, двухтактный, 6,5 л.с., три-ступенчатая коробка передач, л-300, что на 80 км / ч максимальной скорости было.
Импульс развития постсоветских стран были недавно страдает от все новых и новых конструкций. Izsevszkiek литой новых моделей, таких как IZS-12 с четырьмя инсульта, 350-сильным двигателем 13,5 VOLr в тридцатые годы. В то время А-750, двигатель двухцилиндровый, V-750. В том же году, 1936, вышел из АМ-600, одного цилиндра, СВ-контролируемых, 600 двигателей. Музей наполнен различными мотоцикла-роли в серии, которая больше не производится на заводах возобновлено.
С тех пор, двигатели производятся в большой серии, надежный, "starpabíró" характеризуется советской промышленности, которая различных конструкций КСМ-50 и КСМ в mopedtől 750 motoróriásig производит мотоциклы. В конце нового пятилетнего плана в 1970 году, млн двухколесных год производится советской промышленности.
|
Ott a jó Beggi a Skodatalálkozón
|
ez vmi rossz google fordításnak tűnt, de lehet Zsóri nyomkodott összevissza
|
Kiez a trollkodo, es mit ivott? Bar gyanus, hogy zsori a hunyo,... |
Ez vmi vírus vagy nem tudom, én nem kattintok rá, töröld ki Peták! (De lehet, h Zsóri...)
|
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
|