Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
Keményen tolja a span...
Aztán csak óvatosan a hulladéktárolózással Aprókám, meg ne szeresse valamelyik kukásgyerek a motorodat!
|
Nem is kell garázs. Nekem a Balla bútor hulladéktárolójában van a motor. Persze ingyen.
Azért nekem is lett a Yamahán valami. Mikor hazafelé mentem, azt hallgatom, hogy egyre hangosabb a kipufogó. Valószínű a rázós úton kilazult a kipufogó hangtompítóm és remélem , becsúszott a dobba. Ha nem akkor meg elhagytam. Pedig most vettem 3ezerért. Csak kell egyszer egy normális gyári dob, de zsidózok rajta.
|
Burkinak nem két garázsa van véletlenül? Közel is lenne, pofátlankodj be hozzá mondjuk egy 250-es Jawaval! Én azt tudnám alád elképzelni miután láttuk, h milyet húzott felfele a szomolnoki parton! Cserébe szerelsz neki...
|
Egy garázs nem garázs! Két garázs már garázs!
|
Nekem meg itt a supermoto szett a tdr kerekei meg gumijaival... de nem fohom cseeelgetni mert az egesz elso feknyerget is kene vele egyutt. A hatso az teljesen csereszabatos, viszont en igy is majd meg orultem, hogy nem mentunk legalabb a foldmero toronyhoz fel, hogy legyen egy kis terep is
Nekem 80 ig biztonsagosnak tunik a butykos gumis aszfaltozas is, nyilvan kanyarba lassabban es nem annyira dolve kell menni mint z orszaguti gepeknek. A gumit tenyleg eszi szoval az nagy hatrany. Viszont egy enduro szettel jol elleszek majd oregebb koromba, mert a helyszuke miatt nem fer el nalam 2 nagymotor tartosan |
A futár motorosboltban ráadásul abszolúte minden van hozzá. Simson árban. Kassán meg gondolom még inkább.
|
Az enyémen ilyen gyújtás van
|
Nekem is szívem csücske a Jawa 350-360. A krómosok még szépek is. És erő is van bennük, pláne, ha rádobsz egy magszakító nélküli gyújtást. Komolyabb távokat is lehet teljesíteni. Vegyetek ilyeneket és bejárjuk a Felvidéket.
|
Ez az Puxi, megalakítjuk a bandán belül a nagy Jawás szakosztályt!
E-mail még nincs itt a képekkel!
|
Egy kerékszett csere sem 5 perc egy oldalszetenderes és tárcsafékes motoron, francnak lenne kedve előző nap délután kerekeket cserélgetni, lemosni a sarat, állítgatni a láncot, stb, meg alapvetően pl. a Czetka sokkal kényelmesebb túrázni, a DT-n nem jó naphosszat ülni, meg azért az is erősen forog már 80-90 felett, nekem az a tempó még alapjáraton kéne, ami a Czetkának a 60-70.
350-eseket figyelgetem, ha lenne egy jó ár-értékű 360-as (ez a vágyam), vagy koraibb telikrómtankos 634-es, akkor komolyabban elgondolkodnék egy bizniszen.
|
Hogy én is mit szenvedek az egyik szimó gumival.....már vagy 4x rakom össze és mindig ereszt.....kell venni Dagadtnál újat, bár az meg magától leereszt
|
Pukker, most dobtam neked egy e-mailt! (meg amúgy pénteken is egyet)
Szerintem meg venned kéne két Supermoto kereket a DT-re príma utcai gumival, és azzal menni aszfaltra. Sákónak meg detto.
|
Amúgy szerintem mind1 a kerékméret cserénél, a gumin múlik a legtöbb. Utóbbi időben megmozgattam az összes motorom gumiját, mindegyiket simán kicserélem útszélen, ha van szerszám. Pont most jöttem be a garázsból, a CZ is meg DV is fel lett szerelve pumpával, belsővel, meg 2-2 Riga szerelővassal a szokásos cuccok mellett. A CZ-be majd még egy trafót nézek, csak már nem fér sehova, azt majd tényleg csak nagyobb utakon a táskákba teszem. Akárcsak a DV-be egy gyújtótekercset, sőt inkább egy komplett gyújtást.
Amúgy szerintem a küllős kerék csak belsővel működik.
|
De ráér Peti.
A Yamaha szerencsére belső nélküli, de vajon ezeket a régieket MZ, Jawa nem lehet belső nélkülivé tenni?
|
Hát ami azt illeti én már itthon sem fogok bele gumicserébe, nem még az út szélén, igaz új gumival még nem próbálkoztam, de ezek a régi kikeményedett CCCP külsők a legbrutálisabb szerelővasakkal sem jönnek le, pláne egy 19' méretben. Még a Puchnak a kis 12-es külsőjével is megizzadtam emlékszem!
Most felkergetem az Izst látókövekre, kicsit hallgatózok, hátha bőgnek még a szarvasok!
|
Sajna ezek a sprayk inkább a belső nélküliekhez jók, ahol túl nagy lyuk nem szokott lenni, mert azért a külső nem úgy hasad, mint a belső. Szal ez csak ilyen lassú defektekhez jó, ahhoz is időben. Mert amire te a vártól kétszeméllyel leértél laposan, már ott gallyra ment az a belső, még a várnál lehet segített volna a spray.
Burki, dobj emailcímet!
Nagyon elcsavarták a fejem ezek az újabb 350-es Jawák, megtetszett most ez a lightos túrázgatás, csak lassan elfogynak a környező jó utak, így mindig picit messzebbre kell menni, aztán egyenes arányban a 70-75-ös utazót is jó lenne 80-90-re emelni, akár két személlyel is.
A 634-esek még tetszenek is:
Végén még elcsábulok.....csak már nem akarok több motort, bár most helyem lett bőven a Moszkvics után
A DT-ével is megyek majd már egy kört, mert lassan feleslegesnek érzem, augusztus közepe óta be se rúgtam. csak már azzal sincs merszem úgy menni, mint régen (meg ahogy mostanság Sákó), hogy nyélen neki mindennek, mert féltem már az irhám, nyuggeresedek Most ez a light-túra nagyon bejött, bejárnám a környező 100-200 km-t szép lassan.
A DT is jó lenne túrázni, ereje bő elég hosszú áttétellel, csak az a nem jó, hogy sehova se lehet pakolni benne, semmi hely a szerszámoknak, 2 féle méretű a kereke, 2 belsőt kell vinni, stb, hátizsákban meg nem jó 20 kg-okat cipelni, igénytelen dobozzal meg nem csúfítom. Cuccok nélkül meg ezek után messzebbre nem megyek, két személlyel főleg. Gumicserére fel kell lenni készülve.
|
Amugy ott basztuk el higy nem kellett volna az egeszet belenyomni...mert egy darabig tartott. Meg kellett volna varni mig megszarad utana pumpa...de lehet ha nagy volt a luk ijdulas utan ugy is lefingik |
Jolvan puxi akkor ha talalkozunk adok ezerotot aztan olyan spreyt meg benzint veszel belole amilyet jonak latsz...vagy csinaljuk a jani fele egy kola egy hamburger bizniszt?;-) |
Ez az IZS nagyon szép Kakker, de az utóbbi egy év tapasztalata azt mutatja, hogy aki nem meri kiírni a motor árát, az valami nagyon elrugaszkodott horror árra gondol.
Jó lett a beszámoló Pukker! Várom a többi fotót e-mailen!
|
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
|