Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
Hát nekem orosz gép biztos nem kell több már, ha erősebb kell vagy Jawa vagy MZ.
Amúgy Sákesz a károdhoz még nyugodtan számolj hozzá 1500-at (defektspray plusz 1liter keverék), amit nem elzsidózni, hanem szépen kipengetni! Nem kell romlott spray, meg Burki féle pancsolt etalonos Auchanes benzin sem!
|
Jönnek a hidegek, uh előszedtem a Rigát. Kapott egy új (másik használt) láncot, ez nincs annyira megnyúlva, remélem nem fogja folyton ledobálni mint a régit. Csak az éven legyen rendes hó, mert igazából akkor élvezhető ez a kategória!
|
Nekem is pont ennyi szalad most rá a két új motoromra 4 új Heidenau gumi és 4 új belső formájában. De megéri!
|
Ma rendeltem lancszettet kroszbelsot leszoritot. Meg ha hozzaadom a gumiszett arat akkor megint 35 ramegy a dtre... |
Na feltoltam a Cikkekbe jópár képet, de majd küldöm nektek emailben az összest.
|
Nincs nálam plusz gyertya Burki!
Neked Sákó meg megsúgom nem a gumid szikrázott, hanem a lánckereken a kopott lóbáló láncod!
|
Tán valaha elment a bizodalmad Kakas? Ne ilyen rossz tuning-Pannóniákból indulj ki!
Én mennék máskor is, csakhát már az idő nem biztos, hogy olyan lesz......inkább már csak ahogy Sákó írta az ilyen párórás átugrok a hegyen Kisgyőrbe menetekkel kellesz kielégíteni a motor-éhséget, vagy neked egy Répáshuta gyorssal, ha nem vonattad volna ki a VFR-t!
Amúgy a gyertyád Jimi ETZ-éjében szolgál a kondiddal együtt! Bizniszeljétek vissza, én is többre tartom az N7-et, mintsem a rossz N14-est.....
|
Ja Puxi, az én jó gyertyám nem maradt nálad véletlenül reggel a nagy kapkodásban?
Egyre jobb ez a Swargli, lemostam ma meló után benzinnel az egészet kívülről. Holnap lemosom belülről is. Kukoricasiló-szökevényből kajak patinás gép lett így.
Ráficcentek két szőrös Heidenau K 36-ot még oszt jóvan.
|
Így van, várjuk a képes beszámolót!
Kipucoltam az Izsen mindent ami a benzinellátásért felelős + kapott egy szimókba való szűrőt a tankba, így ez a hiba talán már el fog kerülni a közeljövőben
Végülis kinél maradt a jó 175-ös pál gyertyám? Kaptam helyette vmi rosz tuningszinyókba való 260-as briszket, mégis mimbe tegyem?
Egyébként az ősszel lehetne még ilyen túrákat tenni, újból megjött a bizadalmam a veterán motorok felé.
|
Amugy ez a "tortura" megerne egy kepanyagokkal gazdagon illusztralt terjedelmes beszamolot, kulon kiterve a jofele sztrapacskara, meg a petak altal nagyzolasbol kert plusz egy deci koffolara! |
Erdekes hogy en is sokkal jobban fel voltam dobodva, es bar a hazauton foleg a vege fele elegge szenvedtem 30 al letett labbal a tancolo seggu, es a gumi teljes szetroncsolodasa miatt szikrakat hanyo motoron, megsem volt rossz erzesem. En ugyan mar otthon lettem volna, mert meg vart ram egy tiszaluc oda vissza trabantozas 11 kor, ma meg egy miskolc salgotarjan eger miskolc kanyar...szoval nincs km hianyom elhihetitek;-) |
Űberfasza túra volt, érdekes, hogy én sem fáradtam el, pedig máskor már hazafele nyűgös vagyok, fáj a seggem-hátam-nyakam, azt várom, h végre hazaérjünk, de most semmi ilyen nem volt, meg az idő is későnyári volt még este is.
Én is fogok egy komolyabb szerszámost csinálni, trafó, kondi, égők, próbalámpa, szükséges kulcsok, stb, most is beparáztam hazafele, mert belső, pumpa ugyan volt nálam, de a gumiszerelővasak persze, h a Dancsiba maradtak......szal defekt esetén nekem is minusz 1 gumi, meg plusz 2 óra szívás lett volna.....
|
Hű Kakas, emlékszek egyszer nekem is volt ilyen a 2 évvel ezelőtti felfutóra menet a Bükkben a Mustanggal, Gabó állt meg a bogárral segíteni, a barátnője adott egy gombostűt, azzal sikerült kipiszkálni a dzsuvát. (igaz nekem a főfúvóka tömődött el akkor) Azóta minden motoromban van egy gombostű. Le is dobom ma azt a hülye nagy dobozt a Twin Sportról, nem jól mutat rajta meg így könnyebben fel lehet majd nyitni az ülést hogy hozzáférjek a szerszámosához, és oda is bepakolok egy ilyen túlélő-szettet zsírúj belevaló gyertyákkal, gombostűkkel, mindenféle csavarkulccsal, belsővel, gyertyakulccsal, kicsi és nagy csavarhúzóval, meg amit még javasoltok.
|
Ott már annyira el volt dugulva a csapom, hogy átfújni sem bírtam, drót meg nem volt nálam, uh. Peták visszajött Péterről egy bovdennel, amivel már sikerült úgy kipucolni, h hazáig gond nélkül jött. Azért ezt én még az apróbb hibák közé sorolom. Ami igazán meg tudja szivatni az embert az tényleg az elektronika, a többi kis piszkálással megoldható.
Amúgy nagyon jó túra volt, annyira élveztem, h még simán elmotoroztam volna az éjszakában egy darabig, el sem fáradtam.
|
Felteszem az uj butykos szettet, ugyhogy a hosszu betonos turaknak most bucsut inthetunk, es johet az oszi teli veretes es dagonyazas!
Kakassal mi lett az agipon? Meg vegul hogy ment haza? |
Nem-nem, Kakas megint eltűnt, mint kiderült a Borsodchemes Agipon volt, oda mentem vissza Péterről.
Ezekből az ingázásokból jött ki nekem a többlet, de élveztem, nem bánom. Szomolnok után is mi már eléggé felmásztunk, amikor vissza kellett menni az MZ-hez, meg ugye én Ragálynál is visszamásztam, sárga-angyalkodtam :)
Én is piszkosul megvagyok elégedve a CZ teljesítményével, nem is kell nekem egyelőre még nagyobb gép, ilyen túrákra tökéletes ez, bőven vannak még útvonalak amiket majd ha már kipipáltam, akkor esetleg majd jöhet vmi 350-es. Egyszeméllyel kellemes, kettővel már azért megdolgozik, de a motorozás nekem inkább szóló műfaj, úgy az igazi, bárki bármit mond, nőzni kocsival kell. A nagy sebesség ( 100+) meg nem vonz, de azért az jó lenne, ha a 70 helyett mondjuk egy 90-et tudna tartósba a gép duruzsolva, órákon át. Nem tudom egy 250-559 tudja-e ezt, de szerintem a 80 azt is megfogja. Max az ilyen újabb Burki féle 350-esek, meg ETZ-ék bírnák ezt, régebbiek nemigen.
|
Ti amugy elmentetek lyuko fele? |
No igen ez a 80 km total lapos hatso gumival elev megerolteto volt, tartani kellett a gepet rendesen de igy is eleg sokaig birta az 50 es utazot. A berugokar meg az irgalmatlan razkodatol esett le, es el is veszett az anya hozza. Nekem 232 km lett es bizony 15 liter benzin fogyott el.....viszont vegig jo hangulat volt, csodas helyeken jartunk, es a dt ugy ment mint az alom...mig a gumi birta szuflaval |
Mi Apró 6-kor még épp a számlát kértük az 5 adag sztrapiért meg kofoláért a restauráciába, aztán indult a kalandtúra.
Amúgy hazaért mindenki fél 10-re, de elég kalandos egy túra lett a végére, az ETZ szemtelenkedése csak a beugró volt, a lényeg, hogy egyedül Apró gépén, meg a Czetkán nem kellett babrálni semmit! Sákónak hátsó defekt Krasznahorkán, berúgókar leesés, hazajövetel lapos gumival, Gréti át másik motorra, az Izsnek Aggtelektől folytonos csapdugulások, lemaradások a sötétben, de nagyon-nagyon szuper túra volt! Nekem közel 270 km lett!
Ja meg hát már az egész túra úgy kezdődött, hogy Burkusnak nem indult a Jawa, szal már alapból gyertyacserével-tologatással indult a nap :)
|
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
|