Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
Miért, mi volt Jimmy ETZ-jével?
Én is rendben hazaértem a határról 14 órára. Párszor eltévedtem a eljén azokban a kis falvakban, de végül kiértem a 27-esre, ahol már a 27 ló dominált. Végig szépen jött a gép, dehát így 3 napos ismeretség után zörgő kuplunggal meg csörgő jobbos hengerrel a határig meg vissza is nagy merészség volt tőlem. Különösen azok a 120-as sprintek voltak bátrak Szikszó felé az elején.
Naszóval hazaért rendben mindenki?
|
Én már 6-ra hazaértem. Mondjuk húztam neki néhol120-al. Szuper volt a nap. Szinte nem is venni észre, a motorok közötti különbséget. Ilyen hegyi utakon pont jó ez a 70, lehet nézelődni.
Jimmy gép is kibírta remélem. Menjünk még ilyeneket, ha jó az idő.
|
Edelényfelé is mehetünk, és onnan át Hegymeg-Lak és Buzica. Ha lerobban ott a helyszínen eladjuk.
Csereháti falvakban a cigók vasárban beszámítják.
|
Mondjuk én senkit sem tudnék, akinek van alkalmas mentőjárműve...
Akkor odafele Buzitánál akarsz átmenni a határon?
|
Amúgy most nézem, nekem 230 km-t hoz a holnapi útra Szikszó-Selyeb-Krasznokvajda fele oda, a múltkori Lászlótanyás téma 260 volt, a Szilicés 240, Kékes is 240, szal nem lesz ez oly vészes.
|
Jó hát természetesen, ha valaki ledöglik, és közös segítséggel sem javítható a helyszínen, akkor a mentés a saját dolga, attól a többi megy tovább, amíg érte megy valaki, vagy hazatolja, vagy kiköti egy póznához, nem fog ott várni a többi......ez mindig benne van a dologban
Búzán meg inkább 9.50-kor tali, úgyis megállunk, váltunk pár szót, viszi az időt, 10-kor már rúgjuk.
Amúgy Burki pénteken olyan 6-7 körül voltam a garázsodnál Mahócáról jövet a Swarglival, de egy lélek nem volt ott, úgyhogy fordultam is vissza.
Végül a gyári patinás lemez-szett ugrott fel rá:
|
ok, 10 búza, de ne tököljünk sokat, mert meg-megállva esetleg lerobbanva így is szűken fogunk világosban hazaérni. Most kicsit nyugodtabban indulnék el vmi kisebb túrára, útközben vmi szép helyen szalcsit sütve, napozgatva.
Burki Jawaja rendellenesen csörög-kopog, mindenképp meg kell nézni + a karbi is beállításért kiállt.
Az a gond ezzel, hogy ha egyvalaki szív, akkor mindenki szív, de ne legyen ez így holnap.
|
Vettél már egy kockát is Burok?
Akkor 10 Búza holnap, Czetka tankja tele, ugyan próbakört nem mentem, dehát már hetek óta napi használatban van, szal tegnap ment utoljára!
|
10-re érkezek én is a csehszlovák nagy vassal a Búzára
Szétszedtük és összeraktuk a kocka Schwalbit a srácokkal, kezd már alakulni, de ez is törődést igényel még, mint a Twin Sport.
Dehát így szép az élet, szerelgetve a haverokkal!
|
Semmi baja, most voltam lent. Szépen csörög, zörög, mint egy régi motor. Menni kell vele és kész. Az én yamahám is zörög, nem is megy magas fordulaton.
Peti majd módosítunk kedvünk szerint. Szerintem Jawanál csak az egyeshez kell kuplung, a többi váltható anélkül is, félautómata.
|
Már szét is hullott az új szerzemény? az bőőő. mondjuk Burok Puxi svalbiján is kuplung nélkül váltott Bükkszenten.
|
Meg kéne néznie, hogy mi van széjjel a blokkban, valószínüleg csak a kuplung, de így nem mernék vele messzebb menni.
Mentem az Izzsel ma egy Bánkutat, bírta. Viszont abban nem vagyok biztos, h vágyom-e most szűk 300 km-re.
|
Az én japóm sem lesz odavaló. Bár DT-nél idősebb legalább és erősebb is.
10 óra Búza, tankoljatok előtte sokat.
|
Miért ne jönne végig Burki? Hát az ő gépe lesz a legújabb, legerősebb, azzal lesz a legkevesebb gond! Ahol mi 1-2-ben fogunk tekeregni a szerpentinekre, ő már a 3.ikat fogja rúgni alá!
(jó most a DT-ét nem veszem lattba, mert az alapból nem idevaló, de azt most elnézzük)
Indulás meg LEGKÉSŐBB 10-kor a Búzáról, mert nem igazán akarok estére sötétbe maradni, mert piszok hideg van, ahogy lemegy a nap. És hipphopp elszalad az idő, mint tudjuk.
|
Na ez egy okos ötlet Sákesz!
|
No es akkor mikor es hol? Tiz elott nem kene, had aludjunk rendesen
Jani te meg szerintem elkiserhetnel minket egy darabon, mondjuk edelenyig. Ha beszarik a gep beteszed foldenyihez |
Kiegyenlítődött a keletnémet és a csehszlovák motorok aránya a garázsomban. De úgy érzem, ez pünkösdi királyság lesz. Erich Honnecker forog a sírjában, és egy okkersárga harcost küld a múltból, hogy visszaszerezzék a csehszlovákoktól a teljes hegemóniát a garázsban... Valami készül...Érzem a csontjaimban... A keletnémet motorok ezt nem hagyják annyiban...
|
Azt a betyár eget, nem nézem egy napig a fórumot, aztán mekkorát változik a világ!
Így kell ezt Burki! Este majd lehet lenézek a Schwalbival a próbakör után, ha bírja.
Nőt én se viszek holnap, mert tuti fázna is Réka, meg már az a csepp +50 kg is erősen érezhető a Czetkán, úgy már nem élvezetes.
Amúgy Zsóri meg inkább jöjjön vasárnap motorozni trollkodás helyett! Meg Danék, Siskó, BT, stb!
Zöldkártya nekem az összes gépemre ki van kérve, ingyenes, biztos, ami biztos.
Mindegyik motor régi Kakas, ledögölhet bármelyik. Azért tartalék belső, meg kerékcseréhez szerszámok, nem árt ha van mindenkinél, de legalább egy csoda defekt-spray, ha nem a csecs szakad......meg pumpa.
|
Na végre Burki
|
Kicsit parázok ettől az úttól, holnap vagy még ma megyek az Izzsel, mert már egy hónapja nem volt indítva, csak jó lesz. Azért nem felejtem el neki, amikor Nagyvisnyő előtt megállt még tavasszal... Nem akarok út szélén szerelni megint.
|
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
|