Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
Nem rosz ötlet a japán cruiser, csak a köbcentibe kötnék bele, nagyon kevés a 125, 14le,, egy 400 se eszik többet, mert eleve nem 3/4 gázon jársz vele, hanem 1/4, csak még van tartalék, nekem a 750 is elmegy 4,5-el, 100-140 közt használva. A súly meg olyan dolog, h meg kell szokni.
|
Nekem meg igen minuszos a buli, elszallt az erosito es kiuzotte a hangfalakat is... |
Hát nem tom neked mi a jó ár, én táskák nélkül 140-ért fogom feltenni a netre, a Swalbit meg 40-ért, hacsak nem gondolom meg magam holnapig, amikor elkezdek fotózni
|
No Puxi akkor a Czetkàt hozhatod is jóárasitva. Majd visszaviszlek a Golffal.
|
Egy ilyen kis 125-ös 4T Cruiserről mi a véleménye a bandának, mégha nem is veterán?
Nagyon megkívántam valami ilyesmit, őszintén megmondva a Swalbit és a Czetkát lecserélném egy kompakt kis gépre egy kis rápótlással, ami a melóba járós búzatéri csúcsforgalmi piroslámpás kilövéseket is tolerálja, szép, KÖNNYŰ, finoman kezelhető, gazdaságos, megbízható (mondjuk ezzel most sincs baj), és lehet vele kellemes 70-80-al úgy motorozni 1-2 órán át megállás nélkül, hogy ne úgy szálljak le róla, hogy zizeg mindenem, meg a motoron se azt érezzem, hogy már kihajtottam a belét, mégha menne is többet, de már nincs szívem húzni.
A DT maradna terepre, a Danuvia meg veteránnak. Egy ilyen meg szaladgálósnak, meg néha kiugrani a Murányi hegyekbe, na nem száguldva.
(gondolkoztam ETZ 150-en, de 4T-re vágyok)
|
Fű, hát így a képek alapján elnézve a hangulatot, talán az egyik legjobb parti volt a nyáron ez a szombati, legalábbis számomra, beadta a gönci, meg a szlovák sörök, nem is emlékeztem, hogy ennyire engedtük neki! Meg most azért időben is elcsitultunk, kb. 3-kor, nem lehetett panasz erre se egyesektől.
Majd küldöm a képeket az illetékeseknek, aztán továbbítsátok a többiek felé.
|
Pentek sportnap, szombat esküvő, vasarnap szakdoga/Greti, ha meg elek:-)
|
Én az egész tegnap délutánt átaludtam, aztán visszalendültem a munkába szabi után, szal most kezdek ébredezni, töltöm le a képeket, stb. Amúgy még ezekben a jó időkben kénének programok, még hétvégére is elég strandidőt mondanak!
|
De nagy a csend igy kistokay utan....vag. mindenki a tavon van? |
Hehe:D hát 22 szerintem sok érte nekem van 3 egyet 10 ért vettem papírosan de az nem forgott át. Egyet a méhbe túrtam az működött csak szétbontottam mert kitudja mi volt az előélete:D (ez 6 volt eslőkerék nélkül) amivel most járok a cross az 15 ropi volt abba keleltt egy akksi és 3. ra indult :P Ezt este buliba újra lehet látni :D már lassan szétesik kivan a lelke de még mindig megy 86 ot nyélen :D:D 16 os helyett 12 es lánckerékkel.
Kakas előgyújtás miatt is lehet kopogás. Meg hiába nem ér bele a dugóü a hengerfejbe de a préssáv (márha van neki) lehet nem tolerálja a más kúposságú dugattyút.
|
Most jöttem meg fűnyírásból, hűtőizzításból, ha nem leszek a telken 6-kor, gyertek a strandhoz, vagy már alapból ott gyertek be, mert olyan rohadt meleg van, hogy szerintem mire bevásárlunk, meg bepakolunk a hűtőbe, úgy leizzadok, hogy csobbanok is rögtön!
|
No akkor holnap Kistokaj, kezdés 6 óra, fürdőgatya, ~500, másnapra kaja legyen mindenkinél. A kellő szesz mellett.
Ma értem haza a kis utónyaralásunkból a Dunajec-áttörésből, Trzy Koronyról, meg a Murányi várból, igen bő vidék, ez a Murány-Dobsina környéke valami eszeveszett jó, felfele a motor fő, lefele meg a fékek a szerpentineken Közel van, sokat tervezek majd erre járni lábon is meg abroncson is, ismeretlen még javarészt számomra! A Bükk, Mátra, meg hasonlók ezek csak dombocskák a szlovák viszonyokhoz képest.
Jó sörözős meleg volt A Golf is szomjas lett, mert Bártfán elkezdte csepegtetni valahol alul a hűtővizet (valszeg vízpumpa), aztán után kellett töltögetni kb. 1l/100 km-enként, mert amúgy vadul megindult 100+ fölé a mutató, első körben kalandosan szereztünk vizet egy kis patakból, de utána már betáraztunk flakonokba, nem okozott fennakadást. majd megcsinálom...de szetm egy darabig töltögetek, nincs kedvem most szerelni
|
Húúú Jani, nagyon kapkodnak érte, siess.
|
A komplett ülés kéne Apró, majd beugrok érte, tedd félre légyszi nekem!
|
Pár éve lehet annyi volt. Ma már ezek a ratyik 25 alatt alig vannak. 40-ért üzemképes, papír nélküli van. De most már Te is jól keresel, léphetsz árkategóriát följebb.
|
22-ért am annyira nem volt alkalmi, Gyuszikától vettem pár éve 40-ért nem ám szürkeforgalmis, hanem friss műszakis ugyanilyet, 45-ért adtam tovább egy hét mulva, tehát búsás hasznom is volt rajta
Semmit nem éreztem, mert szépen szeretném bejáratni, nagyobb fúvóka, félgáz-elvesz, semmi fordulat, de ha kiderül, h bőre van fúrva, akkor lehet, h elmarad a bejáratás... Ha beválik, jövőre kétfékkulcs előre, meg robogógyujtás a nehéz lendkerék helyett, had forogjon!
|
És, hogy megy a tuning Pancsa? Éreztél valamit a 10 km alatt?
|
Képen szebb, mint élőben. De megvan mindene. Jani, minek neked az a szakadt, ülés? Eltüzeled? Amúgy a szivacs része jó.
|
Ez meg mentheto is lenne! De gondolom semmi papirja... |
Kíváncsi leszek a big block schwalbira
A big bore 280 pancsa valamiért kopog, holnap délután felviszem megszakértésre Pál Dzsóhoz, mert én nem jövök rá mi baja, vagy a hengerfúrást baszták el és kalimpol benne az izs dugó, vagy a 10-es kompót sok neki, de a hengerfalon semmi sérülés nem látszik, eddig igaz csak 10km-t mentem vele... Lehet csak Peták módra kéne bejáratni
|
[Későbbi] [14951-14932] [14931-14912] [14911-14892] [14891-14872] [14871-14852] [14851-14832] [14831-14812] [14811-14792] [14791-14772] [14771-14752] [14751-14732] [14731-14712] [14711-14692] [14691-14672] [14671-14652] [14651-14632] [14631-14612] [14611-14592] [14591-14572] [14571-14552] [14551-14532] [14531-14512] [14511-14492] [14491-14472] [14471-14452] [14451-14432] [14431-14412] [14411-14392] [14391-14372] [14371-14352] [14351-14332] [14331-14312] [14311-14292] [14291-14272] [14271-14252] [14251-14232] [14231-14212] [14211-14192] [14191-14172] [14171-14152] [14151-14132] [14131-14112] [14111-14092] [14091-14072] [14071-14052] [14051-14032] [14031-14012] [14011-13992] [Korábbi]
|