Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [24551-24532] [24531-24512] [24511-24492] [24491-24472] [24471-24452] [24451-24432] [24431-24412] [24411-24392] [24391-24372] [24371-24352] [24351-24332] [24331-24312] [24311-24292] [24291-24272] [24271-24252] [24251-24232] [24231-24212] [24211-24192] [24191-24172] [24171-24152] [24151-24132] [24131-24112] [24111-24092] [24091-24072] [24071-24052] [24051-24032] [24031-24012] [24011-23992] [23991-23972] [23971-23952] [23951-23932] [23931-23912] [23911-23892] [23891-23872] [23871-23852] [23851-23832] [23831-23812] [23811-23792] [23791-23772] [23771-23752] [23751-23732] [23731-23712] [23711-23692] [23691-23672] [23671-23652] [23651-23632] [23631-23612] [23611-23592] [Korábbi]
Lehet hogy mindennek utanaolvasol, de attol meg nem lesz kesz a motor. Meg is kell rudni csinalni, meg merni kell elkezdeni. Megtanultal mar szerelni? |
Szívesen Kakker, tudod, hogy rám mindig számíthatsz szakmai kérdésekben...
|
Köszi Burkesz, akkor 3 szín jöhet szóba, majd csak szembejön egy használható dukkós. A ralok nem érdekelnek, nem szeretném fújni., mert akkor mindent csecsára meg kell csinálni, h ne üssön el.
|
Azok a megadott RAL-kódok igencsak közelítések......
|
Az okker Schwalbi adja a legnagyobb feelinget, én is direkt olyat kerestem anno, mint a Good bye Lenin-ben!
|
Na ez hasznos anyag, atneztem. Ami szin nekem tetszik az eszek szerint sohasem volt gyarilag, es annak 6019 a kodja. Viszont ha az ember nem akar nagy bakot loni akkor okkersarga swalbet keszit, sima trinattal;+) |
Én csak a zöld színnek jártam utána, de rossz kódot találtam, mert nem olyan lett mint a tundragrau. Német svalbis oldalakon biztos találsz színeket. |
Na ez igazán jó hír Kakas, lehetne majd csinálni megint igényes Schwalbentreffent, mint rég...
|
Egy pár hétre most leállnak a DKW és Horex projektek rendelés/gyártás miatt, de hogy mégse múljon el nap szerelés nélkül előszedtem a pince sarkából az ős-swalbit, mert már régóta nyomaszt, hogy csak ott áll összehajigálva, sorstalanul. Jó lenne venni hozzá gyári, vállalható dukkós lemezeket, Gabó Te igaz beleástad magad annak idején, milyen színekben készültek a 64-es évjáratok? Fullra nem szeretném felújítani mert sok pénz meg idő, de a blokkját megcsinálom, meg ami híjja pótolom, legalább legyen egyben aztán lehet néha mennék vele, vagy eladnám, majd meglátom.
|
Ez a baj, hogy van ebbe már EGR, MAP, MAF, PCV, főtengely holtpont, hőmérsklet jeladó stb, minden szarság, hengerenkénti Euro4-es ba@ás. A Golfba csak lambda szonda van, meg hőfokjeladó, egy központi injektor, azt cső. Meg ez nem a gyakori Swift motor, ez a Balenokba, meg Lianakba, meg ilyen nagyobb szarokba volt még, de még azoktól is eltér picit, mert ez pár lóval kevesebb, de pár Nm-el több, gondolom, hogy ne kelljen kinyomni a szemét.
Jó a régi bánkúti ja, ott felmegy a Duster szerintem új téligumikkal, meg elsőkerékkel. Én már húztam a 4-et, mert kaparcikolt, meg fickándozott a segge, meg az eleje se arra ment teljesen, amerre akartam, de aztán mintha száraz útra értem volna, miután betoltam az elejét.
A fenti táblát mondod Bálvány fele, ott már slégan fel balra a köves meredeken? Igen az már elég offroad, de amúgy az a tábla nem Bálvány fele tilt, hanem le ott az Ablakosvő-völgy felé, de nyilván tudod
Én most nem mentem el addig, mert hallottam onnan a Stihleket, meg friss nyomok voltak a hóba, nem akartam zavarni
|
Csak tipp, de cseréld kina benzin szűrőt, meg a 4 gyertyát, ha esetleg EGR szelepes konstrukció, akkor azt is érdemes kifújni féktisztítóval! |
A régi bánkúti már járható végig?
|
Fasza lesz ez a gép, ma megnéztem én is! Ha meg kínja van, gyakori típus, csak van a bontókban ez-az. A csepit is megcsodáltam na az meg aztán igazán príma vétel volt, szép, patinás, még én sem esnék neki felújítani, mert így jobb
Ezen a részen még én is felverettem a románnal a fokozottan védett tábláig, amikor még az ősszel naplementére siettünk a Bálványra Van egy paráztató kő a legmeredekebb részen, dehát van ott hasmagasság, elment simán.
|
Kap majd tisztítást meg egy adag olyan zsírt, ami nem tud befagyni, aztán mehet a csapatás tovább Addig meg be kell melegítgetni indulásokkor oszt kész
|
"Suzuki...a ti autótok..."
|
Na ma megvolt a próbaút az új vassal, immár a nevemen, hivatalosan. Azt kell mondjam, amire nekem úgy általában kell, arra 3-szor jobb, mint a Samu. Sokkal stabilabb, semmi borulás-érzet, halk-csendes, kényelmes, hóban sokkal magabiztosabban megy, mint a kis ezredes, nem megy el az erő, szinte meg sem érzi a hótaposást az 1.6, jó nyomatékos, 2 ezer felé nem is kell forgatni. Aszfalton is príma, simán veri a Golfot, a szervókormány meg tiszta luxus, menőbe lehet félkézzel tenyérrel tekergetni parkoláskor villámgyorsan.
Viszont a pakolhatósága még tesztelést kíván majd, ami pl. motorok bekapolását illeti, mert ugye elég kicsi a fara, és ami a legnyagyobb gáz, hogy oldalra nyílik a vége, nem felfele.......namármost ez elég kellemetlen, amikor pl. egy szállított motorból kilóg egy méter......jó persze van rajta horog, lehetne kölcsönkéregetni futót, meg bérelni, de amikor pont hirtelen kell a kocsi pl. egy lerobbant motorom menteni (kopp-kopp ilyen még nem volt), vagy gyorsba menni azonnal egy alkalmi vételért éjszaka (annál inkább gyakori), na ilyenkor cseszhetem a kölcsön-futót........
Kissé azért féltem, hogy milyen hibák fognak előjönni az "olcsó húsnak híg a leve" elv folytán, és hogy ne is legyen teljes az örömöm, van egy "kis" hibája. Melegen konkértan nincs alapjárata. Amíg megy a szivató, addig oké, de ahogy állna be 600 környékére az üzemi alapjárat, na ott vége szakad a dolognak. Szóval át kell néznem az alapjárati motor környékét, vákumcsöveket, szenzorokat, fojtószelepházat, aztán ha nem megy a dolog, muszáj leszek vmi Suzuki-szakit felkeresni szégyenszemre, mert így városban elég gyászos a félláb gáz-fék kombó, közben a kéziféket húzgálva, túráztatva.....meg minden fényképnél újraindítózva.....
Sajnos az ilyen injektor-támákhoz nem értek, mert a 10 évvel idősebb Golfnak ilyen bajai nincsenek soha, dehát ezek a halszagok már csak ilyenek....mit is vártam....
|
Hát minket nem kérdeztek meg, az már egyszer biztos...én még a tempomatot se használom a Mondejón...
|
[Későbbi] [24551-24532] [24531-24512] [24511-24492] [24491-24472] [24471-24452] [24451-24432] [24431-24412] [24411-24392] [24391-24372] [24371-24352] [24351-24332] [24331-24312] [24311-24292] [24291-24272] [24271-24252] [24251-24232] [24231-24212] [24211-24192] [24191-24172] [24171-24152] [24151-24132] [24131-24112] [24111-24092] [24091-24072] [24071-24052] [24051-24032] [24031-24012] [24011-23992] [23991-23972] [23971-23952] [23951-23932] [23931-23912] [23911-23892] [23891-23872] [23871-23852] [23851-23832] [23831-23812] [23811-23792] [23791-23772] [23771-23752] [23751-23732] [23731-23712] [23711-23692] [23691-23672] [23671-23652] [23651-23632] [23631-23612] [23611-23592] [Korábbi]
|