Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[25511-25492] [25491-25472] [25471-25452] [25451-25432] [25431-25412] [25411-25392] [25391-25372] [25371-25352] [25351-25332] [25331-25312] [25311-25292] [25291-25272] [25271-25252] [25251-25232] [25231-25212] [25211-25192] [25191-25172] [25171-25152] [25151-25132] [25131-25112] [25111-25092] [25091-25072] [25071-25052] [25051-25032] [25031-25012] [25011-24992] [24991-24972] [24971-24952] [24951-24932] [24931-24912] [24911-24892] [24891-24872] [24871-24852] [24851-24832] [24831-24812] [24811-24792] [24791-24772] [24771-24752] [24751-24732] [24731-24712] [24711-24692] [24691-24672] [24671-24652] [24651-24632] [24631-24612] [24611-24592] [24591-24572] [24571-24552] [Korábbi]
A "márkaneveket" fizettetik csak meg. Ma volt Rékáéknál kazáncsere, 3 kemény évet bírt az "új", egy ugyanolyan 360 lett volna, így az olcsóbb lett betéve 250-ért a szerelő javaslatára, mert szerinte ez is max. 4-6 évet bír, ha beépítünk egy hőcserélőt még további kb. 100-ért, enélkül ez is 3 év kb. :) Röhej, hogy szabványméretűek, a felfogatás, kémény, csövek, minden, ikb. 15 perc a csere, úgy van tervezve, hogy kb. úgy cserélgesd, mint kocsiban a gyertyákat. Ennyit a mai cuccokról, meg a környezettudatosságról, szemétgyártás a köbön. Az elektromos autók, meg számítástechnikai kütyük járnak leginkább élen benne. A szarnak ad egy pofont a világ ezzel a gazdasági/fejlődési tendenciával. Amibe muszáj vagy beszállni, mert kényszerítve vagy.
|
Az Almerádnak semmit se árt még, ami rendetlenkedést okozhat az a gázolaj és benzin kisebb keveredése véletlenül, de ez a legjobb helyeken is megeshet, és nyilván lapítanak róla, amíg nem egyértelműsíthető
|
valoban jo az a lamberia puxi
..a hivatalba is kene minden irodaba;-)
a benzinnel kapcsolatban azt vettem eszre, hogy a mobil petrol kutak arfekvese megegyetik a metros es auchan kutakeval, a benzinje viszont pontosan olyan budos, mint a lukoilosoke. Az auchan allitolag azert tudja olcson adni, mert ahogy atveszi a szabvany magyar benzint a mol szaszhalombattai finomitojabol afalekolas nelkul adja el. minfen mas magya forgalmazo is kizarolag a moltol veheti a normal benzint, de sajat kedve szerint adalekolhatja az engedelyezett cuccokkal.
viszont en az mp set lokom az almeraba es teljesen jol megy vele. A trabinak es a motorjainknak meg kb mindegy, nyugodtan bele ie lehetne hugyozni a tankba |
Én meg Rékának mutattam ezen a képen, hogy ilyen lambériát szeretnék majd, azt kaptam egy nyakast.....így akarjon jót az ember....
|
PÉNTEK !!!
|
Az XT-ét, a jó kétüteműekkel nincs ilyen gond.
Megakarok már bizonyosodni, hogy tényleg az előgyújtásom nem emelkedik, nem csak képzelgek. Ilyen hidegebb időkben abszolút nem szabályoz, nyáron azért általában jó.
Ahogy nézem itt a videókon, prímán lehet strobizni a lendkeréken a holtponti/gyújtásjelölést. A fordulatra szemmel láthatóan kellene tolódni neki előre, 4T-én, ahogy villog rá a szikra ütemében a fénycsóva.
A napokban berugdostam a nem használt gépeket, a Jawa bezzeg olyan szépen jár, nincs szívem eladni, örök élet, csupa mechanika, semmi különleges kütyü, mindenkor javítható lesz, nincs kiszáradó IC-és elektronika. Perpillanat inkább az XT-ét adnám el, főleg ilyenkor, amikor baszaxik, de bármit is fogok, majd csak késő tavasszal. De amikor meg a kátyúkban kétszeméllyel felüt, meg rossz úton leér a sztender, akkor azzal vagyok úgy, hogy csak jobb az XT
|
Nekem is jó lenne majd egy ilyen. Melyiket akarod beállítani vele?
|
ETBE lehet esetleg az a ,,biocucc", de erősen kétlem, hogy az ÖMV bármiben is jobb lenne a többinél. Amit a schwechati finomítóban jól megcsinálnak, úgysem ide küldik
Az osztrák ÖMV-s benzinnek még a szaga is teljesen más, mint az itteninek, csak a volt keleti blokk lakóinak egy része hajlamos mindent azonnal túlértékelni, ami nyugatabbról jön
|
És az igaz-e, hogy egyedül az ÖMV prémiumbenzinben van etanol helyett valami más bio cucc?
|
Csak óvatosan a pánikkal! Ha eddig nem figyelted mit tankolsz, akkor elárulom hogy a MOL-kutakon a "normál" 95-ös benzin már eleve az E10 (ezer éve). Ha E5-öt akarsz tankoni, akkor az a MOL-nál akkor az az EVO 100 plus. De szinte minden kútnál így van: a prémium márka E5, a hagyományos pedig E10 (figyelj mit hitelesítesz!!!)
|
A szintén fémtankos Golf 1 is kupakig tankolva v-powerrel várja a tavaszt a jó fűtött száraz garázsban, néha meg is kötyögtetem. Titkon reménykedek benne hogy feloldja a 3 éves rozsdát is a tankban, és nem kell tankpucolàssal kezdeni a tavaszt, hanem elég lesz a mustangnál jól bevált szűrőcserélgetés... majd kiderül... |
Bár mondjuk ami most van benne az még tuti csak E5, már az is szar, de ez az E10......
|
PÉNTEK !!!
|
Ma a jó öreg garázsban tevékenykedtem, lassan-lassan jöhet a próbakör, még talán az is lehet az éven
|
Jajj-jajj előgyújtás szabályzás......tele a net amúgy ilyen komplett kínai szettekkel, alaplappal, mindennel, nekem is ezt ajánlgatják. Bár én vettem pont egy ilyen 3000 Ft-os CDI-t, de az semmi érezhetőt nem szabályoz......bár nekem pont egy különc dupla alaplapi jeladóm van, kétkivezetéses, de közös test nélküli, nem a normál fajta, amihez elvileg passszolnának ezek a kínai szarok. Ezt direkt a nagyon könnyű, vissszarúgásmentes berúgáshoz fejlesztették, amit tud is, csak utána sokszor "lefagy" ezen a nagyon kicsi, holtponti előgyújtáson, és nem billen át a nagyobb fordulati jelre (elektronikusan persze). Valamiért nem véletlen, hogy a későbbi 4 szelepes típusokban elhagyták ezt a megoldást, és egy jeladóssá tették a rendszert, jól belőtt dekompresszorral azt se sokkal rosszabb berúgni.
Régi XT gyújtást meg ne is próbálj rá, mert ritka és drága mind.......keresett cikk, mert sok már szarnak ment, vagy elbaszták a kötözgetéssel. És sok XT fut(na) az erdőn. Inkább akár ilyen SR, meg ilyen utcaibb verziók a keresetlenebbek.
De amúgy a Müller Elektronika hirdet mindenféle kütyüt, de én nem ajánlom, nagyon magabiztosan igér mindent, de nekem sem bírta megcsinálni az enyém....vitte a pénzt......többet soha, inkább használtak lutriba majd ebayről, csak megvárom a karácsonyi posta-káoszt.
|
Nem csak az a lényeg, hogy nem fix, hanem hogy mennyit és mikor állít rajta. Erősen kétlem, hogy a Horex motorjához jó lesz egy XT gyújtásgörbéje. Elektronikus vagy kézi állításúra akarod?
|
A Horexre kellene vmi gyújtást kigondolnom, Petáknak meg Sákónak nincs vmi kiszerelt XT alaplapja meg lendkereke? Meg kéne néznem, hogy mi fér el ott a dekni alatt. Az Izs dinamó befér, de akkor meg honnan lesz előgyújtás álításom? Czapári szerint a fix előgyújtást felejtsem el 4T-nél, hiszek neki.
|
[25511-25492] [25491-25472] [25471-25452] [25451-25432] [25431-25412] [25411-25392] [25391-25372] [25371-25352] [25351-25332] [25331-25312] [25311-25292] [25291-25272] [25271-25252] [25251-25232] [25231-25212] [25211-25192] [25191-25172] [25171-25152] [25151-25132] [25131-25112] [25111-25092] [25091-25072] [25071-25052] [25051-25032] [25031-25012] [25011-24992] [24991-24972] [24971-24952] [24951-24932] [24931-24912] [24911-24892] [24891-24872] [24871-24852] [24851-24832] [24831-24812] [24811-24792] [24791-24772] [24771-24752] [24751-24732] [24731-24712] [24711-24692] [24691-24672] [24671-24652] [24651-24632] [24631-24612] [24611-24592] [24591-24572] [24571-24552] [Korábbi]
|