Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
Akkor az olyan lehetett amikor Sákó próbaköre után összeszorult a pancsiban a 3. pedig nem látszott semmi hiba mikor szétszedtem, csak a léptetővilla kezdett megkajálódni, de az már a következmény volt. Am olyan kapcsolókörmöket én még nem láttam ami nincs legömbölyödve, de attól még jó szokott az lenni... általában.
Na én meg még pont hogy a jobb időket várom, mert ilyenkor még fázok, ha nem akom nyélen, de a héten már előveszem a montit! A fixit meg átalakítom agyváltósra, mert meguntam a pörgetést.
|
Még asszondja edzzek, hát én már múlt héten Kiskőháton bicajoztam Meg melóba is azzal járok vagy 2 hete, de most, hogy bejött a meleg, muszáj letenni, mert hazafele már döglök meg dzsekiben, meg farmerban.
Kikaptam amúgy a CZ blokkot, meg már szét is borítottam, jól megszopatott a primer lánckerék kúpja, muszáj voltam venni egy combos csapágylehúzót 3500-ért a Pentában a jó kiscsajtól.
Sajnos konkrét egyértelmű hiba (pl. fogtörés) nincs, csak a kettes kapcsolókörmök sarkai kicsit rádiuszosak, meg a léptetővillák elég kopottak (szar lemez......jawa betegség), meg a tengelyük lóg a blokkfélben, így ha befeszülnek, eléggé szétválnak a körmök, és megugorhatnak, gondolom. A tartalék bontott blokkból összecsemegéztem a legjobb cuccokat, cserélek egy blokkfelet is (pont nem a számos), aztán meglátjuk. Ez a szopás, hogy csak beépítés után derül ki, utána meg a francnak lesz kedve szétkapni megint, csak egy délután a blokkot kivenni.
Amúgy elég kevés olaj volt a váltóban, lehet ez is bejátszott, amikor vettem 2012-ben, akkor néztem egyszer olajszintet benne, de sajnos a lánckeréknél, meg ugye a lengővillla kenésnél kihordta eléggé 2-3 év alatt. Figyelgetni kellesz, ha jót akarok magamnak.
|
huui kakas lojj mar par fotot a sajo forrasarol
annyira kivancsi vagyok hogy nezhet ki az, amit mi mar rendes folyokent ismerunk....es mivel sokat kell gyalogolni meg biciklizni, valoszinuleg en sosem fogom latni eloben, mert tul lusta vagyok:-) |
Ja Gabó, a csöpi is szép, elmehetnénk páran Sákóék futójával. Ha hárman-négyen beülnénk egy jó dízelbe, szinte ingyen lenne, és legrosszabb esetben is kirándultunk egy jót.
|
Hát Peták, a tanulópénz...
Én hétvégén a Sajó-forrásnál voltam felvidéken, fenn 1500m-en még fél méter hó volt, csak medvenyomokat láttunk, ember ott már rég járhatott. Nyáron szeretnék elmenni arra úgy, hogy kivinni montit és úgy betekerni a környéket, mert nagyon bő kis dózerutak visznek mindenfelé, egész a csúcsokig. Uh. Peták tessék feledződni addig, am meló után tekereghetünk a héten, ha akarod!
|
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Veteran_motorkerekparok_eladoak_15206902.htm?first=1
Lehet hogy érdemes lenne felhívni, a narancs ts bőnek tűnik, de van ott minden
|
Na, ha nincs semmi, akkor felszúrom a tegnapi mocizást:
//veteranmiskolc.gportal.hu/gindex.php?pg=33085438
Sajnos a Czetkán előjött egy hiba.....valszeg a fordított váltási sorrend miatti néha-néha a 3-asból kigyorsítás utáni ösztönös fel-4 helyetti izomból vissza-2 váltás miatt megdarálhattam a 2-es fogaskerekeit, ugyanis kettesben ritmikusan ugrál......érdekes mert egész nap jó volt, csak hazafele a Shelltől jött elő a dolog...... Lehet blokkhúzás lesz.....legalább megismerem, mert amióta meg van, lassan 3 éve, még nem kellett mélyebben belenyúlni.
Sajnálom azért, mert, mint tudvalevő, minden bontás egy rontás.....
|
Ma délután 4-5 fele Ostoroson egy szalcsi?
|
Na mi ez a nagy csend? Elnyelte tegnap Sákóékat az erdő? Vagy már mindenki a börzén alkudozik?
|
Nyugta!
Akkor egy Hollóháza-Lászlótanya-Füzér-Telkibánya kört terveztem, hazafele meg fel egy kis kunkorral Szemere-Krasznokvajda, és úgy haza! Bő 200 km-re tankolj!
A Pitvarosban meg eszünk egy jó juhtúrós sztrapit!
|
puxi, megyunk holnap nikivel a dt vel.
fel 11 kor a buzateri mol kuton tali! |
Én ma Rékával kutyázok valamerre, holnap valami nagyobb távot gondolnék a Czetkával, Aggtelek, Szilica, ilyesmi, szerintem két személlyel, vasárnap jó lenne Szimózás, oda Danuviával mennék, az úgyis kb. egy jó Simson-kategória, akkor süthetnénk is akár.
|
Szerintem ma is kéne egyet gurulni munka után Simsonokkal, szombat délelőtt sütni egy jó szalcsit Garadnán vagy a Majális Parkban Simsonokkal, vasárnap meg jöhet a börze utáni piknik Simsonokkal, mert lemondta a vasárnapi motornézést az egri csávó, másik időpontot kell majd vele egyeztetni.
Gyertek ma 15 órára a garázsomhoz, aztán elmegyünk a tegnap Sákóékkal bejárt helyre Sajópálfalára, mert az nagyon adta.
|
Hétvégére valami motoros/autós progi? Börze után nem megyünk le a tavak felé motorozni, piknikezni? Jönne oda már mindenki motorral.
Amúgy meg péntek van!
|
Hát nekem Szerencsen ezt mondták. Nem a végösszeg érdekel engem Pukker, nem is az ott töltött idő, hanem hogy "olajozottan" menjen a vizsga, legyen baráti kézfogás meg minden. Ha én odaállítok tökismeretlenül a "csúcs szervhez", és jóindulatúan azt mondják, jól van, átengedik a motort a vizsgán, ha beállítom rendesen az alapjáratot, akkor nézhetek széjjel, at se tudom hova nyúljak, és tuti a bukás, meg a szigorított vizsga, meg mittomén. Ezért kell hozzáértőnek vinni, bevált helyre.
Amúgy kibaszottjót motoroztunk ma munka után Sákóval meg Pónyával a frissen leszervizelt, immár tökéletesen működő, bár emelkedőket továbbra sem kedvelő kék S 50-nel. Sákó a tuninggal jött, Pónya a zöld Stárral. Sákó lő majd fel képeket is
|
Hát nem tudom Burki, hogy esetleg 2015-től történt-e valami szabály-módosítás, de nekem (meg sok másnak is) előtte pl. az ideiglenesen kivont zöld Skodám simán vizsgázott kihelyezett állomáson (nem KPM), és nemhogy kétlapos forgalmija, hanem szürke forgalmija volt! De természetesen már új rendszáma.
A véglegesen kivontakat, vagy a rendszerben nem lévőeket muszáj KPM-ezni. Tudtommal. 2014-ig biztosan.
De amúgy tök mind1 hol vizsgázik, a "végösszeg" ugyanaz az lesz, csak annyi, hogy a KPM-ben rámegy egy délelőttöd, máshol meg 1 óra.
|
Oké Kaxi, így teszek, rajta vagyok az ügyön. Vasárnap is megyek Egerbe Melindával a börze után megnézni egy komoly vasat.
|
Viritsd ki a lóvét egy rendes motorért!
|
Ha meg nem, akkor keresek egy rendes hibátlan műszakis szép motort, de az meg nem megy egyik napról a másikra.
|
Hétvégén elhozhatjuk a Voszhodot Kakas ha ráérsz és kipróbáltad, jónak találtad. És persze ha vállalod pénzért a javítását. Most is meg a jövőben is, ugyanis rajtad kívül senki se vállalja, biztos nem véletlenül. (Bár ha a pénteki Helynekemben elhangzott kijelentésedet - "Leszarom a Voszhodot" - vesszük alapul, akkor lehet hogy te sem. Meg ha elviszed meghatalmzással a KPM-be vizsgáztatni, Szerencsen azt mondták ugyanis tegnap nekem az itteni vizsgaállomáson, hogy a kétlapos zöld forgalmival rendelkező forgalomból ideiglenesen kivont motorokat csak a KPM-be lehet vinni, 101-esbe meg akárhova nem. Már írtam is rád egy jó kis meghtamazást
|
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
|