Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
Fú, na egy ilyen régi klasszik japóra, mégha egy nagy nehéz dög is, mint ez itt pl. a képen, lecserélném a Czetkát.....
De ilyet jó és eredeti állapotban, papírral és emberi áron találni lehetetlen.....
|
Hinnye ez gecinagy kép lett lehet tt moderálni?:D
|
A dublafékkulcsos jawa elsőfék tud annyi mint az Etz tárcsa és a bowden nem levegősödik :D
Figyelj burkus ha ezt megfogta a dobfék :D akkor a TS jawat is :D
|
Egy 50-es után Burki, a csepptankos 250 egy rakéta lesz. Nekem kezdésnek tökéletes volt, Pannóniákat leverte. De tény ezek a régiek nem szeretik, ha űzik őket. Nem erre valók. Szépen a világ végéig elmennek 70-80-kával, erre valók. Mondjuk neked inkább egy 350-es kezdésnek, a termeted miatt. Ja és ne félj a dobféktől. Ha jól be van állítva szerintem nincs vele gond. Nem rosszabb, mint egy tárcsa. Ja, meg van egy bicajos mondás, a féket a buziknak találták ki.
|
Engem minden részlet érdekel Gabikám, nem csak a végsebesség. Fosok pl. kicsit a nagy Jawa első dobfékétől. Olvastam ma a neten, hogy csak a magyarországiakat szerelték első dobfékkel a cseszkók, minden más helyre első tárcsafékkel exportálták a 350 TS-t.
|
Burok ha téged ennyire a végsebesség érdekel akkor nem való neked öreg motor. Akkor tényleg vegyél egy ilyen halszagú gsxrcb ninja cobra kutyafüle akármit aztán feküdj a tankjára és űzzed neki. Meg kössél mellé egy jó kis élet/baleset biztosítást is, mielőtt összetöröd magad.
|
Félreértve írtam, csak az utazót!
A vég az 110-120, de az ilyen formális, párszor azért kipróbálhatod, de lehetőleg eladás előtt
Hidd el, hogy nem lesz kedved sokkal 80 felé űzni......jó mittom, ha megunod a füstöt pl. a sor végén, akkor esetleg odavered neki egy előzésig 90-100-ra
|
60 utazó és 80 végsebesség? Az elég karcsú egy 250-es Jawától!
Nem kell valakinek egy bézs színű, 1989-es 4 ütemű padlóváltós Wartburg Sedan rozsdamentesen, garázsban tartva, 60.000 kilométerrel?
|
A Csepié az 60-80.
Én nézelődve szeretek motorozni, több 100 km-re autóval megyek, nekem nem is kell több
|
Ezért sokalltam én a 100-at az IZStől is, de aztán Kakas pontosított is, hogy a 100-ba csak bele-belekalimpált a mutató, az úgy mindjárt más, az lehet egy bő 80 is
Szerintem is a szockó gépeken egy VALÓDI 100 az már nagyon sok, neked is, meg a motornak is.
|
Na és BT mester szerinted mennyi a 350 TS Jawa vége és utazója? Hát a 250 csöpié? EZT 251-é?
|
BT nek totál igaza van ezek a szockó veterán gépek kb ugyan azok minimális eltérésekkel a Pancsa amit szeret az kb 75-80 az MZ meg amit még szeret 85-95 a többi meg a kettő között lebeg valahol. Mindegyiknek megvan az előnye hátránya de kb ez olyan, hogy valakinek a nagy csöcsű nők jönnek be valakinek meg a jó lábú seggűek és most győzködni egymást, hogy melyik a jobb hát totál felesleges mivel úgy is ő dugja nem te....és ez motorra át vetítve is így van.
Ha meg sebbeség kell és menjen akkor azt ne a 2T-s szocis veteránok között kell keresni venni kell egy pl japán GSXR 750-t és az nem kérdezz vissza vagy bármilyen Japán nagyköbcentis gépet és az megy, sose értettem ezt a tuningoljunk MZ-t Jawa-t még régen amikor nem lehetett hozzá jutni a japán gépekhez megértem de most kb olyan mint fingot reszelni lehet de nem sok értelme van nah ez hosszúra sikerült de ebbe benne van minden a témával kapcsolatban...
|
Az utazókról emg végsebességekről szakszerűenD::D
A szockó motorok órája annyit mutat amennyit éppen akar Én Mz párti vagyok, De tudom, hogy a kis Ts órája mivel hátsó kerékről mér annyira pontos mint egy lehegesztett kakukkos óra. Siskó gépe jól megy de 110 et biztos nem megy lehet érzetre annyi de jó lesz az 100 nak is nyélen 125 ös henger 150 re fúrva eg adag nyomaték jól húz de kisebb a vége mint az alap 150 esnek(nekem az van fent de le van áttételezve kb 85 a vége . A gyári adatok szerint a 150 es Ts ment 105 öt. Ez egy jól bejáratott jól beálított gép nagyon max végsebessége. a 250 es Ts ment 125 öt de azt tudta fixen.
majd meglessük mit mér a GPs- el. Az Izs lehet tud menni 100 at szgoruan oldalkocsi nélkül de, hogy tartósan nem bírná az fix D:D
Főleg, hogy nincs akkora egyenes szakasz amin tudná tartani dőlni meg nem lehet vele igazán. danúvia az annyit tud mint egy gyári simson felfúrva 60 ra és jól beállítva:D Mentem már szockó motorral száz és higyjétek el sokkal de sokkal másabb érzés volt mint amikor ráültem a suzukira azt elértema 100 at. A kis Mz 90 nél olyan mint a suzukim 130 nál Xd
|
Mifolyik itt:D:D
A bordó etz 250 az fasza hátsó csomagtartó meg 4 új index és go:D 100 at megér ha megvan a törzskönyve.
Az 559 vajszinü jawa nem csúnya nekem tetszik az összkép. Ha jó a fesszabb az örökélet+1 év motor. Viszont méretbe nem biztos, hogy, jó főleg ha melindát is akarod furikázni mivel az egész 5 centivel ha hosszabb mint egy Ts 125 Mz :D De egy személynek nagyon kényelmes.
A voszhodról nem tudok sokat mondani. Nem vagyok oda a szovjet gépekért de ha tényleg vape rendeszer és nicns gyújtás gondja akkor megbízhatóak méretbe hát nem tudom 2x láttam életembe de sose hasonlitottam össze semmivel. Ha kakas nem ér rá végképp akkor elbíbelődök vele. Nem bonyolultabb egyik 2t szockó motor se a másiknál talán a 350 es jawa meg a p20 de az is csak azért mert 2 hengeres.
Ha azt akarod, hogy mindenki elhajtsona faszba de mégis szockó motort akarsz akkor vegyél egy JUNAK ot :D:DXDD
A 350 es twinsport jawa nagyon jó gép. megbízhtó erős a legerősebb szockó tömegcikk. Azoknak már jó a fesszab része is a karbi maga menyország főleg egy tuningosnak nagyon szépen be lehet hangolni csak nagyon hosszú idő:D Egy jó beállítással értelmes ásványi olajjal ha hidegen nem gyilkolod akkor elfut ugyanannyi mint bármelyik másik veterán 2t.
Sokan azt hiszik hamar széthullik de nem csak tul hamar mennek bele a km ek. Amíg egy átlag voszhodba 250 es jawaba meg ilysmibe ha 10 év alatt beleteszel 40 et csoda. De a Ts 350 az kényelmes motor meg se érzed a napi többszász km-t. Hagyományos túramotor. Váltóval voltak gondok de ha jól rakod össze meg kiemel rendesen a kuplungod nincs vele baj. Csak talalj iolyat amit nem rugtak szét mert a gyors erős motor átka, hogy tépik a száját meg gyorsulgtnak vele de karbantartani luxus..
A főtengely a másik gyengepontja. vagy vegyél újat vagy olyanhoz vidd aki becsületesen tud felújítani főtengelyt és nem sonkák közé rakott labdabelsővel akarja szétszedni meg sautba összerakni. :D
Én a TS 350 re szavazok. Ha beindul nem csörög van alapjárat sebességeket veszi szépen és van töltés szerintem nyugodt szívvel bele lehet ugrani.
|
Köszi a jótanácsot Cutter kollega!
Örülök, hogy Kakas mégiscsak pozitívan áll a Voszhod-dologhoz!
A végleges terv akkor ennek fényében a következő:
Péntek 12:30 Jawa 350 TS nézés lóvéval a zsebben egyedül, vagy azzal, aki 12:00-kor vonatjegy-térítés ellenében megjelenik a szerecsi pályaudvaron.
Péntek 15:30 ETZ 251 nézés lóvéval a zsebben Németh Csabival.
Szombat 16:30 Jawa 250 csepi nézés lóvéval a zsebben a főnökasszonnyal meg a férjével.
Vasárnap 11:00 Voszhod nézés lóvéval a zsebben Puxival meg Kakassal (vagy amikor ráértek)
|
Hát akkor Burkikám ennyit a Kawás haverjaiddal való 160-as száguldásról, meg a 130-as pályatempóról ! De hidd el, már a 100-tól is égnek fog állni a hajad, és el fogod venni!
|
Kék a póló rajta...... Fődényinek való!
|
Csak tájékoztatás jelleggel írnék a TS jawaról tisztánlátás végett, mivel nekem kettő is volt.
Utazóban 100 –110 es tempót szereti, igaz a 120 at is elviseli, de az már sok neki folyamatosan.
A vége kb. 130-140 max. fellehet piszkálni, de azt nem igazán bírja a főtengely sokáig.
Fogyasztása nagyon sebesség függő általában 4-6 között mozog.
Leggyengébb pontja a váltó, ha dobálja, vagy nem veszi a sebességet rendesen, akkor gáz van.
Sokkal stabilabb, mint az ETZ viszont jóval drágább fentartani.
Gyári alkatrész van hozzá szinte minden, de már nem olcsó.
|
Na akkor holnap mondjuk 5-re legyünk a Voszhodnál? Megyek tanunak, Burki a pénzt otthon ne hagyd!
|
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
|