Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
De nagy vagy Puxikám!
Jól emlékszel, nem ilyet, hanem ugyanezt akartam megvenni ősszel. Akkor a használtautón hirdették, ugyanezekkel a fotókkal. Csak sokáig szarakodtam a jogsival, mire meglett, eltűnt a hirdetés. Keseregtem is itt nektek a fórumon, aszittem eladták. Tiszta depressziós voltam hetekig, mert még a számát se írtam fel. Még a Jawás csoportban is kérdezgettem utána a debrecenieket. Ezek szerint belátta a tag hogy nem ér ennyt, levette a hirdetést, hogy nem mondhassam "fél éve hirdeted, nem gondolod hogy nem ér ennyit?" és most a szezon eljén újra próbálkozik. Na akkor jegelem kicsit a nagy Jawát, szombaton úgyis megyünk debrecenbe a Mondeoval szakmai napra, berakom a sisakot meg a kesztyűt a csomiba. Hazafelé arra kanyarodunk, meglobogtatok neki kilóharmincat, és már hozom is lábon haza a pályán, ha ideadja meg tényleg jól muzsikál a próbakörön. Mennyi ennek az utazója? Lehet elég lenne főúton jönni? Csak hát a Golffal is aláztak tegnap a 35-ös főúton hazfelé mert 80-most a Golf I teteje a bajáratás miatt. A pálya végig kétsávos plusz a leálló, ott jobban tudnának kerülgetni. Vagy épp elcsapnának...
|
ez a zetka tényleg bő lenne Burkennek, csak ráül és megy, még táska is van hozzá.
|
Hát a bordó ETZ-s fater azt igérte felhív, ha pótolta az okmányiroda a törzskönyvet. Kivéve, ha addig valaki elviszi törzskönyv nélkül. Amit nem csodálnék, mert a blokkja tényleg überfasza volt, csak a külseje volt kókány mókolt. Ha egy kiglancolt vázba berakják azt a gyári bontatlan blokkot, a világ legjobb ETZ-je az eredmény. A hoki mókoltvázból meg még ki lehet árulni pár tizest. De én most a Jawa 350 Twin Sportra gerjedek. Pénteken meló után megyek is megnézni kitömött bukszával.
|
Hát nem tudom, lehet csak az én km-óráim keveselnek, de eddig én a Czetkával amikor megunom a füstöt, és otthagyok mindenkit a picsába, akkor szokott 80-at mutatni az óra, a DT-vel meg egyszer mentem 100-al, de akkor már majdnem felszálltam, hát valahogy ezt nehezen képzelem el egy Pannóniától, IZStől, Jawatól, akármilyen ilyen régi veterántól. Mondjuk múltkor Földényi azt mondta, hogy neki már a 80-at kóstolgatta végig az óra az RD-én, amikor mentünk Tornanádaskára, na nekem akkor a CZ 60-70-et mutatott.......lehet száguldozunk valójában?
Egy MZ az más, az már egy modern túra gép, arról a 140-et is elhinném.....az kb. mint az S50/51 Simsonok a Rigákhoz képest......ég és föld.
|
A bulin BT azt mondta, hogy az a bordó elhagyott törzskönyves ETZ az jó. Jelentse be, hogy elhagyta a törzskönyvet, vagy keresse meg, vedd meg akkor azt! Ha már a jó csáti kék TS nem bizgat.....nem értem amúgy, mi az, hogy valaki a TS-hez nem ért, amit írtál. Miben más az, mint egy ETZ, Simson, Danuvia, akármi régi? Én biztos nem ijednék meg tőle, ha az enyém lenne. De szerintem szinte senki, aki már borított szét életében akármilyen blokkot is.
Ott van látod Sákó is, jogász, de simán szétborít egy Trabit, DT-ét, nem tétel.
|
Peták, logikusan gondold már végig légy szíves, hogy ha az én kis TS-em max. 110 körül megy, és 12 lóerő, akkor a Kakas 16 lovas Izse miért ne mehetne ugyanennyivel, vagy akár többel
Főleg, ha felbasz egy ordenáré hosszú szekunder áttételt, aztán egy Miskolc-Sajószentpéter egyenesen végig nyelezve, befekve, a táv végén kóstol bele a 130-ba
|
Látom jól ment a motorozás, és a garázsbuli is beadta! Nekem is jó volt a zacsiáztatás szoboszlón. Megnéztem a tetétleni ETZ-t, hát egy pusztulat volt közelről. Sehogyse ment 90-nél többet, pedig jó egyenes tesztút volt.
Hát ez az aranybánya itt lejjebb pontosan hol van? Hoznám el rögtön a 250-es Jawát, szép így képről nagyon. Bár már megtanultam, hogy a fotó az csak egy fotó. Mint a reklámban
|
Beadta rendesen a buli, pedig féltem, mert a motorozás után fáradtan indultam neki.
Jól rémlik, hogy Kakas valami olyat beszélt, hogy 100-al száguldozott az IZS-el szombaton? Úgyérzem akkor neki is beadta a szeszkó
|
elgondolkodtam rajta......
|
Valaki végül ráment a jóféle szingli csajra?
|
Tegnap beadta rendesen! meddig maradtatok még?
|
Bő volt a motorozás, gyerünk Sákóhoz, hadd szóljon!
Íme az Arlói-tó:
|
Nyugta! Én se várok, motor feltankolva, már öltözök! Még szarok előtte gyorsba egyet, ne terheljük feleslegesen a Danóbiát!
Siskóék nem jönnek a TS-ekkel? Vagy Zsóriék?
|
Ott leszek 10:45-re, de ebben a napsütésben nem akarok sokat ácsorogni sötét, több réteg cuccban, kell a léghűtés, uh 5-10 percet várok, aztán megindulok Farkasnyak felé, majd beértek.
|
jolvan, megyek mindenkepp |
A CZ-vel nem kihívás az ilyen, az csak kétszemélyre kell
Azt a taktakenézi meg megyaszói utat majd megjárjuk Bodrogkeresztúrra menet, akkor szoktam ott hátul tekeregni sztyeppéken a 37-est elkerülve.
No most keltem, reggelizek, stb, aztán ha jó az izrai kör, kb. 130-140 km, akkor találkozzunk mondjuk 10.45-kor kint Diósgyőrben a Kislugas előtti zsákutcában/parkolóban. Sárfelhordás szerintem annyira nem lesz, nincs már olvadás, eső sem esett. Dehát nem kiállítási gépek ezek, elfér rajtuk az út pora
De pár perc késésnél ne legyen több, Sákó ez neked szól! 5-re meg érjünk haza legkésőbb!
|
Néztem egy kört, de azt pont az ellenkező irányba, a régi taktakenézi telkünket szerettem volna megnézni, kompozással, tiszadobi kastélynézéssel egybekötve, hazafelé Meggyaszónak, ez 120km. De mehetünk másfelé is, annyi, hogy olyan szar úton semmiképp nem szeretnék menni, mint ami volt múlthéten is ott valamitanya mellett. Meg ha hegyeket szeretnél mászni, sztem inkább a Cezetet rúgd, a dancsa elég halott volt múltkor is, ha dombot látott...
Majd reggel telefon!
|
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
|