Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
olyan biztos nincs beírva hogy ismeretlennek eladva.
|
Vegyél vmit az a lényeg De amúgy megmondom őszintén, itt a sok MZ keresés közben megtetszettek a 250-es TS-ek, olyan jó a formájuk, hogy kicsi rajuk az oldaldoboz, nem olyan ormótlan nagy, mint a 125-ösökön, meg az ülésük sem olyan deszka. Szép kis gépek, és JÓK is, bikák is. Ja és veteránok is. Szal én már maradok ezen típusok ajánlásánál, ha rám hallgatsz, engedd el az ETZ vonalat....
Amúgy jogászok!
Béci venne egy Bogarat, de az a szitu vele, hogy akitől venné, az egyszer beadta egy autókereskedésbe, ami elvileg magára vette ilyen "autókereskedési bejegyzéssel", ami valami olyasmi, hogy nekik nem kell átíratni, de közben ez a cég csődbe ment, a Bogarat meg visszaadták a faszinak, vigye a fenébe, de a forgalmiját nem.
Béci bement az okmányirodába, ott meg annyi van a rendszerben a kocsiról, hogy ismeretlennek eladva. Tehát a "tulajtól" nem tudja megvenni, mert elvileg már nem az övé, de azt se tudni kié. Gondolom a csődbe ment cégé.
Mit tegyen?
|
Amúgy nem is olyan régen még azzal oltogattál Puxi, hogy Gödöllő mellől vegyek egy mókolt, feketére mázolt, megszakítósra lecserélt gyújtású ETZ 251-et!
|
Szoboszlóról hazafelé megnézem azt is. A Jawa 638 TWIN SPORT sem veterán? Kéthengeres, 26 lóerős... csakhát elöl is dobfékes.
|
Ez szép, meg menő, de már elég távoli rokonságban van a veterán jelzővel.
A csáti kék TS az egyáltalán nem izgat? Remélem egy chopper-háttámla eltávolítása nem okoz gondot
|
Vagy legyen inkább egy jó ETZ 251 ?
www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Mz_Etz_251_elado_18474694.htm
|
Ez igen Geri, nagyon szép teljesítmény, minden elismerésem!
|
Azért tegyük hozzá, hogy elég sok munkám van ebben a motorban, és kb. mindenből gyári újat, vagy legalábbis gyári, de jó állapotút kapott
|
Ez bŐ!
Ilyenekért mentél?
Látod Burki, nem kell ide új túramotor egy lengyel kirucchoz.......menj, hozzad holnap a csáti kéket, ne másokkal szarozz, holmi Hall-jeladós fosokkal!
|
Üdvözletem!
Mialatt maguk különös eladókkal találkozgattak és nyári csárdázgatásokat tervezgettek, én elugrottam Tarnów környékére egy kicsit építgetni a lengyel-magyar kapcsolatokat.
Egyúttal tartozom egy nyilvános bocsánatkéréssel is az akkumulátoros-megszakítós gyújtások, a főtengelydinamók, és a mechanikus feszültségszabályzók felé
|
Utánanéztem itt gyorsba, hát valami ÁTMENETI kivonáskét kezelik 10 évre.....szal gyanus, hogy ez sem végleges, tehát nem jó, ha alkatrésznek akarod csak a kocsit a kert végébe. Felháborító, hogy nem tarthatsz pl. dísznek meg egy autót, a saját autódat. Csak ha fizetgetsz utána mindörökké.
Írnak itt ilyet is, ez tényleg így lehet, ezért szokták csövesekre iratgatni:
" Hallottam egy modszert,(bár ez erre az esetre nem jó).Rengeteg autót hordanak be abba a méhbe ahova bejárok.Megkérdeztem egy roma ismeröst(szétbontják alura és lemezre ugy viszik be ocskaként,szétvágva)Megveszik adásvételivel,majd nem iratják át.Kapnak egy figyelmeztetést irásban,hogyha nem irják át kivonják.Majd még egyet,majd egy papirt hogy vigyék be a rendszámot,mert nem lett átirva,és törlik a rendszerböl.Mindezért 1500ft"büntetést"kapnak,amit csekken befizet.Papirt kap rola hogy az autot végleg kivonták!!!!És ez müködik!!!Donornál még jol jöhet ez a modszer. "
És amúgy a motorokkal mizu????? Azokat ki lehet vonni végleg, vagy azok is extra veszélyes hulladékok, amiket csak a bontó szelektálhat a kukába?
|
A sima féléveseknél tuti nézik, automatice visszaugrik, mindig frissíteni kell, Kitta linkelt pont a facen egy szarásig pecsételt forgalmit a napokban.
De ennél az OT-s témánál szerintem nem megy vissza, de megesküdni nem mernék rá, meg ugye ha OT rendszámmal mehet csak vissza, az már egy új forgalombahelyezés. Meg kell kérdezni, ezektől bármi kitelik.
|
Sok esetben segíthet az úgynevezett előminősítés, ha a jármű már elmúlt 20, de még nincs 30 éves, ellenben a tulajdonos szeretné megőrizni a későbbi felújításhoz. Az MMB kiállíthat egy igazolást, hogy a hulladékká vált gépjárművekről szóló 267/2004. (IX.23.) kormányrendelet figyelembevételével a jármű restaurálás nélkül vagy restaurálással várhatóan muzeálisnak fog minősülni. A tulajdonos vállalja, hogy a tárolást előírásszerűen, nem közterületen parkoltatva oldja meg, és így az ideiglenes forgalomból kivonás féléves intervalluma helyett 10 évre szól a „pihenő”, és a 30. év betöltése után semmi akadálya nem lesz a forgalomba helyezésnek, feltéve, hogy a jármű akkor majd megfelel az elvárásoknak.
Vajon 10 év után a hatóság rádszól, hohó fizess újra súlyadót, helyeztesd forgalomba? Egyáltalán figyelik ezeket, hogy letelt az ideglenes kivonás ideje?
|
Papír nélkülieket hagyd a picsába, nem olyan egyszerű azt OT-én sem. Meg maga az OT is macera, pénz. Tulajdonjogot ígyis-úgyis igazolni kell, ott legfeljebb a típust állapíthatják meg. Bár te pont benne vagy az ilyen póthagyatéki, meg hasonló ügyekben, ennyivel egyszerűbb lehet neked.
Az "elő-OT-zás" meg önmagában semmit sem ér, azt bármi szarra is megadják, hisz egy marék rozsdából is lehet akár újjáépíteni veteránt....Ezt az előminősítést (ami nem ingyenes) leginkább arra használják ki, hogy 20 év feletti autókat ezzel ki lehet vonni forgalomból a bontót kikerülve, OT-re felkészítés címen (ezután csak OT-vel mehet vissza), de pl. így bevághatod a kocsit vasba, vagy alkatrésznek, magyarul legálisan egyedül így tarthatod meg forgalomból (végleg) kivont állapotban. Vagy még amit szoktak, hogy külföldre eladják kamuból, és akkor törlik itthon a rendszerből, nem mennek utána a külföldi faszinak.......bár itt az EU-s időkben ilyen informatikai szinten ez is csak idő kérdése.
|
Hát azért a te Moszkód egész más, Puxi!
|
jaja, új rendszámos, 3 betű 3 szám, trikolorral
Na leszerveztem Szoboszlóra a Hall jeladós ETZ-t péntek délutánra. Meg szerveztem itt Szerencen péntek délre egy fószert, csomó veteránja van, Pancsák, Dancsák, BMW R 75, R 71, Zündapp KS 800, stb. Gondolom a nagy része papír nélküli lesz, de majd meglátjuk. Ha semmi papírja sincs, akkor csak OT-n tudok rá forgalmit meg rendszámot intézni, de csak ha csillivilli és nem mókolt a gép, igaz? OT-vizsga a KPM-ben van? Mibe kerül? Igaz hogy előtte azért ingyen be lehet mutatni a gépet, hogy van-e esélye egyáltalán?
|
És már új rendszáma van? Ha igen, mehet a 101-esbe gyorsba, miután kötöttél rá egy biztit, akár a neten!
|
Oksa, majd erre is rákérdezek. Mutassa a befizetett csekket baszki. Én azt is magamnál hordom a kötelező biztis csekkekkel a Golfban.
Na és a Voszhod műszakijával mizu? Forgalomból ideiglenesen kivont, zöld kétlapos forgamija van. KPM-be kell vinni műszaki vizsgára, vagy lehet bárhova?
|
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
|