Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
Úgy van Burki, igen. Forgalomból kivontnál viszont majd nyilván te, amikor visszaáll.
Bár azért kellemetlen lehet, ha a régi gazda baszik befizetni, és emiatt esetleg kitiltják a rendszámot. Nem árt tisztázni, főleg így adószezonban.
|
Nem semmi gyűjteményed van!
Nekem egyelőre csak a Golfra jött. Ha sikerül végre vennem valami nagy vasat, akkor nekem kell fizetnem erre az évre a súlyadót rá? Nekem úgy rémlik, hogy az fizeti, aki január elsején tulajdonolja a járművet.
|
Hát mész a ZOO mellett végig, és amikor eléred a sínt, az Ortás tető, a "nagy-rét" teteje. Én motorral nem akarok ott zavargani, biztos lesznek sokan. Sín mellett konkrétan végig sajna nem megy út, csak úgy a környékén, érintgetve. Dehát ahogy olvasom, kb. gyalog-tempóban fog az a vonat menni, szal akár túrázhatunk is egyet mellette.
Ti is megkaptátok a gépjárműadót? 6 rendszámra és 175 lóra fizetek összesen, még szerencse, hogy régi mind, mert amúgy nagyon fájna
|
mivel ugyeletes leszek igy a bor nem jatszik...de dt vel szerintem elkiserem egy darabig a csapatot. nincs valami parhuzamos ut a sinek mellett? andokutra vagy ortastetore a csanyik fel hogy lehet eljutni terepen? |
Ott van az Ortás meg Andó közt kb. félúton, biztos jártál már arra. Pár éve kissé törmelékes volt, ráomlottak a sínre a kövek.
|
Ezt a tehervonatot mindenképp megnézném! A legalsó képen az az átvágás hol van?
|
Most hívott a bordó etz-s piás fater, hogy 2 hét múlva lesz törzskönyv, szervál egy újat az okmányirodából. Előlegezzem le a motort, mert odaadja másnak. Hát ha törzkönv nélkül elviszik.... Na elmegy az annyába az előleggel. De majd még hív ha meglesz a törzskönyv és a motor is egy térben és időben.
|
Csak most értem haza, meló után egyenesen az öregékhez mentem rendezni a garázs bérleti díját, utána meg ugye jött a kötelező Metaxa, házi körte, meg a ropi. Legkésőbb Szoboszlóról hazafele megnézzük.
|
Jól áll neki ez a feltehetően gyári szín, olyan rendőrös:
Szaladjatok ki délután megnézni......ha frankó, megér egy 100-ast is. Műszaki max. egy 10-es rá, akár már holnap.
Azok az oldal-csomagtartók meg igen hasznosak lehetnek még kempingcucchoz, persze csak akkor kell feltenni, amikor kell is.
|
Azért a bordó ETZ még csak szóba jöhet, ha megleli a törzskönyvét, nem? Anélkül is amúgy meglehet venni, csak macerás, mert köröztetni kell a törzskönyvet, Bécinek így volt a Bogár, feszt csesztették is a jardok, de nem büntették.
Ez a csomitartós TS-ke Csátról mondjuk egy 80-káért? Jó háttámla is van rajta, menő (nyilván leszedhető)
Ez is olyan őszintének tűnik, tetszetős, inkább ezt vinném, mint a bordó TZ-t, bár én már meg sem szólalok a másik után
http://olx.hu/hirdetes/mz-ts-250-1-ID2pt8f.html#9867c1c193
|
Így-így. Kinéztem két ETZ-t meg egy Honda CB 250 N-t Hajdúszoboszló körül. Azokat még megnézem hétvégén. Aztán ha végképp elfogyott a türelmem, és beüt a jó idő, elmegyünk Kakas mesterrel Hejőcsabára a Golffal megnézni a Voszhodot. Kakker is kipróbálja, átvizsgálja, aztán ha azt mondja, hogy fasza, és hosszabb távon megfelelő díjazás ellenében a szervízelését is vállalja, elhozzuk. Annak kétlapos zöld forgalmija van, forgalomból ideiglenesen kivonva. Szóval egyenesen vihetjük is a KPM-be, vagy jó a 101-esbe is?
|
Na ez fasza nap lehetett Jó lesz az a Voszhod helyből, én azt mondom
Én valahogy mindig megúszom az ilyet, elsőre mennek a dolgok, a DT-ém is bejött Pestről, a Czetka is Nyíregyről, a Danuvia is Újhelyből, a Bogaram is Nyíregyről, a Golfom is Szolnokról, a Swalbi is Püspökladányból, a régi DT-ém is Egerből, egyedül a Moszkvicsban volt annyi kanyar Kecskemétről, hogy nekem se találta a forgalmit, ami létfontos, de aztán meglett, így ment is a biznisz, szal lényegében az is elsőre
Mondjuk én a te általad megnézett MZ-ékből egyedül azt a bordót néztem volna meg........a kék az túlglancolt, frissen felújított, máris eladó, tehát valszeg beleunt, mert rájött, hogy szar az egész, ráadásul Vácon van, hol mennék el addig egy MZ-ért, az a gitt-színű hőállós TS meg alapból képek alapján is egy omlás volt, nagyon max. egy 20-30-at érhet, mert közel van és papíros, de azzal megint csak baszkódhatnál.
|
Szóval reggel kilenctől este 10-ig beautóztam BT-vel összességében futóbérléssel meg kaja- és piaköltséggel együtt egy huszasért a fél országot a nagy semmiért. De legalább jól éreztük magunkat, és sokat tanultam a motorokról, a motorvásárlás apró fortélyairól. Sokáig fogjuk még emlegetni ezt a túrát. Hétvégén megyek le 3 napra Melindával Hajdúszoboszlóra, már kinéztam ott egy Hall-jeladós ETZ-t, azt megnézem egyedül a frissen szerzett "szaktudásommal". Ha tudtok vagy láttok azon a környéken valami jó motort, szóljatok, két strandolás közt jól esik egy kis motornézegetés!
|
Sákó javaslatára néztünk még két motort a közelből, de azok szét voltak szedve, nem lehetett volna őket kipróbálni. Nem tudom minek hirdetik akkor úgy hogy hibátlan műszakis menetkész. Hazafelé megnéztük a cserépfalui bordó gyári dukkósat. a motorja nagyon príma volt, szépen ment, könnyen indult. Le is alkudtam 110-re. A tulaj egyszer nem húzta meg a sapkát a fékolajtartályon, így a jobbos konzolt meg elöl a tankon elöl eg csíkban egy kicsit felmarta a festéket a fékolaj. Az indexek mókolva voltak rá, így elöl beleértek a tankba a tövüknél, két gumidarab volt ráragasztva hogy ne sértse fel a tankot kanyarban. Hátsó gumi cserés. Hátsó index gagyi mókolt. Króm kapaszkodó feketére festve. De mivel ez már BT-nek is tetszett, előhúztam a lóvét. Na ekkor derült ki, hogy nincs meg a törzskönyv. Ahelyett hogy 3-szor felhív, hogy "mikor érünk már oda, vasárnap van, van az embernek magánélete is", inkább a törzskönyvet kereste volna elő a vén alkoholista fasz. Utána már a forgalmit se találta, ránk fogta hogy mi loptuk el, ránk eresztette a boxerét, a fia álltotta meg, kiderült hogy ő tette el miután megmutta. Szóval nemhogy motor nem lett, de kis híján kutyakajaként végeztük.
|
Hát a TS egyszer beindult, mondta is BT hogy jobban húz mint a Bambi-ETZ. Már vettem elő a szerződést, mikor BT rárúgott még egyet. Simán átforgott a berúgókar, gondolom összetapdtak a lamellák. Úgyhogy alma. A festés közelről nagyon hoki volt, látszott alatta a darabos gitt. Festve volt a króm tankdísz is ezüstre, ezt mondjuk a képen nem szúrtam ki, jól csillant rajta a vaku. Első telószár lyukas volt. Azt hittem a"hobbi célra volt használva" azt jelenti hogy veteránozgatott vele a csávó, de nem. Az erdőn csapatta aháza mögött, ezért nem volt neki fontos a rendszám. A blokkja úgy csörgött, hogy csak sisakban lehetett megmaradni mellette. 3 perc után mag sajgott rajta a seggem, úgy ki volt ülve az ülése. Na hát ezek is kimaradtak a hirdetésből. De fényképzni azt nagyon tud a gyerek, meg kell hagyni.
|
Na gyerekek. Bübüke "olyan a képen hogy beszél", "nekem kéne rögtön indulnék tesómmal" kék 300-as Bambi féle 150 ezres fix áras gyári dukkós kék ETZ-jén még alapjárat sincs. Indok: "Minek az rá, olyan hülye hangja van alapjáraton, nem szeretem". Na ezt mondjuk elfelejtette beleírni a hirdetésbe. Durrogott, lefúlt, hol húzott hol nem, BT berúgni se tudta melegen, be kellett tolnia hogy egyáltalán visszajusson a próbakörről. Mondtam a csávónak hogy így akkor max egy százas mert külsőlg szép, ő meg hogy megcsináltatja és lehozza nekem céges kocsival Miskolcra a Selyemrétre. Mondtam én kiteszem neki a 150-et, de akkor legyen alapjárat, ne lődözzön mint a Mustang, és induljon hidegen-melegen. Amúgy már mikor beléptünk, ott gyanús volt, hogy folyt róla a szilikon.
|
Á, dehogy jártam Robival tavaly oda is eltekertünk, ettünk egy kiadós gulyást, meg valami házisört is toltunk mellé.
|
hazatertunk nagy rokonlatogato turankbol, es orommel latom hogy porog a forum.
nekunk jo idonk volt vegig., meg a napot is lattuk.
beszeltem janival is de szerintem motor nelkul jottek haza, mert egyik szarabb volt mint a masik |
Jártál már itt Füreden Kakas?
|
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
|