Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
Ja várjál már, most nézem, hogy ezen 12V-os világítás van, meg Dell'orto karbi. Ha tényleg jó cuccokat rakott fel rá a srác, akkor ezek önmagukban megérnek 30ezret. A tárcsás első futómű is egy tízes legalább. Ezen már tényleg nincs mit szarakodni, ha vannak apró hibái is, akkor is megéri rendberakni. Hozzad, Jani, amint tudod.
Az enyém is amúgy új dugattyút kért, mert az eredetivel már kb semmi kompresszió nem volt benne, karbit is, szóval azért azzal is kellett foglalkozni valamennyit.
|
TS-ről a tapasztalataim:
Zsír
Fasza
Jó
A régi mechanikus feszszabot meg a dinamót is addig fikáztam, amíg rá nem jöttem saját tapasztalatból, hogy jók. Egyszer kell nagyon jó (csakis NDK, lehetőleg új) cuccokból megcsinálni és onnantól sokáig jó. Én tavaly nyár óta megszakítóhézagot sem ellenőriztem, minek, ha megy, mint az állat...
|
Leharcolt? Inkább őszinte. Kb, mint az S50B-ém volt. Bezzeg a tied csili-vili volt, de majd az új gazdája fog is vele szívni, amikor melegen előjönnek a rejtelmes hibái, ami miatt lényegében elpasszoltad
|
Ez a szavazás elég gáz, mert úgylátom minden belépésnél újra lehet szavazni
Siskó, BT nyilatkozhatna még, nekik van TS tapasztalat!
|
Elég leharcolt az a TS. Én az ETZ-re szavaztam, mert Burkinak nem veterán kell, hanem motor, ez a fő szempont, én lais. leszarnám, h Peták nem lát szívesen a vérveterán túráján az akármilyen motorommal, mennék, azt kész! Jórészt úgyis egyedül, vagy Melivel fogod nyúzni.
|
Hát ez kurvajó!
|
Úgyse veszel semmit de ha igen akkor a KÉÉKET :D
|
Na lehet szavazni, jobboldalt!
TS-250 vagy ETZ-250
vagy
|
Úgyse veszel semmit
|
Többiek? Szavazzunk!
|
Műszakilag, használhatóságban a TS sokkal jobb, modernebb, mint a Csepptankos, viszont az még egy igazi régi klasszikus veterán. Van is köztük kb. 20 év, nem csoda.
Hozzad ezt a TS-t, ez jobb neked, amire kell.
|
Ja, ezt én is nézegettem reggel a használtautón. Ezzel legelább nem youngtimereznétek le. És azért ez is 19 lóerő, ha jól tudom. BT ezt ajánlotta nekem mindig a legjobban. MZ 250/1. Még tán a Jawa 559-nél is jobban favorizálta, pedig azt is melegen ajánlotta.
|
Ezzel a TS-el tényleg nem várnék sokat....... Ennyiért, ilyen nem lesz másik a KÖZELBŐL.
|
Itt a motorod:
Én mondjuk inkább ezt hoznám, közelebb is van, olcsóbb is, régebbi is, szép piros, Dané is ilyen volt, amíg nem "modernizálta-trendiesítette" ezüstre! Ez is kb. ugyanolyan erős, tárcsás. Menetkészen 100 ropi, Szerencstől 15 km.
http://olx.hu/hirdetes/mz-ts-250-1-felujitott-es-atalakitott-ID37mND.html#60a6d79612
Meg ezen a TS-en látszik legalább a használat, őszinte motor, nekem az 1000km-rel ezelőtt full felújított, felfúrt, kiglancolt, aztán eladó gépek mindig gyanusak.
|
Hozzad, hétvégén már kenheted is neki. A sárvédőket meg le kell tüsszanteni egyszínűre, mert így nagyon nincs összhangban, ha gyárilag cseszték el, ha nem.
Mondjuk azért egy TS jobb volna, ennyiért tuti van az is.
|
Pont ezt magyaráztam, hogy egy ilyen motor kell Neked: olcsó, van ereje, meg is áll, és ezzel fogsz rájönni, hogy melyik irányba akarsz elmozdulni később, chopper, sporttúra, túraendúró és akkor nem költöttél el egy millát olyanra, amit megbánsz, mert ezt bármikor el lehet majd adni ennyiért, ha vigyázol rá, de ha megtartod majd "veteránnak" akkor is egy bő motor lesz még sokáig. Nomeg tanulómotornak doszt elég, sőt, még ezzel is fogsz pislogni, hogy mit megy, egy simson után!
|
Németh Csabi szerint gyárilag ilyen felemás színűek a sárvédők az ETZ-n. Akkor meg jóvan.
|
Mondjuk így jobban megnézve az a fekete hátsó sárvédő kicsit gyanús. Lehet belezúgtak hátulról?
|
Na akkor jó! Kaxi mester is azt mondta, hogy ETZ kell nekem. Ez ráadásul 300 köbcentis, 23 lóerős, tuti elbírna Melindával együtt is!
Na várom a többiek véleményét is, aztán intézkedek!
|
Határeset, de ez már egy "megtűrhető" youngtimer
|
[Későbbi] [13991-13972] [13971-13952] [13951-13932] [13931-13912] [13911-13892] [13891-13872] [13871-13852] [13851-13832] [13831-13812] [13811-13792] [13791-13772] [13771-13752] [13751-13732] [13731-13712] [13711-13692] [13691-13672] [13671-13652] [13651-13632] [13631-13612] [13611-13592] [13591-13572] [13571-13552] [13551-13532] [13531-13512] [13511-13492] [13491-13472] [13471-13452] [13451-13432] [13431-13412] [13411-13392] [13391-13372] [13371-13352] [13351-13332] [13331-13312] [13311-13292] [13291-13272] [13271-13252] [13251-13232] [13231-13212] [13211-13192] [13191-13172] [13171-13152] [13151-13132] [13131-13112] [13111-13092] [13091-13072] [13071-13052] [13051-13032] [Korábbi]
|