Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [24551-24532] [24531-24512] [24511-24492] [24491-24472] [24471-24452] [24451-24432] [24431-24412] [24411-24392] [24391-24372] [24371-24352] [24351-24332] [24331-24312] [24311-24292] [24291-24272] [24271-24252] [24251-24232] [24231-24212] [24211-24192] [24191-24172] [24171-24152] [24151-24132] [24131-24112] [24111-24092] [24091-24072] [24071-24052] [24051-24032] [24031-24012] [24011-23992] [23991-23972] [23971-23952] [23951-23932] [23931-23912] [23911-23892] [23891-23872] [23871-23852] [23851-23832] [23831-23812] [23811-23792] [23791-23772] [23771-23752] [23751-23732] [23731-23712] [23711-23692] [23691-23672] [23671-23652] [23651-23632] [23631-23612] [23611-23592] [Korábbi]
El is mentettem a számot, lesz majd tavasszal egy pár napos céges habzsidőzsi a Dunakanyarban, akkor majd benézek a Mondejóval, megnézném közelebbről azt az MZ-t, meg a többi vasat is...
|
Nekem a hirtelen gázra való odafigyelésre nagyon jó jel a feltehetően kiherélt katalizátor bőőőőh hangja, rögtön jelzi, hogy csak finoman tesó! Pedig már cserélve van az egész kipuffrendszer itt az évek alatt, de ez a hang nem múlik. Az ilyen új cégeseknél meg azt figyelem, hogy padlóra nincs is torokhangjuk, szerintem ott az e-gázpedál ki se nyitja a pillangót teljesen......kozmetikázik rajta......
|
PÉNTEK!!!
|
És az injektor megjelenésével eltűntek az ilyen kiskarbi-nagykarbi tünetek, Gergő?
Azt én sem szeretem a románban, h előzni nem jó vele utazó fordulaton, 4,5- 6ezerig húz jól, dehát ehhez vissza kell szúrkálni, nem egyet...
Amúgy a jó fogyasztás titka, h kerülöm az intenzív gyorsításoat, ha nem muszáj, félgáznál többet nem adok. És a motor is mindig úgy forogjon, amennyire erőt akarok belőle kivenni
|
Amúgy a motorok egy részénél is ugyanez van, konkrétan van olyan sornégyes sportmotor, ami a gyárinál kisebb karbisorral nagyobb teljesítményt ad le azon a fordulaton, amivel az átlag motoros utcán használja, és a teljesítménycsúcs is csak pár kilowattal kisebb, mint a nagyobb karbisorral... Hát nyilván ráteszik gyárilag a nagyobbat, hiába megy a használhatóság rovására, az átlag vásárló úgysem a görbét nézi, az már nehezebben értelmezhető, egy számot jóval könnyebb megemészteni.
Kár, hogy az ipar egyre inkább a hülyékhez alkalmazkodik.
|
Igen a nissan utazoban viszi a 150 et es ki is hajtom, mert jol esik porgetni meg veretni mint a dtvel;-)
Apropo hetvegen dtzzunk! |
A pálya baszott oda neked Sákó biztos, mert küldted 140-el, ott már ezek a relatíve kis benzinesek igen falnak. 110-120-al literekben mérhető a minusz. Legalábbis én így tapasztalom.
|
Ezek a lóerőhegyek nekem is az agyamra mennek, konkrétan már az 1.9 SDI Skoda Octáviák felé hajlok, mert az legalább "csak" 68 lovas, nem kell adózni, biztosítást, meg minden szart fizetni felesleges lóerők után, amik jórésze ráadásul kamu is, mert a francot nem érdekli, hogy 6500-nál mennyit a dle, ha 3000-nél még a negyedét sem.....
Ilyen 2010 után meg 100 ló alatt autó sincs.......max ilyen Aygo, Lupo, meg Micra jellegűek.
|
Sákó, a környezetvédeelmért felelős rendszerek (pl. ilyen-olyan katalizátor) többnyire nem kifejezetten csökkentik a fogyasztást... Másrészt sok új járműnek eközben nagyobb csúcsteljesítményt kell leadnia, hogy a papírra vonzóbb adatot lehessen írni - az már más kérdés, hogy a teljesítmény+nyomatékgörbe az adott hajtáslánchoz egy rakás szar és igen ritkán vagy a csúcs közelében, lényeg, hogy az előírásoknak megfeleljen és szép nagy számokat mutasson a vásárlójelölteknek...
Tudnék mesélni a karbis F650 szívóoldaláról meg a katalizátorról is, ott például az egész rendszer egy bizonyos fordulaton leadott károsanyag- és zajkibocsátásra van méretezve, alatta-fölötte meg rosszabb, mintha felnyitod az egészet és kibelezed a katalizátort vagy ráteszel egy másik dobot Pedig 1993-ban kezdték gyártani, egyszerű karbis motor, semmi extra elektronika. Az utód injektoros modellcsalád viszont igen el lett találva, aztán amint igazán majdnem mindenre jó, könnyű motorokat (G650X sorozat) kezdtek gyártani, inkább abbahagyták az egészet és azóta is a sokkal nehezebb, bonyolultabb sorketteseket gyártják helyette.
Néha nem tudom eldönteni, hogy a vevői igények ennyire ostobák, vagy a vevők csak a gyártók marketingeseihez kénytelenek igazodni és azt veszik, ami épp van.
|
|
De ezek szerint a Passattal még jobban fogok járni...hatos kézi váltós, vagy hatos DSG a Sánta Petié?
|
Nekem a 6 éves dízel Mondejó 5,8-at kajál...1200 kilométert meg el a teliszúrt 70 literes tankjával.
|
Nem tudom hogy ti hogy produkaltok ilyen ertekeket, foleg oreg kocsikkal....nekem a teljes naszut 2200 kmre vetitve 8.1 es fogyasztasbol jott ki, santa petinek a zsir uj dizel passat meg valoban ugyanennyi alatt 4.6 ot evett.. |
Elég 18+-an kezdted Peták a mondatod, de tovább olvasva megnyugodtam, hogy autós téma.
|
Televertem most Rékától hazafele a tankot, 5,6-os a fogyi, a vártnál jobb. De annak fényében, hogy a kétszer akkora nagy SUV Duster eszik kb. ugyanennyit, a kis méregzsák 1.2 TSI nyaralós Skoda meg 4,8-at hasonló országutas terepen, úgy azért nem olyan nagy szám. Bárhát nem is pár éves Euro 123-as gép, jövőre már 25 éves lesz........lehet addigra a másikak már benzint se fognak tudni enni.....
|
Nem tankoltam még, majd meglássuk, 6-7 közt kéne lennie.
|
Hogy evett a népautó Peták? Nekem 6,5 lett így teleülve-pakolva, Selmecen kettőnk alatt bezzeg csak 5,7-et csípett be, pedig hegy ott is volt
|
Nem Peták, én úgy gondoltam hogy ingyen tárolhatnád a veteránjaidat Rékáék méretes garázsában, aminek a létére vagy nemlétére sajnos nem kaptunk választ, holott a felvetésem erre irányult...
Szombat meg sajnos munkanap, ne felejtsetek el időben szabit kérni!
És imádkozzunk a jó időért!
|
[Későbbi] [24551-24532] [24531-24512] [24511-24492] [24491-24472] [24471-24452] [24451-24432] [24431-24412] [24411-24392] [24391-24372] [24371-24352] [24351-24332] [24331-24312] [24311-24292] [24291-24272] [24271-24252] [24251-24232] [24231-24212] [24211-24192] [24191-24172] [24171-24152] [24151-24132] [24131-24112] [24111-24092] [24091-24072] [24071-24052] [24051-24032] [24031-24012] [24011-23992] [23991-23972] [23971-23952] [23951-23932] [23931-23912] [23911-23892] [23891-23872] [23871-23852] [23851-23832] [23831-23812] [23811-23792] [23791-23772] [23771-23752] [23751-23732] [23731-23712] [23711-23692] [23691-23672] [23671-23652] [23651-23632] [23631-23612] [23611-23592] [Korábbi]
|