Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [10151-10132] [10131-10112] [10111-10092] [10091-10072] [10071-10052] [10051-10032] [10031-10012] [10011-9992] [9991-9972] [9971-9952] [9951-9932] [9931-9912] [9911-9892] [9891-9872] [9871-9852] [9851-9832] [9831-9812] [9811-9792] [9791-9772] [9771-9752] [9751-9732] [9731-9712] [9711-9692] [9691-9672] [9671-9652] [9651-9632] [9631-9612] [9611-9592] [9591-9572] [9571-9552] [9551-9532] [9531-9512] [9511-9492] [9491-9472] [9471-9452] [9451-9432] [9431-9412] [9411-9392] [9391-9372] [9371-9352] [9351-9332] [9331-9312] [9311-9292] [9291-9272] [9271-9252] [9251-9232] [9231-9212] [9211-9192] [Korbbi]
en is bennelennk egy kis gurulsba, szval ha szervezdik valami hvjatok fel!
A verht meg mr elvileg igy ahogy van ltta a pali kpeken, s vinn, de ha meg tudom vele dumlni szivesen odaadom! az egyik tk pp, a msik meg van csavarozva lemezzel kt helyen, de az se vszes. Amugy a marcipn blokkja annyira tr, hogy fel fogom ajnlani neii, hogy cserlje ki amigy el nem adom, met az enym meg mindg els msodik rugsra indul s hz is rendesen
|
Nah szal a linkelt gp egy S50 N es ezekenk gyrilag csak a henger volt fojtva de az se olyan mrtkben mnt az s51 N nl. Az N az alapbl nem azut jelenti hogy fojtott hanem azt hogy nagyon alap felszereltsg szal semmi nincs rajta mg duda helyett is cseng :D
Sisk az N3-12 est sose raktk N re mert N3 mas karbi 86 tl van . S50 en N1-8 volt ltalban. N3-12 ritka is meg szar is mert az a fojtott Sr 50 es robogkon volt gyrilag de a paraszt els dolga volt lecserlni mert ott meg egyedl az volt a fojts XDD
|
Sk!
pp most lttam a verhsztros hirdetsedet, a kt oldaldobozt megvennm rla pr ezresrt, ha pek, vehetnl belle a Szimdba vltt, amit itt nzegettl elbb a garzsban!
|
Na ez igen. Idehaza eddig mg ez a legszebb, amit lttam hirdetsben. Tuti benne is volt ennyiben a feljtsa, st tuti tbben, csak az j mszerfalmanyagok a kormnnyal egy 100-as, de ettl fggetlenl nehz lesz eladni....Az enym, ha harmad ilyen szp lesz, mr maximlisan elgedett leszek 
Amgy itt se volt olyan szar id, csak a szl fjt, most meg mr csillagos az g, sztem holnap nem lesz itt semmifle es. Megltjuk majd mi lesz, de ha nagyon fj a szl, meg tnyleg lehls lesz, az nem j! De ha j az id, fellem gurulhatunk valamerre csak gy lightba!
|
n cspem a dagadtat, tegnap bementem, hogy van-e AWO kll s volt!!! Segtksz fazon, de a rablt is letben kell tartani, mert pancsi cuccok meg csak ott vannak. A Szikora tnkrement mr? Azrt nem lenne nagy kr.
Holnap dlutnra felszakadozik a felhzet, esetleg egy gerilla simson-tallkozt taln mgis ssze lehetne hozni. Addig meg garzsmszak.
Itt nagy szar id volt lltlag, mi a Szlovk-pariban megsztuk, a tra alatt nem esett egy csepp sem. Ma este pihenek, kiszvott a jleveg, meg mostansg amgy sem nagyon vgyom mr a vrosi szeszelsekre, idn mg nem is voltam. Lehet kiregedtem belle? Sokkal tbbre rtkelek egy j hzbrls nyesst, sszehozhatnnk egyet!
|
Akartok ma menni a vrosba?
|
Amgy a dagadtnl tudttok, hogy 380 ft EGY DB Riga-gyr???
Kajak kvetkezleg mr Rablhoz fogok menni, mert gyanus itt nekem, hogy valami nagy "rrobbans" van!
|
gy van Burkus jl beszlsz, vegyl egy j 51-est, lehetleg endrt, br egy kipuff knyk csere a legkevesebb, azzal legalbb szp dimbes-dombos terepre is tudsz majd jnni! s ha kell 60/70-ested, meg Tbori tuning, stb. 
Nagymotor jogsival meg majd hordozhatsz csajokat is, mondjuk egy j MZ-vel, vagy Jawval, ezek mr megbzhat normlis motorok!
|
Beknlok 35-t a bilikk Simrt az regnek, de ha tbbet kr, inkbb Siskra hallgatok s veszek egy Endrt vagy egy B-t valahol. Lehet holnap elugrok a nyregyhzi piacra is az asszonyal, s ha van kaps, berakom htra a Golfba a portkt. Az biztos hogy kell egy stabil, brmikor hadrafoghat motor. Meg amgy befizetem a nagymotoros tanfolyamot is, most, hogy mr soha tbb nem kell bntetjogot tanulnom 
|
n meg lekstem ma a Futr motorosboltot Pesten, gyhogy nincs j kipuff a vadlra. De legalbb a vizsgm meglett :-) 17 rakor tntorogtam ki a Legfbb gyszsgrl, a bolt meg 16-kor bezrt.
|
Az sszes szimszom plompkkal, sbelekkel egytt (bocs, tovbb nem olvastam) gy gagyi ahogy van, tallkoztam ma Marcipnnal a dagadtnl, mondta, hogy elmarad a vasrnapi mting, mert hidegfront jn... 
|
Ht n a B-sembe mg sosem tettem akksit, inkbb az E csomagot gyrm a helyre 
|
,,kidobltk azt a pr fojtst, felreszeltk a hengert, s ksz."
Ha 16N3-12-es a karbija, akkor alapbl csers, mert az egsz gy fos, ahogy van, ms a plombzsa, rvid a sberhza, stb. A kipuff is csers, mert nincs benne rezkp. A kipuffknykbl vgni, a hengeren reszelni kell, meg az elektromos rendszere is fapados, nemtom mirt mondod, hogy egy kismotorra teljesen felesleges az index meg a tbbi cucc, n kifejezetten azt szeretem az Enduromban, hogy 12V-os s gyakorlatilag full extrs, soha nem kellett mg elektromos alkatrszhez nylni. A halognlmpa refivel gy vilgt, hogy a szembe jvk dudlnak, a tirisztoros gyjts nem lltdik el, megbzhat, az index elnyt gondolom rszleteznem sem kell, ja meg mivel 12V-os, simn tehetek r egy szivargyjtaljzatot ezerktszz forintbl, onnantl meg telefont, kislmpt, MP3-at, stb. lehet tlteni vele...
Szval szerintem attl, hogy egy motor tvenes, igenis hoznia kell egy szintet, ha hosszabb trkat tervez vele az ember. Nlam a Simson, Puch, Zndapp, stb. a kis kbcenti ellenre nagyon nem egy kategria a Verhkkal meg a Komrokkal, azoknl bven elg ha pp nem rohad le, meg van valami halvny vilgts, de azoktl nem is vrom el, hogy lemegyek vele egy ht alatt 1-2ezer km-t, ha gy gondolom 
|
s szerintetek az mg gyri fojtott? Anno els dolga volt a Simsonosoknak, hogy az N-esbl kidobltk azt a pr fojtst, felreszeltk a hengert, s ksz. Enym is (mr Gab) N-es volt, de a fojtsoknak mr helye sem volt. Ha olcs s tnyleg szp s j, akkor nem szmt, hogy N-es, meg legalbb nincs benne annyi drt az indexnek, akkunak, meg minden szarnak, ami egy kismotorba teljesen felesleges. Ha meg netn gyri hengere van, szerintem a Simson-buzik adnak neked rte kt fojtatlan szettet is, ht mg, ha a tbbi fojtsa is meg van!
|
Ja, amgy Jani, N-essel ne azrt ne szarakodj, mert omls, hanem mert fojtott s perfekt gyri llapotban is 45 km/ra a vge... Szval akrmilyen patika, az max azrt rhet sokat, mert ritka az olyan N-es, amiben mg az sszes gyri fojts benne van, mert kb. mindenki prblta felhozni ket a rendes Simsonok szintjre.
|
Hu Gerg ne is emlsd azt motort/blokkot n ott fejeztem egy letre a kismotorzst vagyis az mr csak a jghegy cscsa volt igazbl sose volt szerencsm a kismotorokkal de rlk hogy neked bevlt a gp 
|
Meg ember fgg is a lerohads. Dan alatt mindig megllt az a j kis blokk, ami a RAT-ban van most, velem meg szll a gp. 
(Bocsi Dan, csak ezt nem hagyhattam ki, nem rossz szndkbl rtam.) 
Meg alattam a Verhom, a Rigm sohasem llt le. A szeretet a gp irnt ezt teszi. 
|
Srcok ilyen egysges rg volt mr a frum Sisknak totl igaza van szval Burkus kb most mr tudod hogy mit kell tenned ha motorozni akarsz.
Senki nem azt mondta hogy ne szvjl csak legyen egy olyan ami brmi krlmnyek kztt megy,br ha te ezt lvezed a folyamatos szvst meg a folyamatos le rohadst akkor ezeket a hozz szlsokat ne vedd figyelembe s ntsed tovbb a pnzt a kt omlsodba mikor kb elred velk 70-80E-res r fordtst addigra taln j is lesz...
|
[Ksbbi] [10151-10132] [10131-10112] [10111-10092] [10091-10072] [10071-10052] [10051-10032] [10031-10012] [10011-9992] [9991-9972] [9971-9952] [9951-9932] [9931-9912] [9911-9892] [9891-9872] [9871-9852] [9851-9832] [9831-9812] [9811-9792] [9791-9772] [9771-9752] [9751-9732] [9731-9712] [9711-9692] [9691-9672] [9671-9652] [9651-9632] [9631-9612] [9611-9592] [9591-9572] [9571-9552] [9551-9532] [9531-9512] [9511-9492] [9491-9472] [9471-9452] [9451-9432] [9431-9412] [9411-9392] [9391-9372] [9371-9352] [9351-9332] [9331-9312] [9311-9292] [9291-9272] [9271-9252] [9251-9232] [9231-9212] [9211-9192] [Korbbi]
|