Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [24551-24532] [24531-24512] [24511-24492] [24491-24472] [24471-24452] [24451-24432] [24431-24412] [24411-24392] [24391-24372] [24371-24352] [24351-24332] [24331-24312] [24311-24292] [24291-24272] [24271-24252] [24251-24232] [24231-24212] [24211-24192] [24191-24172] [24171-24152] [24151-24132] [24131-24112] [24111-24092] [24091-24072] [24071-24052] [24051-24032] [24031-24012] [24011-23992] [23991-23972] [23971-23952] [23951-23932] [23931-23912] [23911-23892] [23891-23872] [23871-23852] [23851-23832] [23831-23812] [23811-23792] [23791-23772] [23771-23752] [23751-23732] [23731-23712] [23711-23692] [23691-23672] [23671-23652] [23651-23632] [23631-23612] [23611-23592] [Korábbi]
loptal csókot csók encitől?
|
10-ből 11-es lagzi volt! Megtetszett nekem is a Fridolin, ha egyszer majd valamikor úgy alakul
Megcsináltam most az Izst, hát a tűszelepen a kis gumigyűrű el volt szakadva, azért úszott meg néha. Nem is kaptam sehol olyat, uh muszáj voltam megvenni a dagadtnál 2 kilóért a riga karbi felújítószettet, abban volt pont olyan tömítőgyűrű, de legalább lehet kapni ilyesmit, nem kell félreállítani a motort amíg az ember kajtat, rendel
|
Nekem is igencsak beadta, így, hogy Zolikának hála nálam landolt a harisnyakötő, még az is lehet, hogy jövőre ismétlés, nagyon bejött a hely, 7-re értünk ki este a Bogárért, már éppen zártak, nem volt már ott a főnök, pedig megakartuk kérdezni a foglaltságról, már csak úgy kiváncsiságképpen.
Ez a fehér tuning-Bug meg úgy húzott, alig bírtam követni a lámpák utáni rajtokból.
|
Igen igen príma lagzi volt azt kell mondjam! Köszönöm a meghívást, élmény volt! |
Ok, és akkor ha jól tudom Pócot felhozzátok, ő átül hozzám, Földiék felbuszoznak a templomig, átülnek Petákhoz? Ha csak ketten vagyunk Póccal, hátha mi is beférünk vhová, nincs kedvem holnap szarakodni két jegyet, időt rászánni a kocsiért menésre...
|
Golf 4 lesz itt, győz az érzelem :) Vagy valami tényleg új 10 éves Opel, hogy legalább meglegyen az új autó feeling :)
Amúgy 3 óra, Szt. Imre templom az Újgyőri mögött!
|
Most itt polemizálgat, de úgyis az lesz, hogy egy 18. kis dt beszerző körúton berángat kettőt-hármat a golf és már másnap megy venni egy opelt
Az ilyen netes véleményekre azért ne alapozzon senki, jó hát nagyjából látni, h mik a szívós típusok, de aki csak üti vágja, használja, nem fog foglalkozni regényírással, hogy jön-megy az autó. Mihely jön valami gond és rá kell költeni, akkor írja ki magából az ember! Azzal a DiT-vel jól járnál Peták, pakolós, takarékos és ez még egy az egyben a régi isuzu motor, nem olyan opel elektronikával megspékelt mint a miénk.
Na hova kell menni hányra? Nem tudom hol a meghívóm...
|
Jok ezzek az ejjeli petakfele filozofiai kinyilatkoztatasok, amelyeket csak belehint az eter nagy budos vilagaba, hatha valaki ihletet kap tole....de nem;-)
Nehany eve meg mas tema volt, alltalaban tokreszegen......dehat rajtunk is fog mar a kor....
Na en az elmult napokban megnyomtam kisse a bulit, hajnaltol keso estig akcio, utana hivali pary a balatonnal....ma meg gabika eskuvoje.....es mar most totalkaros harmadnapos vagyok. De legalabb kiprobaljuk igaz e az oreg mondas, miszerint kutyaharapast szorevel! |
Na johhhh......ezekről a twinport motorokról olyan rémeket írnak, hogy nacsak, meg szidják a 2004 utáni lengyel Budget modelleket is.......szóval nem lesz "túl új" autóm az biztos :)
De ha túl sokat olvasok, a vége az lesz semmilyen új sem lesz :)
|
Úgylátom a felső lelki határ 500E-be itt bőven klímás 2000+ évjáratok, meg még új vezérlés-szervíz is belefér, még akár nyáron Assistance biztosítás is pár évig VW-konszern vonalon meg egy lerúgott, 2000 előtti példány.......
|
Na mindenki jókat motorozgatott itt, én meg a Takatában töltöttem a délutáni jóidőt a kutatók éjszakájás nyíltnapon, megnéztem már Réka munkahelyét belülről is. Utána meg Kistokajt rendeztük el télire, jövő tavaszig úgyse lesz ott már semmi.
Ránéztem már a G-Astrákra is a Hahun, pár napja egy ilyennel furikázunk munkában, végülis vállalhatóak, jóhát semmi plusz életérzést nem ad, elszürkülsz benne erősen, a parkolóban alig találod meg, de funkcionalitásában végülis jó, meg azért nem is szégyelnivalóan csúnya.
És kb. feleáron mennek, mint a hasonló VW-Skoda gépek......végülis "státusz-szimbólumnak" ott a Bogár......ja meg 100km-en belül van eladó annyi, mint a tenger, nem kell országot járni.
Ezt lehet megnézem a napokban, 450-re mondják, klímás, ABS-es, 2008-as, ennyiért egy 10 évvel régebbi normális Golf 4-est nem kapsz. Azért csak számít a kor a rozsda miatt.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/opel/astra_g/opel_astra_g_1_4_16v_classic_ii-13454019
A G3-amra sajna kb. kéne egy 100-ast költeni, ami már nagyon fájó összeg nekem, holmi kopó alkatrészekre, mint új gumik, új akku,új lengéscsillapítók,új gumibakok, új kipudob, ilyesmik. Másnak lehet ez természetes, de én ilyen semmiségekre nehezen adok ki lóvét......egy komplett motor-váltó, vagy bármi javításra sokkal hamarabb, de olyan komoly gond hálistennek nincs. Csakhát ha most ennyit rászórók, akkor azt már kutyaisten, hogy le is kéne használni, az megint 5 év, és akkor megint 5 évig nincs klíma, se majd Rékának szervókormány.....meg 5 év alatt pontosan kétszer ennyi rozsdapötty lesz rajta, mint az eddigi 5 alatt.
|
Egy kicsit most nagyobbat mentem mint Burki, 270 km körüli lett a mai túra. Megnéztem, hogy az elmúlt két évben mit változott a susai vidék, útbaejtettem Ajnácskő várát is, hazafelé meg Szarvaskőn ettem egy jó gulyást Ózdon kicsit rendetlenkedett a tűszelep, de aztán kimosta a benzin azt a kis porszemet vagy bármi retket a helyéről és zárt rendesen, kicsit azért elgondolkodtam rajta, h hazafelé vegyem az irányt, dehát egy ilyen hibával nem fordul vissza egy vérbeli motoros
|
Tekeregtem ma munka után egy jót a környéken a szinyóval a szép időben...
|
PÉNTEK !!!
|
Ha beleakadsz 3.00 felettiekbe, azért ne pattintsd le, hanem passzold át
Holnap nem dolgozok, tervezek menni az Izzsel egy nagyobbacska kört, lehet h én is elnézek újra Susa- Tajti felé mint 2 éve, vagy egy jó Dél-bükki szőlő utas-kilátós kör, vagy Rakaca, Becskezáza stb, még nem tudom, de kihasználnám a jóidőt még! Ránéztem már a láncfeszességre, meg az előgyujtásra, évek óta nem vettem le a gyújtás oldali deknit, hát volt mit állítani mindkettőn, már holtponton volt a szikra, lehet, h ezért "forgott le" már 70-nél
|
Kakas ott lehet hagyni az autókat nyugodtan
|
[Későbbi] [24551-24532] [24531-24512] [24511-24492] [24491-24472] [24471-24452] [24451-24432] [24431-24412] [24411-24392] [24391-24372] [24371-24352] [24351-24332] [24331-24312] [24311-24292] [24291-24272] [24271-24252] [24251-24232] [24231-24212] [24211-24192] [24191-24172] [24171-24152] [24151-24132] [24131-24112] [24111-24092] [24091-24072] [24071-24052] [24051-24032] [24031-24012] [24011-23992] [23991-23972] [23971-23952] [23951-23932] [23931-23912] [23911-23892] [23891-23872] [23871-23852] [23851-23832] [23831-23812] [23811-23792] [23791-23772] [23771-23752] [23751-23732] [23731-23712] [23711-23692] [23691-23672] [23671-23652] [23651-23632] [23631-23612] [23611-23592] [Korábbi]
|