Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [9191-9172] [9171-9152] [9151-9132] [9131-9112] [9111-9092] [9091-9072] [9071-9052] [9051-9032] [9031-9012] [9011-8992] [8991-8972] [8971-8952] [8951-8932] [8931-8912] [8911-8892] [8891-8872] [8871-8852] [8851-8832] [8831-8812] [8811-8792] [8791-8772] [8771-8752] [8751-8732] [8731-8712] [8711-8692] [8691-8672] [8671-8652] [8651-8632] [8631-8612] [8611-8592] [8591-8572] [8571-8552] [8551-8532] [8531-8512] [8511-8492] [8491-8472] [8471-8452] [8451-8432] [8431-8412] [8411-8392] [8391-8372] [8371-8352] [8351-8332] [8331-8312] [8311-8292] [8291-8272] [8271-8252] [8251-8232] [Korbbi]
Ha jobb id lesz, megnzzk! Gatyddal mi lett? 
|
Menjetek, Felstrkny fel is, de inkbb gyalog. Tegnap voltunk az idszakos forrsoknl, nagyon szpen mennek!
Kpek:
https://picasaweb.google.com/tekero76/2013Marcius24IdoszakosForrasok?authkey=Gv1sRgCJ3kl6Ll19fqQw
|
J tra lehet br hideg volt azrt htvgn de az igazi motoros nem riad ettl vissza.
Az tny hogy terepre max 100-kg nsly az idellis nem vletlen hogy a gyri kroszok is 91-92 kg, mostanban n is ersen gondolkodom egy gyri krosszon ltom tesm KX-t menni meg minden s veszek n is valami hasonlt de rendszmost nem akarok mert n tbb "adt" nem vagyok hajland fizetni ( biztosts, mszaki, trafik, s hasonlk szemlyben).
De az biztos hogy az erdei motorozs az egy teljesen ms s plusz lmny.
|
Dakar ide vagy oda, ilyen nagy behemt motor abszolt nem igazi terepre val. Egy Simsonnal j gumikkal, meg ell megemelt srvdvel jobban elmsz, mint a BMW-vel, ezt bortkolom.
DT-ket is azrt szeretem, mert knny. Egy 600-as XT mr szarabb jval terepen, hiba az er.
De ha mr itt gy megjtt a bandnak a kedve a terepre, mutatok majd n is j utakat, n inkbb a Pereces-Lyuk-Bkkszent vonalat ismerem. Csak kiss szradjon, mert most mg nem lehet tempzni, csak csszklni.
|
Jaja, jl mondja Kakas, igen fasza tra volt, enyhe faggyal, brutl hideg szllel, de mindenkpp megrte! A BMW meg tnyleg baszott nagy, vagy csak n vagyok btortalan, megcsinlom mr r a kurva bukcsveket, hogy ne kelljen ennyire flteni... Amgy ms nehezebb motorok is ennyire a nyomvlyk fel hznak? 50 centi szles padkkon alig lehet megtartani, mert egybl hz be a nyomba, n meg inkbb beleengedem, minthogy keresztbelljon, vagy n vagyok ennyire balfasz, vagy ezekhez msfajta vezetstechnika kell Annyira csak nem lehet szar, nztem rla videkat is milyen helyeken elmennek vele, meg Dakarokon is hasznljk ezeket, szerintem itt az n tudsom hinyos.
|
Igen, nagyon szp zldell lankk, szles mezk s j kilts van a keleti oldal fele is, szval meg lehetne clozni gyakrabban! igazbl mg ha lemegynk a domrbl eljuthattunk volna szikszn t a kisrtre, a rgi vzimalomhoz s a herndhoz, br az a szakasz most mg gyalog is jrhatalan...
|
gyltom Sk volt az tvonaltervez, szokta emlegetni ezt a vidket 
Nekem csaldi rendezvny volt 3-4-ig, de azrt ksbb felmentem Rkval Magoskre, most mr brta a Skoda, a benzinszr volt a huny teljes bizonyossggal. Lefele meg durvn le volt fagyva Hmorban a Fridolinnl az ton egy j nagy vztfolys, ott mg ma tuti lesz baleset, nekem is megindult a segge, fk rgtn csszott, motorfkkel enyhe ellenkormnyzssal hoztam vissza, de mr tfutott abban a pr msodpercben bennem a szalagkorlt lehetsge, ha valaki sztnbl nyom egy nagyobb fket, annak annyi, vagy ha ereszti neki rendesen lefele.
|
Hideg, de szp napos idben mocorogtunk egy kiadsat, a Saj rtereken, meg Sajvmos-Sziksz kzt a dombokon. Ritka szp helyek vannak arrafel, emltsre mlt madrvilggal, amit csak n rtkeltem Gerg BMW-je nem bizonyult j terepjrnak, tl bszme. A pancsi kezes volt nagyon, ht hiba, rgen volt egy kategria, s annak kellett minden krlmnyek kzt megfelelnie!


|
Zsri eltt tallkozunk 1 ra mlva egy varbi krre, aki kedvet rez jjjn! Sak s Sisk grkezett.
|
Na lassan indulok le, szarakodtam itt a DT-vel, de nem vltozik, lehet ilyen volt ez mindig is, annyi a jelensg, hogyha kisgzon megyek tartsan mittom 50-el, akkor kicsit ilyen horkols a hangja, de ha tpem neki, akkor kisimul, meg ha gy megyek, hogy gz, gurts, gz, akkor oks, de gy folyton egy gzllst nem szeret, nincs mese tpni kell, akkor van elemben, csakugye vrosban letraffiznak.
De amgy az az igazsg, hogy kezd kevs lenni mr ez a 125-s kraft, nem mondom azrt nha be tud szaratni, de egy kis nyomatk elkne mg....hogy mr pici gzra is forogjon alatta a kerk murvn.
|
Ma este a Cornerben retrvidediszk, sztem olyan 9-fl10 krl mr ott lesznk!! n tuti megyek Nikivel, gyertyek ti is! 
|
n meg ki egyetemi-trztam magam Rkval a Nyavajsi Dolomitbnyban, most mg berhelek a garzsban, mert a DT-m valamirt sokat kap gy rzem, lltgatok a karbin, kzben majd mr kortyolgatok, aztn akkor 8 fele lemennk, de n tuti nem kltk koncertjegyekre 
|
Rszemrl mr volt ma egy rigzs Nagysncra, elgg fel van zva minden, sokat kellett bkzni, hogy felmenjen. Meg talltam egy j tblt, le is hoztam 
Este tallkozzunk 8 krl, aztn majd megltjuk, de n szvem szerint bemennk a helynekembe!
|
H bizony! ez igazn fasza tra volt! Nha csszkltunk szarsig srosak lettnk, deht n pont ezrt mentem ki:-))))
|
1-2 srre j volnk, de n a koncert rt inkbb benzinbe fektetem 
|
Ma este nem, de holnap a Carbonfools bejtszhat a helynekemben! 
|
A kutyafjt neki, Skval milyen jt DTztnk a dlutn ebben a napos idben, az Elhegy, Pecrvlgy, Nagybakos, Ostoros vidkn csatangoltunk, nhol olyan vzfolysok voltak, hogy alig tudtuk eldnteni ton vagy patakban motorozunk 
Esti vros, vagy holnap? 
|
dv mindenkinek!! Bari! Aztn mennyirt sikerlt biztositst ktnd,kellene nekem is valami j cs..?Ma szert tettem egy "turbs" schwalbe-ra....nem remnytelen a kis reg :)!
|
[Ksbbi] [9191-9172] [9171-9152] [9151-9132] [9131-9112] [9111-9092] [9091-9072] [9071-9052] [9051-9032] [9031-9012] [9011-8992] [8991-8972] [8971-8952] [8951-8932] [8931-8912] [8911-8892] [8891-8872] [8871-8852] [8851-8832] [8831-8812] [8811-8792] [8791-8772] [8771-8752] [8751-8732] [8731-8712] [8711-8692] [8691-8672] [8671-8652] [8651-8632] [8631-8612] [8611-8592] [8591-8572] [8571-8552] [8551-8532] [8531-8512] [8511-8492] [8491-8472] [8471-8452] [8451-8432] [8431-8412] [8411-8392] [8391-8372] [8371-8352] [8351-8332] [8331-8312] [8311-8292] [8291-8272] [8271-8252] [8251-8232] [Korbbi]
|