Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [9191-9172] [9171-9152] [9151-9132] [9131-9112] [9111-9092] [9091-9072] [9071-9052] [9051-9032] [9031-9012] [9011-8992] [8991-8972] [8971-8952] [8951-8932] [8931-8912] [8911-8892] [8891-8872] [8871-8852] [8851-8832] [8831-8812] [8811-8792] [8791-8772] [8771-8752] [8751-8732] [8731-8712] [8711-8692] [8691-8672] [8671-8652] [8651-8632] [8631-8612] [8611-8592] [8591-8572] [8571-8552] [8551-8532] [8531-8512] [8511-8492] [8491-8472] [8471-8452] [8451-8432] [8431-8412] [8411-8392] [8391-8372] [8371-8352] [8351-8332] [8331-8312] [8311-8292] [8291-8272] [8271-8252] [8251-8232] [Korbbi]
 
Uraim, kne megint kzs hsvti locsolkods, befrs, buszos villamosos vonuls, mert letem egyik legjobb hsvtja volt....:-)))
|
jaja :-) optt mg volt avgy 25 centi h, alig akart keresztbe menni, 3 as telin is elkapart, de simn elment a hban!
|
Marcipn ltta az egyetemi buszmegllbl ahogy megforgattad a Dt-t az volt az rmkr ?
2013.03.18 19:31 Sakoo „
Trabinla szvatval kell jtszani, nha torpan az is akkor kuplung gzfrccs s megy tovbb.... De a lnyeg, az NKH-ban lemszakizott a Dt zoksz nlkl, btyks gumikkal Jatt nlkl, s mindezt 4390 rt!
|
Trabinla szvatval kell jtszani, nha torpan az is akkor kuplung gzfrccs s megy tovbb.... De a lnyeg, az NKH-ban lemszakizott a Dt zoksz nlkl, btyks gumikkal Jatt nlkl, s mindezt 4390 rt!
|
Bizony-bizony, az egyik legbosszantbb dolog az autkarbiknl a torpansi "lyuk" megszntetse. Ha van. A Bogrt azrt szeretem nagyon, mert semmi ilyen nincs, se hidegen, se melegen, olyan, mint egy j aut, ahogy beindul, hidegen is, mr nyomhatom neki telin, nem krdez vissza, nem horkol, nem torpan, nem fuldoklik. De mondjuk abban 125-s fvka van, nem 108-as, mint a Skodban.
|
Jk ezek a karbis gpek. Nem hagynak unatkozni. De legalbb magad tudod orvosolni a hibt. Azrt meg kell nzni az AC eleget nyom-e, membrn nincs-e kiszakadva. De gyis tudod. 
Asconn vgre taln gynz ki lehet be tudtam lltani, hogy ne rngasson hrtelen gzadskor. Ha pillangszelep nem zr, akkor kis leveg megy be a torkon keresztl. Gzadskor kinyit a pillang s nem tud elg benzint spriccelni hozz, gy fullad egyet s csak utna kezd el indulni. Nagyon zavar.
Amgy az sem mindegy mennyi a benzinszint. Alapjrat s utn alacsnyon fordulaton az alapjrati benzin mennyisg is szmt s meghatrozza a rszterhels keverkkpzst. Teht alacsony benzinszintnl alacsony fordulaton terhelskor, lehet szegny lesz a keverk, gy elgyengl a gp.
De az igazsg az, ha mg belltva sincs normlisan egy karbis akkor is elvergdik s nem hagy cserben. 
|
Megszivatott ma a 105-s, kimentem Rkval kutyt stltatni a Csanyikba, aztn utna mivel mg prma id volt, felakartam ugrani Magoskre, igenm, de a Skoda nem gy akarta! Ahogy rfordultam az massai trl a szerpentinre, jtt a kanyar, emelked, vissza 2-3, terhels a motornak, s elkezdett bakkecskzni, lefulladni, mintha kitankolna. Mondom a fene. Mivel szoks szerint j ha 2-3 liter benzin van a tankban(meg kannba 1-2 l tartalkba), elgondolkoztam, hogy kifogyott-e, de brhogy kalkulltam, azrt 20 l-t csaknem eszik. Indtom jra, pccrff. Megyek kb 200m-t, pr kanyart, jra fulladozik, lell. Ha gyes voltam alapjraton maradt, jratom flpercig, megint megy 200m-t hibtlanul, megint megll, jrats, jra 200m, ez gy ment vagy 5-6 alkalomig, mr a csksi elgot is elhagytuk, aztn meguntam mr, pedig mr nem sok kanyar lett volna htra, de a tkm ki lett. Megfordulatm s irny vissza. s lss csodt, lefele, meg skon semmi baja, mint, ahogy tegnap is voltunk vele, jelt nem mutatta a hlyesgnek. A tanknak htul van a kivezetse, teht partnak felfele elvileg az uts cseppeknek is ki kell jnnie. Ezekszerint csak akkor jn el ez a hiba, ha sok benya kell a motornak folyamatos terhelskor, kirl a karbi, felteheten a benzinszr el van dugulva, mr mltkor is takartottam, mert sznig volt retekkel, pedig n vettem mr r, s nem tud egy bizonyos trfogatramtl tbb tmenni rajta. Vagy a tank szellzcsve, vagy netn az AC. De n a szrre tippelek. Szrakozhatok itt vele, ilyen egy 15-16 ve ll s jra zembehelyezett aut. Majd kiforr lassan 
gy inkbb meglltunk Lilln megnzni a vzesst 

|
ETZ tankjra val Z betje van valakinek elad?
ksz
|
Bealudtam Kakas tegnap este, lttam volt vagy 10 nemfogadott hvsom tletek 
|
Kinylik a bicska az ember zsebben attl, ahogy ezek a buzik viselkednek! A villamos ajtajn dobljk ki a srsvegeket az utcra! De tnyleg konkrt buzik, lertt azokrl! s csodlkozik a ni, h egyre szlsjobbosabb az orszg! Ht mgjra mind!!!
|
Ht gy ltszik nem. De nem is baj... Rakjunk tzet a barlangba! |
A fl1 Shell az j. De pontosak legyetek, gy is mr elg ks lesz.. Nem iszol Sk?
|
No rendben, akkor kln megyek, nikinek fj a bokja s nem mlik el, itthon akar maradni. Teht geri s pc ha olvasstok, hozzm belhetsz. Tali meg legyen fl 1 a vologdai shell kton! |
Na mr reggelizek, nyilatkozzatok!
|
Na skacok. Most keltnk fel. Akkor menjnk ma? Igaz, hogy holnapra lehet naposabb id lesz, de htf meg mr munkanap, s azrt nem lesz stagalopp a nagy hban kriclni. Meght ugye azrt pitykzni is akarunk picit, az is befraszt estre.
Ma ki jnne?
Sk, Kaks, Gab, n, Edit, Sisik?
Kb. j lenne 12, 12.30, 13-kor talizni kint a majlisnl. Sk meg Sisk nzzen ki egy 1-est, s akkor ahhoz igazodunk. Kakast mg tkzben felvehetjk, tbaesik, meg befr mg, Rka gyis meg akar llni a Relba kint.
|
Puki mg alszik, lehet nem is akar majd autzni, de ha mgis akkor oda belnk mg mi Edittel, meg ugye Puki Rkval s akkor az mr tele. Szval Sk szerintem hzd el a trabit. Nekem a bogr a garzsban, eltte fl mteres htorlasz lefagyva lejtn gyhogy nem tudok killni 
|
Brletem nekem sinvs, meg nem is lesz, mert nem hasznlom ki, gy becsccsennk vmi jrmbe. Aut itthon, de fl kzzel nem tudok vezetni Am ha mr gpestnk, mehetnnk feljebb is, dereng a nap. Br az igazi tiszta idt holnapra rja a mholdkp.
|
[Ksbbi] [9191-9172] [9171-9152] [9151-9132] [9131-9112] [9111-9092] [9091-9072] [9071-9052] [9051-9032] [9031-9012] [9011-8992] [8991-8972] [8971-8952] [8951-8932] [8931-8912] [8911-8892] [8891-8872] [8871-8852] [8851-8832] [8831-8812] [8811-8792] [8791-8772] [8771-8752] [8751-8732] [8731-8712] [8711-8692] [8691-8672] [8671-8652] [8651-8632] [8631-8612] [8611-8592] [8591-8572] [8571-8552] [8551-8532] [8531-8512] [8511-8492] [8491-8472] [8471-8452] [8451-8432] [8431-8412] [8411-8392] [8391-8372] [8371-8352] [8351-8332] [8331-8312] [8311-8292] [8291-8272] [8271-8252] [8251-8232] [Korbbi]
|