Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
Mielőtt bebontod a motort, cserélj benne gyertyát
|
Az XT-émnek viszont van egy lappangó, néha-néha előjövő hibája, amire eddig azt hittem, hogy besokall, túlfolyik a karbi, de ezt már kezdem elengedni, mert egyrészt semmi túlfolyást nem tapasztalok, másrészt meg tegnap a 37-esen hazajövet bőven volt időm tesztelgetni az általában akkor előjövő jelenséget, ha sokáig megyek szinte egygázon, tartósan beállva egy tempóra. Most is a 37-esen este többször előjött, meg múltkor a Bükkbe felfele is Csókás után a hosszú egyenesben. Ilyenkor egyik pillanatról a másikra kissé elgyengül a gép, olyan érzés, mintha visszább engedném a gázt hirtelen, holott nem teszem, a hangja is más lesz, eltompul, és belomhul, mintha mondjuk a 20 lóból elmenne vagy 5, nehezebben akar pörögni, traktorosabban veszi a lapot, olyan, mintha szorulna, de nem az. Megállva alapjárat tökéletes, és túráztatva bele-bele lövöldöz a kipuffba. Direkt elzártam a csapot menetközben utazótempóban többször is, hogy kiürüljön a karbi (volt időm), de ettől se javult semmit, kartergázcsövet is lehúztam, szívatót is húzogattam rá, semmi változás, aztán egyszercsak rúg egyet, és megjön a kraft, felsfirssül a motor, a hangja is ércesebb lesz. Úgyveszem észre az gyorsít a dolgon, ha kicsit lassítok, gyorsítok, kizökkentem az állandóságból a gépet. Tegnap is csak a monoton 37-esezésen jött elő, de ott vagy 3-4-szer. A hangja is megváltozik, a Bükkben először azt hittem, hogy a fülem dugult, meg pukkadt ki, de most már tudom, tuti nem. Utána olvasva azt írják, vannak olyan CDI-ik, főleg 4T-ben, amik az előgyújtást is állítják menetközben, mondom lehet itt a gond, és néha utógyújtást ad neki. De ma kicseréltem a másik blokkomhoz kapott CDI-t, és semmi változás, mindkettő csaknem lehet szar.
Holnap még a levegőszűrő szivacsát kicserélem/kiveszem, bár ez nem hinném, hogy csak úgy néha bedugul, aztán kitisztul.
A fő gyanum már a kipufogóra kezd terelődni, nem abban van-e valami elszabadult lamella, vagy valami kokszdarab, ami néha bedugítja, mert érzetre meg fülre is teljesen olyan a jelenség, mintha valaki befogná a kipuff végét néha-néha. De volt már leszedve, nem zörgött benne semmi, és a főbaj, hogy ez egy ilyen gyári, teljesen a hengertől a motor végéig egybehegesztett, az akkori szórólapok szerint extra csendesnek titulált rendszer, amit így megbontani se tudok.
|
Kimosattam már 2 év után a véknyabb motoros dzsekim muterral, mert már elég hányás volt, hát nem szétmorzsolódott benne a két vállprotektor, a többi nem....... De sebaj, a tóról hazajövet az Angyalmotorba volt jóárasított, 1000/db-ért. Egész meglepődtem....eddig itt csak csillagászati árú cuccok voltak, most meg elég sok ilyen elérhető árú, gondolom ebayes "gagyi" cucc van, ez pozitív A kis DT50-esem egyre jobb, 60-65-ös utazót viszi, mint a szél, a városban is húzok el a 60-ra beállt sorok mellett, nemtom honnan ennyi erő egy ilyen régi, adatlap szerint 3 lovas 50-esbe......a Danuviával még az éven nem is mentem, annyira kielégít ez a kis zümmögő. És még kívánja is a fúrózást.
|
No ez tényleg szép karika volt
|
Kalandos volt a mai nap is, délután kiugrottam kicsit a Zemplénbe, Regéctől bevetettem magam a sűrűjébe fel a Mlaka-rét fele, mondom meglátogatom már Kakast az őrszobán a hegy túloldalán, hát el is jutottam odáig, csak kissé később, mint terveztem, este fél 10-re csak, mert jött egy jókora zuhi, és hát mivel hazáig még jócskán volt km, így inkább megvártam az Eszkála erdészház melletti kis fedett pihenőben a végét egy teljes órán át, hogy ne ázzak szarrá, aztán indultam csak le Hotykára az addigra jól felázott, térképről kinézett dózeren, erősen sötétedésben. 10 fele indultam haza a 37-esen a vizit után, hát erősen unalmas és egyhangú volt az a 1,5 óra a nagy sötétben.....180 km-rel zártam ezt a túrát. Déltájt meg még tavaztam a kis DT-ével. Jól indult a szabi ;)
|
Ez a Nyék nagyon beadta......
|
A mi Skodank TY04-42 volt. Regi szep idok. 😊 |
Szép flotta, de nagyfater fényképezőgépe sokkal jobb képeket csinált, mint a kínai mobilod, vagy nemtom mivel csináltad ezeket a kis kockás fotókat...
|
ugyanazon a helyen Nagyfater és Pukk a 120-assal jópár évvel ezelőtt
|
A flotta bogárhát, lépcsőshát, kombihát
|
Én is pókolom már az Izsre a cumót, 6-ra ki szeretnék érni, mert még csobbannék a napsütésben!
|
Na mi 5-kor indulunk ki, Kistokajban még nyalunk egfy jó tekert fagyit útközben!
Szesz legyen mindenkinél kellőszámban, ne szomjazzunk!
|
Ez ám a jó iroda Gabó, munka közben az ablakból figyelemmel kísérheted a príma barcikai panelbuxák nemi életét is!
|
Holnap 4-5-től Nyék fixen, Bübü csinált is valami Faces eseményt, csak gondolom alig hívott be pár embert.
Ha olvastam volna fórumot, kinéztem volna ma a tóra, így részemről csak a ma esti bicajos városi sör jöhet már számításba! Arra vevő vagyok!
|
ma csak én parkoltam a munkahelyi parkolóban, méghozzá egy príma csehszlovák kocsival.
a szokásos délutáni sajószentpéteri dugóban sem főzte meg a vizet, úgyhogy fogja bírni
|
Ha komolytalan ez a nyék, akkor legalább a városba menjünk le egy sörre ma este. Engedni kéne már a nyarat! Mi Nórival most indulunk Mályiba hátra, aki csobbanna, ott megtalál minket!
|
PÉNTEK!!!
|
Hát Puxikám, lassan járj, tovább érsz...meg a gép is tovább tart...
|
Héétvégén erről a nyéki bulirók infókat kérünk!
Ma délután érdekelne valakit egy tavazás? Én még az éven nem is voltam...
|
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
|