Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korbbi]
Mieltt bebontod a motort, cserlj benne gyertyt 
|
Az XT-mnek viszont van egy lappang, nha-nha eljv hibja, amire eddig azt hittem, hogy besokall, tlfolyik a karbi, de ezt mr kezdem elengedni, mert egyrszt semmi tlfolyst nem tapasztalok, msrszt meg tegnap a 37-esen hazajvet bven volt idm tesztelgetni az ltalban akkor eljv jelensget, ha sokig megyek szinte egygzon, tartsan bellva egy tempra. Most is a 37-esen este tbbszr eljtt, meg mltkor a Bkkbe felfele is Csks utn a hossz egyenesben. Ilyenkor egyik pillanatrl a msikra kiss elgyengl a gp, olyan rzs, mintha visszbb engednm a gzt hirtelen, holott nem teszem, a hangja is ms lesz, eltompul, s belomhul, mintha mondjuk a 20 lbl elmenne vagy 5, nehezebben akar prgni, traktorosabban veszi a lapot, olyan, mintha szorulna, de nem az. Megllva alapjrat tkletes, s trztatva bele-bele lvldz a kipuffba. Direkt elzrtam a csapot menetkzben utaztempban tbbszr is, hogy kirljn a karbi (volt idm), de ettl se javult semmit, kartergzcsvet is lehztam, szvatt is hzogattam r, semmi vltozs, aztn egyszercsak rg egyet, s megjn a kraft, felsfirssl a motor, a hangja is rcesebb lesz. gyveszem szre az gyorst a dolgon, ha kicsit lasstok, gyorstok, kizkkentem az llandsgbl a gpet. Tegnap is csak a monoton 37-esezsen jtt el, de ott vagy 3-4-szer. A hangja is megvltozik, a Bkkben elszr azt hittem, hogy a flem dugult, meg pukkadt ki, de most mr tudom, tuti nem. Utna olvasva azt rjk, vannak olyan CDI-ik, fleg 4T-ben, amik az elgyjtst is lltjk menetkzben, mondom lehet itt a gond, s nha utgyjtst ad neki. De ma kicserltem a msik blokkomhoz kapott CDI-t, s semmi vltozs, mindkett csaknem lehet szar.
Holnap mg a levegszr szivacst kicserlem/kiveszem, br ez nem hinnm, hogy csak gy nha bedugul, aztn kitisztul.
A f gyanum mr a kipufogra kezd tereldni, nem abban van-e valami elszabadult lamella, vagy valami kokszdarab, ami nha bedugtja, mert rzetre meg flre is teljesen olyan a jelensg, mintha valaki befogn a kipuff vgt nha-nha. De volt mr leszedve, nem zrgtt benne semmi, s a fbaj, hogy ez egy ilyen gyri, teljesen a hengertl a motor vgig egybehegesztett, az akkori szrlapok szerint extra csendesnek titullt rendszer, amit gy megbontani se tudok.
|
Kimosattam mr 2 v utn a vknyabb motoros dzsekim muterral, mert mr elg hnys volt, ht nem sztmorzsoldott benne a kt vllprotektor, a tbbi nem....... De sebaj, a trl hazajvet az Angyalmotorba volt jrastott, 1000/db-rt. Egsz meglepdtem....eddig itt csak csillagszati r cuccok voltak, most meg elg sok ilyen elrhet r, gondolom ebayes "gagyi" cucc van, ez pozitv A kis DT50-esem egyre jobb, 60-65-s utazt viszi, mint a szl, a vrosban is hzok el a 60-ra bellt sorok mellett, nemtom honnan ennyi er egy ilyen rgi, adatlap szerint 3 lovas 50-esbe......a Danuvival mg az ven nem is mentem, annyira kielgt ez a kis zmmg. s mg kvnja is a frzst.
|
No ez tnyleg szp karika volt 
|
Kalandos volt a mai nap is, dlutn kiugrottam kicsit a Zemplnbe, Regctl bevetettem magam a srjbe fel a Mlaka-rt fele, mondom megltogatom mr Kakast az rszobn a hegy tloldaln, ht el is jutottam odig, csak kiss ksbb, mint terveztem, este fl 10-re csak, mert jtt egy jkora zuhi, s ht mivel hazig mg jcskn volt km, gy inkbb megvrtam az Eszkla erdszhz melletti kis fedett pihenben a vgt egy teljes rn t, hogy ne zzak szarr, aztn indultam csak le Hotykra az addigra jl felzott, trkprl kinzett dzeren, ersen sttedsben. 10 fele indultam haza a 37-esen a vizit utn, ht ersen unalmas s egyhang volt az a 1,5 ra a nagy sttben.....180 km-rel zrtam ezt a trt. Dltjt meg mg tavaztam a kis DT-vel. Jl indult a szabi ;)



|
Ez a Nyk nagyon beadta......
|
A mi Skodank TY04-42 volt. Regi szep idok. 😊 |
Szp flotta, de nagyfater fnykpezgpe sokkal jobb kpeket csinlt, mint a knai mobilod, vagy nemtom mivel csinltad ezeket a kis kocks fotkat... 
|
ugyanazon a helyen Nagyfater s Pukk a 120-assal jpr vvel ezeltt 

|
A flotta bogrht, lpcssht, kombiht 





|
n is pkolom mr az Izsre a cumt, 6-ra ki szeretnk rni, mert mg csobbannk a napstsben!
|
Na mi 5-kor indulunk ki, Kistokajban mg nyalunk egfy j tekert fagyit tkzben!
Szesz legyen mindenkinl kellszmban, ne szomjazzunk!
|
Ez m a j iroda Gab, munka kzben az ablakbl figyelemmel ksrheted a prma barcikai panelbuxk nemi lett is! 
|
Holnap 4-5-tl Nyk fixen, Bb csinlt is valami Faces esemnyt, csak gondolom alig hvott be pr embert.
Ha olvastam volna frumot, kinztem volna ma a tra, gy rszemrl csak a ma esti bicajos vrosi sr jhet mr szmtsba! Arra vev vagyok!
|
ma csak n parkoltam a munkahelyi parkolban, mghozz egy prma csehszlovk kocsival.
a szoksos dlutni sajszentpteri dugban sem fzte meg a vizet, gyhogy fogja brni 

|
Ha komolytalan ez a nyk, akkor legalbb a vrosba menjnk le egy srre ma este. Engedni kne mr a nyarat! Mi Nrival most indulunk Mlyiba htra, aki csobbanna, ott megtall minket! 
|
PNTEK!!! 

|
Ht Puxikm, lassan jrj, tovbb rsz...meg a gp is tovbb tart... 
|
Htvgn errl a nyki bulirk infkat krnk!
Ma dlutn rdekelne valakit egy tavazs? n mg az ven nem is voltam...
|
[Ksbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korbbi]
|