Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [23589-23570] [23569-23550] [23549-23530] [23529-23510] [23509-23490] [23489-23470] [23469-23450] [23449-23430] [23429-23410] [23409-23390] [23389-23370] [23369-23350] [23349-23330] [23329-23310] [23309-23290] [23289-23270] [23269-23250] [23249-23230] [23229-23210] [23209-23190] [23189-23170] [23169-23150] [23149-23130] [23129-23110] [23109-23090] [23089-23070] [23069-23050] [23049-23030] [23029-23010] [23009-22990] [22989-22970] [22969-22950] [22949-22930] [22929-22910] [22909-22890] [22889-22870] [22869-22850] [22849-22830] [22829-22810] [22809-22790] [22789-22770] [22769-22750] [22749-22730] [22729-22710] [22709-22690] [22689-22670] [22669-22650] [22649-22630] [Korbbi]
Mr az is megvolt, igaz sosem jra, hanem jobbnl jobbb hasznltakra, deht abbl se lehet mind pont ugyangy szar :)
|
Mieltt bebontod a motort, cserlj benne gyertyt 
|
Az XT-mnek viszont van egy lappang, nha-nha eljv hibja, amire eddig azt hittem, hogy besokall, tlfolyik a karbi, de ezt mr kezdem elengedni, mert egyrszt semmi tlfolyst nem tapasztalok, msrszt meg tegnap a 37-esen hazajvet bven volt idm tesztelgetni az ltalban akkor eljv jelensget, ha sokig megyek szinte egygzon, tartsan bellva egy tempra. Most is a 37-esen este tbbszr eljtt, meg mltkor a Bkkbe felfele is Csks utn a hossz egyenesben. Ilyenkor egyik pillanatrl a msikra kiss elgyengl a gp, olyan rzs, mintha visszbb engednm a gzt hirtelen, holott nem teszem, a hangja is ms lesz, eltompul, s belomhul, mintha mondjuk a 20 lbl elmenne vagy 5, nehezebben akar prgni, traktorosabban veszi a lapot, olyan, mintha szorulna, de nem az. Megllva alapjrat tkletes, s trztatva bele-bele lvldz a kipuffba. Direkt elzrtam a csapot menetkzben utaztempban tbbszr is, hogy kirljn a karbi (volt idm), de ettl se javult semmit, kartergzcsvet is lehztam, szvatt is hzogattam r, semmi vltozs, aztn egyszercsak rg egyet, s megjn a kraft, felsfirssl a motor, a hangja is rcesebb lesz. gyveszem szre az gyorst a dolgon, ha kicsit lasstok, gyorstok, kizkkentem az llandsgbl a gpet. Tegnap is csak a monoton 37-esezsen jtt el, de ott vagy 3-4-szer. A hangja is megvltozik, a Bkkben elszr azt hittem, hogy a flem dugult, meg pukkadt ki, de most mr tudom, tuti nem. Utna olvasva azt rjk, vannak olyan CDI-ik, fleg 4T-ben, amik az elgyjtst is lltjk menetkzben, mondom lehet itt a gond, s nha utgyjtst ad neki. De ma kicserltem a msik blokkomhoz kapott CDI-t, s semmi vltozs, mindkett csaknem lehet szar.
Holnap mg a levegszr szivacst kicserlem/kiveszem, br ez nem hinnm, hogy csak gy nha bedugul, aztn kitisztul.
A f gyanum mr a kipufogra kezd tereldni, nem abban van-e valami elszabadult lamella, vagy valami kokszdarab, ami nha bedugtja, mert rzetre meg flre is teljesen olyan a jelensg, mintha valaki befogn a kipuff vgt nha-nha. De volt mr leszedve, nem zrgtt benne semmi, s a fbaj, hogy ez egy ilyen gyri, teljesen a hengertl a motor vgig egybehegesztett, az akkori szrlapok szerint extra csendesnek titullt rendszer, amit gy megbontani se tudok.
|
Kimosattam mr 2 v utn a vknyabb motoros dzsekim muterral, mert mr elg hnys volt, ht nem sztmorzsoldott benne a kt vllprotektor, a tbbi nem....... De sebaj, a trl hazajvet az Angyalmotorba volt jrastott, 1000/db-rt. Egsz meglepdtem....eddig itt csak csillagszati r cuccok voltak, most meg elg sok ilyen elrhet r, gondolom ebayes "gagyi" cucc van, ez pozitv A kis DT50-esem egyre jobb, 60-65-s utazt viszi, mint a szl, a vrosban is hzok el a 60-ra bellt sorok mellett, nemtom honnan ennyi er egy ilyen rgi, adatlap szerint 3 lovas 50-esbe......a Danuvival mg az ven nem is mentem, annyira kielgt ez a kis zmmg. s mg kvnja is a frzst.
|
No ez tnyleg szp karika volt 
|
Kalandos volt a mai nap is, dlutn kiugrottam kicsit a Zemplnbe, Regctl bevetettem magam a srjbe fel a Mlaka-rt fele, mondom megltogatom mr Kakast az rszobn a hegy tloldaln, ht el is jutottam odig, csak kiss ksbb, mint terveztem, este fl 10-re csak, mert jtt egy jkora zuhi, s ht mivel hazig mg jcskn volt km, gy inkbb megvrtam az Eszkla erdszhz melletti kis fedett pihenben a vgt egy teljes rn t, hogy ne zzak szarr, aztn indultam csak le Hotykra az addigra jl felzott, trkprl kinzett dzeren, ersen sttedsben. 10 fele indultam haza a 37-esen a vizit utn, ht ersen unalmas s egyhang volt az a 1,5 ra a nagy sttben.....180 km-rel zrtam ezt a trt. Dltjt meg mg tavaztam a kis DT-vel. Jl indult a szabi ;)



|
Ez a Nyk nagyon beadta......
|
A mi Skodank TY04-42 volt. Regi szep idok. 😊 |
Szp flotta, de nagyfater fnykpezgpe sokkal jobb kpeket csinlt, mint a knai mobilod, vagy nemtom mivel csinltad ezeket a kis kocks fotkat... 
|
ugyanazon a helyen Nagyfater s Pukk a 120-assal jpr vvel ezeltt 

|
A flotta bogrht, lpcssht, kombiht 





|
n is pkolom mr az Izsre a cumt, 6-ra ki szeretnk rni, mert mg csobbannk a napstsben!
|
Na mi 5-kor indulunk ki, Kistokajban mg nyalunk egfy j tekert fagyit tkzben!
Szesz legyen mindenkinl kellszmban, ne szomjazzunk!
|
Ez m a j iroda Gab, munka kzben az ablakbl figyelemmel ksrheted a prma barcikai panelbuxk nemi lett is! 
|
Holnap 4-5-tl Nyk fixen, Bb csinlt is valami Faces esemnyt, csak gondolom alig hvott be pr embert.
Ha olvastam volna frumot, kinztem volna ma a tra, gy rszemrl csak a ma esti bicajos vrosi sr jhet mr szmtsba! Arra vev vagyok!
|
ma csak n parkoltam a munkahelyi parkolban, mghozz egy prma csehszlovk kocsival.
a szoksos dlutni sajszentpteri dugban sem fzte meg a vizet, gyhogy fogja brni 

|
Ha komolytalan ez a nyk, akkor legalbb a vrosba menjnk le egy srre ma este. Engedni kne mr a nyarat! Mi Nrival most indulunk Mlyiba htra, aki csobbanna, ott megtall minket! 
|
PNTEK!!! 

|
Ht Puxikm, lassan jrj, tovbb rsz...meg a gp is tovbb tart... 
|
[Ksbbi] [23589-23570] [23569-23550] [23549-23530] [23529-23510] [23509-23490] [23489-23470] [23469-23450] [23449-23430] [23429-23410] [23409-23390] [23389-23370] [23369-23350] [23349-23330] [23329-23310] [23309-23290] [23289-23270] [23269-23250] [23249-23230] [23229-23210] [23209-23190] [23189-23170] [23169-23150] [23149-23130] [23129-23110] [23109-23090] [23089-23070] [23069-23050] [23049-23030] [23029-23010] [23009-22990] [22989-22970] [22969-22950] [22949-22930] [22929-22910] [22909-22890] [22889-22870] [22869-22850] [22849-22830] [22829-22810] [22809-22790] [22789-22770] [22769-22750] [22749-22730] [22729-22710] [22709-22690] [22689-22670] [22669-22650] [22649-22630] [Korbbi]
|