Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korbbi]
Ne szarozz Sk, 9-kor indulunk Gab garzstl Pnyval, Bb lent iszik a vrosban, felvisszk a kiltba egy kvra! 
Mai 150 km-es prbakrm 





|
Jo is lenne, csak lazasan fetrengek itthon....igy cruisenight helyett hutofurdo wellness lesz..... |
Este 8-9 fele egy kis kis auts CruiseNight? Kilt, vros, stb.
Wartburg, Skoda, Bogr, Trabant, stb.
|
Ilyenek ezek a magyar motorok....:
Msik frumrl idzve egy kollgt:
Idn mr 1600 km ta nem kellett a Danuvit szerelnem.
Most tettem rla, hogy kelljen.
Dlutn elindultam Agrdra frdni, de nem jutottam tovbb csak a falutl 800 mterig.
Addig egyenes az t, csak gzadssal szablyzom a sebessget, aztn jn egy krforgalom, ahol a 70-es tempt kb. 50-re kell lasstanom, hogy rgtn jobbra kihajtsak belle.
Enyhe fkezskor hirtelen az els fkem gy bellt, hogy a fkfedl darabokra szakadt, a jobb als teleszkpszrat a tengely fltt 5 centivel kiflire hajtotta a fkfedl, amit a lendlet tekert el. Persze a fedl illeszt vjata is darabokra trtt.
Tovbbi krok: fnyszr keret, eredeti aluminium ntvny kzi duda, kuplung kar, manyag markolat, bal tkr, bal oldali lbtart, els srvdn karcolsok, lmpafejen karcolsok, farmer nadrg, motoros dzseki, motoros keszty.
Szemlyi srls nem trtnt, ha leszmtjuk a trdemen, meg a knykmn a vralfutst...
Mostantl gyjtk alkatrszre... :D)))
|
Mi meg tegnap kimentunk a malyi tora Gretivel naplementebe romantikazni, es vagy ott faztam meg, vagy meg szerdan a magoskon, mikor ponya uj wareszat hajtottuk meg....de faj a torkom a fene egye meg! |
Azt a hts rendszmtblt a Skodn nem rtana feljebb tenni a helyre pr centivel, bntja a szemem nagyon 
|
gyltom mindenki az j gpeket prblgatja, tesztelgeti 
Nekem kora reggel megvolt vgre a mszaki, dlutn mentem is volna az j forgalmirt az okmnyba, de ksz pard ez az egsz mr, mert ugye eddig mszakin nem ismerte fel a rendszer az XT250 tpust ehhez a vzszmhoz, gy a KPM-be adtak neki egy j tpust, ami gyakorlatilag a motor-vzkd, ez kerlt az adatlapra, gy mr le lehetett vizsgztatni, de ezutn jtt a kabar, hogy a az okmnyirods rendszerben meg kurvra nincs ilyen tpus(helyesen), ott rendesen az XT250 szerepel, s ezt az jat nem tudja bevinni, meg mst nem rhat, mert az adatlap a szentrs. Tiszta rhej ez az egsz orszg.........ennyit r a nagy informatika, ha nincs sszhang.......
Szval most mr van mszakim, trzsknyvem, meg a rgi forgalmim, amibe egyelre kzzel vannak berva az adataim.......majd ha meglmodjk a mindenki szmtgpnek megfelel tpust, akkor kapom meg a nevemre szlt. Meg a friss trzsknyvem is lehet cserlik majd mg......persze ezt mr ingyen.....az kne mg, hogy a hlyesg miatt n fizessek, pp elg ez a sok gyintzs....... Botrny a kbn.
A DT-mmel is extra szvs lesz, mert az meg a paprjban DT125R-knt szerepel, s tuti kifogja dobni ez az uj gp, hogy bizony az a vzszm az egy DT125LC2, ami igaz is.
Ki is szellztettem a fejem kiss egy Bkkszent-Rps krrel......prmn megy a gp 

|
Meg volt az els komolyabb tesztkr a j Sokodval. Elsnek Skk garzssorn egy kis keleti tallkoz, aztn Kistokajban egy prma gpi fagyi ppen zrs eltt, majd a t s a telek szemrevtelezse, vgl napraforgtblval pzols szp naplementben. Prma kocsi 




|
Mission accomplished, otthon van a kiscsald! 
|
Na most hvott Melinda, ma mr hozhatom is haza ket a krhzbl! 
|
160 ezer a mhecsks kistrophy, tuti megvan az mg. Nyk rszemrl mehet, amgyis illene most rendesen bebasznom... 
|
Mi 10-kor indulunk Tiszafldvrra a motoros talira, htvgn is ott lesznk, so most nem tunnk menni nykezni.
|
100 felett volt a kistrofi. Neked az mar sok. :-) |
Htvgre valami banzj nem kne? Egy Nyk pldul? Mr egyre jobb idt mondanak!
|
Mennyi volt ez a papros darzs-szn kistrophy amgy? Egy 100-as? Vagy 80-ka?
|
B az a kis magenta buxa a vzben! 
|
Mondtam n hogy b az a kis turbs blokk.
|
A part se volt rossz, csak Rka ersen kontrolllt a kattingatsban.... 





A YAMAHA itt is men.....

|
Most tltm mg csak a kpeket, nem volt id eddig, jvs-mens volt.
A TSI Rapid hibtlan volt, gy kellesz menni mskor is, egsz ms dimenzi egy ilyen msfl ves minsgi VW-System gp mg egy 10 vestl is, nemhogy 20-30 vesektl, 14 ra 1030 km vezets utn is kis tlzssal kipihenve szllok ki belle, s szinte lvezem vgig. Ilyen tvra ilyen kell, mese nincs. Tol a turb, ahogy kell, a fogyaszts meg az egsz tra 5,5 liter lett, telecuccal, telelve, plyk s ers szerpentinek mellett. Mostar fele a vlgyben lightos orszgton 4,6 -ra jtt ki. Plyn 130-140-el, meg emelkedkn inkbb 6. A mszere is nagyjbl jl mutat, mert tankolskor is kb. azt hozta visszaszmolva. A lelke, hogy 1500 felett legyen a fordulat, onnan prg be a turb, 2000-3000 kzt fullosan ers, felesleges is az egekbe prgetni, esetleg elzsnl visszaszrva 4000-ig.





|
[Ksbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korbbi]
|