Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[25511-25492] [25491-25472] [25471-25452] [25451-25432] [25431-25412] [25411-25392] [25391-25372] [25371-25352] [25351-25332] [25331-25312] [25311-25292] [25291-25272] [25271-25252] [25251-25232] [25231-25212] [25211-25192] [25191-25172] [25171-25152] [25151-25132] [25131-25112] [25111-25092] [25091-25072] [25071-25052] [25051-25032] [25031-25012] [25011-24992] [24991-24972] [24971-24952] [24951-24932] [24931-24912] [24911-24892] [24891-24872] [24871-24852] [24851-24832] [24831-24812] [24811-24792] [24791-24772] [24771-24752] [24751-24732] [24731-24712] [24711-24692] [24691-24672] [24671-24652] [24651-24632] [24631-24612] [24611-24592] [24591-24572] [24571-24552] [Korábbi]
Megyeget már a Babi üzemszerűen, ma Réka, meg Gabó is ment vele egy kanyart. Elindul magától, a kertből is feljön, az utcába is felmegy önerőből, de nyilván komótosan. De szerintem ez ennyit tud, 1,5 ló, egy sebesség. Amire amúgy kitalálták, teljesen jó. Kis halk, könnyű, tényleg egy segédmotoros kerékpár.
Amúgy a benzinszinttel kellett bajlódni, illetve, ami a lelke, hogy a légszűrőbetét és ház rajta legyen, mert kell neki a fojtás, ez szivatott be, mert leginkább nélküle próbálgattam.....
Kép látszik?
|
Peták a nagykerű és kiskerekű babettából volt 1 Le verzió (mofa) katagória.
Szlovákiában jogsi nélkül is lehetett közlekedni vele, max 25 volt a vége és indulásnál pedálozni kellet.
Volt hozzá szerencsém15 évesen, tervezni kellet, hogy Kazincbarcikán hol tudok felmenni vele.
Első motorjaim egyike, még megvan, a henger ki lett cserélve egy 2 Le re !
|
Meg ha jól rémlik Kreisz azzal Jávorkútra is feljöttt bameg. Akkor azért kell ennek tudni.....valami nagyon nem oké itt. Vagy "csak" Lilla volt az? Az is bő jó....
|
Béci is azt mondja, lehet a röpsúlyban van a hiba, kéne neki egy indulási felpörgés, mint ahigy anno Zsóri indult a Rigával, hogy tőgáz, aztán rálőtte a kuplungot. Na ez már negyedgáznál telibekapcsol kb, aztán csak döglődik, mintha kettesben indulnál egy Rigával. Soha nem volt még hálistennek ilyen röpsúlyos szarokkal dolgom, de majd megbontom, ha lesz idő-kedv, mert néztem a YT-on, hát nagy dagadt palik alatt is "kilőnek" ezek, hogy aztán a vége mennyi, már másodlagos, 25-30 is elég akár, csak azt érje el magától.
|
Mentem ilyen egysebis babberral, valamelyik Kreisz gyereké volt, de alig várta, h visszacseréljük és újra a rigával gyorsulgathassak. De azért az elindult szépen, meg nem volt gond a kisebb part, dehát 30-nál többet nemigen ment. Lehet rá kéne szánni a kis zsét, a legyengült röpsúlyrúgókat kicserélni, h később zárjon, kisebb áttétel, dugózás. Ha ilyen szar lenne, mint ahogy írtad, nem gyártották volna
|
Jut eszembe.....péntek!
|
Jó lesz az Rékának bőven, tartsd az eredeti tervet! Majd ő sarokba állítja, ha akarja...
|
Holnap sztem én is gurulok valami dimbes-dombosat, piknikesbe, napozósba, ha már Kistokaj nem lesz, max. jövőhéten.
A nagykerekű ős-Babetta-projekt eléggé zsákutca, pöcc-röff már, megy, dehát rémesen gyenge. Jó egy gyűrűzés/furatás lehet hozna némi pluszt, de kötve hiszem, hogy eleget. Megy szerintem a sarokba. Egy 40 kg-os gyerknek esetleg tanulni jó. Egyszerűen alig bír elindulni, meg ha egy kis emelkedőt lát már, bele kell pedálozni, az áttétele is túl hossszú, egysebességes ugye, ez, mint magában motor eléggé hasznavehetetlen ilyen miskolci vidéken, az én súlyommal. Nem is olyan, mint egy robogó, hogy felpörög ezerrel, mintha csúszna a kuplung, hanem szinte ahogy elindul, már összezár a hajtás, és döglődik kisfordulaton, nem tudom milyennek kéne lennie. Full síkon be tud lendülni, főleg ha kicsit rápedálozok a holtpontig, dehát ez csak bohóckodás, nem motorozás, ez Réka súlya alatt se megy fel bármiféle látványos emelkedőn. Én amivel tanultam 210-es kétsebességes, az ment, mint a "golyó", kb. mint egy jobb Riga.
Ez tényleg csak egy segédmotoros kerékpár, szó szerint. Viszont tényleg tök könnyű pedálozni, jó nagyok a pedálok, jó helyen vannak, ergonómikus, ki lehet kapcsolni szabadonfutóba, simán tekerhetsz vele relatíve a városban bicikliként, nem olyan, mint egy Riga.
|
Mozgolódik a Schwalbi és a Twin Sport is:
|
Kicsit rápihentem a malterezésre
|
Talán a Jáwa még nem is járt Ostoroson, hát ideje volt. Meg se kottyan neki felmenni, így szárazon.
|
Csak itt a környéken, szigorúan aszfalton. Holnapra tervezek egy nagyobb kört a védett útvonalon. |
Na ki merre űzi a vasakat, szólóba, mindenkitől távol, aszfaltot kerülve?
|
Rékával mi is malterozás közben már egy jó Kistokaj vagy Nyék után sóvárogtunk, dehát ez lehet kimarad az évre
Itt álltak igen a jardok, mi ugyan pont ugye a város fele kanyarodtunk ki motorral, de állítottak meg mindenkit, annyit láttunk a majáli elágnál. Nem is árt egy kis látszat legalábbb.....
|
olyan picsak voltak a nyeki tavon, palikkal 10-15 fos bandakba a parzon stegen mindenhol. ott setaltunk mi is "csaladilag" megy megint a grill, whiskey, dezsa, mar 3. hete. de mi nem alszunk kinn, a tobbiek igen |
Faces motoros csoportokban olvasom, hogy kint állnak lilla felé és bűntetik a motorozást, ez most komoly?
|
Biztos fogok/fogunk menni most a 4 nap alatt is, de a bandázást továbbra is mellőzni illene, ha már egyszer ez a javallat, ha tetszik, ha nem.
Végre már a sok hirtelen kiszabadult túrázót is próbálják észhez téríteni, hogy aki tényleg csak mozogni és sütkérezni akar, az talál a lakóhelye közvetlen közelébe is olyan szép helyeket, amit nem is sejtett. Miskolcon ez akárhol igaz. Nem csak Lillafüred körzete és Tapolca van a világon, meg a felkapott helyek.
|
[25511-25492] [25491-25472] [25471-25452] [25451-25432] [25431-25412] [25411-25392] [25391-25372] [25371-25352] [25351-25332] [25331-25312] [25311-25292] [25291-25272] [25271-25252] [25251-25232] [25231-25212] [25211-25192] [25191-25172] [25171-25152] [25151-25132] [25131-25112] [25111-25092] [25091-25072] [25071-25052] [25051-25032] [25031-25012] [25011-24992] [24991-24972] [24971-24952] [24951-24932] [24931-24912] [24911-24892] [24891-24872] [24871-24852] [24851-24832] [24831-24812] [24811-24792] [24791-24772] [24771-24752] [24751-24732] [24731-24712] [24711-24692] [24691-24672] [24671-24652] [24651-24632] [24631-24612] [24611-24592] [24591-24572] [24571-24552] [Korábbi]
|