Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[25511-25492] [25491-25472] [25471-25452] [25451-25432] [25431-25412] [25411-25392] [25391-25372] [25371-25352] [25351-25332] [25331-25312] [25311-25292] [25291-25272] [25271-25252] [25251-25232] [25231-25212] [25211-25192] [25191-25172] [25171-25152] [25151-25132] [25131-25112] [25111-25092] [25091-25072] [25071-25052] [25051-25032] [25031-25012] [25011-24992] [24991-24972] [24971-24952] [24951-24932] [24931-24912] [24911-24892] [24891-24872] [24871-24852] [24851-24832] [24831-24812] [24811-24792] [24791-24772] [24771-24752] [24751-24732] [24731-24712] [24711-24692] [24691-24672] [24671-24652] [24651-24632] [24631-24612] [24611-24592] [24591-24572] [24571-24552] [Korbbi]
Megyeget mr a Babi zemszeren, ma Rka, meg Gab is ment vele egy kanyart. Elindul magtl, a kertbl is feljn, az utcba is felmegy nerbl, de nyilvn komtosan. De szerintem ez ennyit tud, 1,5 l, egy sebessg. Amire amgy kitalltk, teljesen j. Kis halk, knny, tnyleg egy segdmotoros kerkpr.
Amgy a benzinszinttel kellett bajldni, illetve, ami a lelke, hogy a lgszrbett s hz rajta legyen, mert kell neki a fojts, ez szivatott be, mert leginkbb nlkle prblgattam.....
Kp ltszik?

|
Petk a nagyker s kiskerek babettbl volt 1 Le verzi (mofa) katagria.
Szlovkiban jogsi nlkl is lehetett kzlekedni vele, max 25 volt a vge s indulsnl pedlozni kellet.
Volt hozz szerencsm15 vesen, tervezni kellet, hogy Kazincbarcikn hol tudok felmenni vele.
Els motorjaim egyike, mg megvan, a henger ki lett cserlve egy 2 Le re !
|
Meg ha jl rmlik Kreisz azzal Jvorktra is feljttt bameg. Akkor azrt kell ennek tudni.....valami nagyon nem ok itt. Vagy "csak" Lilla volt az? Az is b j....
|
Bci is azt mondja, lehet a rpslyban van a hiba, kne neki egy indulsi felprgs, mint ahigy anno Zsri indult a Rigval, hogy tgz, aztn rltte a kuplungot. Na ez mr negyedgznl telibekapcsol kb, aztn csak dgldik, mintha kettesben indulnl egy Rigval. Soha nem volt mg hlistennek ilyen rpslyos szarokkal dolgom, de majd megbontom, ha lesz id-kedv, mert nztem a YT-on, ht nagy dagadt palik alatt is "kilnek" ezek, hogy aztn a vge mennyi, mr msodlagos, 25-30 is elg akr, csak azt rje el magtl. 
|
Mentem ilyen egysebis babberral, valamelyik Kreisz gyerek volt, de alig vrta, h visszacserljk s jra a rigval gyorsulgathassak. De azrt az elindult szpen, meg nem volt gond a kisebb part, deht 30-nl tbbet nemigen ment. Lehet r kne sznni a kis zst, a legyenglt rpslyrgkat kicserlni, h ksbb zrjon, kisebb tttel, dugzs. Ha ilyen szar lenne, mint ahogy rtad, nem gyrtottk volna 
|
Jut eszembe.....pntek!
|
J lesz az Rknak bven, tartsd az eredeti tervet! Majd sarokba lltja, ha akarja...
|
Holnap sztem n is gurulok valami dimbes-dombosat, piknikesbe, napozsba, ha mr Kistokaj nem lesz, max. jvhten.
A nagykerek s-Babetta-projekt elgg zskutca, pcc-rff mr, megy, deht rmesen gyenge. J egy gyrzs/furats lehet hozna nmi pluszt, de ktve hiszem, hogy eleget. Megy szerintem a sarokba. Egy 40 kg-os gyerknek esetleg tanulni j. Egyszeren alig br elindulni, meg ha egy kis emelkedt lt mr, bele kell pedlozni, az tttele is tl hosssz, egysebessges ugye, ez, mint magban motor elgg hasznavehetetlen ilyen miskolci vidken, az n slyommal. Nem is olyan, mint egy robog, hogy felprg ezerrel, mintha csszna a kuplung, hanem szinte ahogy elindul, mr sszezr a hajts, s dgldik kisfordulaton, nem tudom milyennek kne lennie. Full skon be tud lendlni, fleg ha kicsit rpedlozok a holtpontig, deht ez csak bohckods, nem motorozs, ez Rka slya alatt se megy fel brmifle ltvnyos emelkedn. n amivel tanultam 210-es ktsebessges, az ment, mint a "goly", kb. mint egy jobb Riga.
Ez tnyleg csak egy segdmotoros kerkpr, sz szerint. Viszont tnyleg tk knny pedlozni, j nagyok a pedlok, j helyen vannak, ergonmikus, ki lehet kapcsolni szabadonfutba, simn tekerhetsz vele relatve a vrosban bicikliknt, nem olyan, mint egy Riga.
|
Mozgoldik a Schwalbi s a Twin Sport is:





|



Kicsit rpihentem a malterezsre
|
Taln a Jwa mg nem is jrt Ostoroson, ht ideje volt. Meg se kottyan neki felmenni, gy szrazon.
|
Csak itt a krnyken, szigoran aszfalton. Holnapra tervezek egy nagyobb krt a vdett tvonalon. |
Na ki merre zi a vasakat, szlba, mindenkitl tvol, aszfaltot kerlve?
|
Rkval mi is malterozs kzben mr egy j Kistokaj vagy Nyk utn svrogtunk, deht ez lehet kimarad az vre 
Itt lltak igen a jardok, mi ugyan pont ugye a vros fele kanyarodtunk ki motorral, de lltottak meg mindenkit, annyit lttunk a majli elgnl. Nem is rt egy kis ltszat legalbbb.....
|
olyan picsak voltak a nyeki tavon, palikkal 10-15 fos bandakba a parzon stegen mindenhol. ott setaltunk mi is "csaladilag" megy megint a grill, whiskey, dezsa, mar 3. hete. de mi nem alszunk kinn, a tobbiek igen |
Faces motoros csoportokban olvasom, hogy kint llnak lilla fel s bntetik a motorozst, ez most komoly?
|
Biztos fogok/fogunk menni most a 4 nap alatt is, de a bandzst tovbbra is mellzni illene, ha mr egyszer ez a javallat, ha tetszik, ha nem.
Vgre mr a sok hirtelen kiszabadult trzt is prbljk szhez trteni, hogy aki tnyleg csak mozogni s stkrezni akar, az tall a lakhelye kzvetlen kzelbe is olyan szp helyeket, amit nem is sejtett. Miskolcon ez akrhol igaz. Nem csak Lillafred krzete s Tapolca van a vilgon, meg a felkapott helyek.
|
[25511-25492] [25491-25472] [25471-25452] [25451-25432] [25431-25412] [25411-25392] [25391-25372] [25371-25352] [25351-25332] [25331-25312] [25311-25292] [25291-25272] [25271-25252] [25251-25232] [25231-25212] [25211-25192] [25191-25172] [25171-25152] [25151-25132] [25131-25112] [25111-25092] [25091-25072] [25071-25052] [25051-25032] [25031-25012] [25011-24992] [24991-24972] [24971-24952] [24951-24932] [24931-24912] [24911-24892] [24891-24872] [24871-24852] [24851-24832] [24831-24812] [24811-24792] [24791-24772] [24771-24752] [24751-24732] [24731-24712] [24711-24692] [24691-24672] [24671-24652] [24651-24632] [24631-24612] [24611-24592] [24591-24572] [24571-24552] [Korbbi]
|