Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
Meg kene egyszer nezni az elso napot is, valoszinuleg akkor nem ennyire zsibbadt a hangulat, meg akkor van a discooooo |
Mi kimentunk este 6 kor, es pont jo is volt hogy nem sutott a nap, es nem egetett le megjobban |
Csak beindult a végére a parti, bár szerintem a régi hely jobb volt, ez a tábor túl nagy, mindenki elkülönül, régen jobb volt szűken, de egyrakáson, szerintem
A délutánra beszélt Mályizásnak szerintem fuccs, elment a strandidő....
|
Oke puxi mi 5 fele fele indulunk, nezzel ket autonyi meg satorni helyet magad melett nekunk is! |
Börzén lőttetek valami jót? Itt nonstop esik az eső, mondjuk a wellnessben nagy jelentősége nincs, meg a Mondejó is szép tiszta lesz mire hazaindulok...😀 |
Ha esetleg euroval fizettek a tótok a jawáért, szivesen megveszem a valutát, jó lesz a deviza számlámra 😉 |
Persze gondolom ezt az apró szín problémát véletlenül sem említetted mielőtt elindultak érte a világ végéről csoda hogy elvitték így. elemeket cserélgetni rajta nem egyszerű, pláne hogy a váz is zöld.....egyszerűbb ha gyorsan átpriccolja bordóra egy spray-vel aztán letörli higitós ronggyal
Na gyerünk a börzére
|
Az XT-ék meg már megint az agyamra mennek, iletve a japán mérnökök.
Kaptam ugye mellé is egy blokkot, meg ma leugrottam Füzesabonyba is mégegyért a biztonság kedvéért, tehát tele vagyok blokkal, szedem szét őket, aztán csinálok egy tutit, és bameg van köztük 239 ccm-es és 249 ccm-es is. Gyárilag, hengerbe beütve. Hálistennek minden ugyanaz, kivéve a henger belső furatát, a kisebb 73,5, a nagyobb 75 mm. Szerintetek ennek mégis mi a lófütty értelme van, azon kívül, hogy összekavarja az embert, meg az alkatrészbeszerzést?????
Amúgy sokkal barátságosabb szerkezet nekem, mint a 4 szelepesek, tök egyszerű, himbás-csavaros szelephézag állítás, könnyen hozzáférhető, szelepek, kis fika vezérműtengely, az is golyóscsapággyal, nem ilyen sikló szarokkal, a vezérműlánc is cserélhető a kuplungdekli levétele nélkül, mert a gyújtás alatt van, minden jó nagy vastag, mert az XT500 lebutítása az egész, a lánc is nagy dög 520-as traktorlánc. A karbijába meg van konkrét membrános gyorsító spricni, ilyet még motorban nem is láttam....nem is tudom minek.
|
Amúgy akik még valamikor múlthéten az MX-et jöttek megnézni, 2 pár, na azokkal voltak finom csajok, 20 év körüliek
|
Jó csajszi volt, meg kedves is(megvannak az adatai, tanu volt), ez is erősen az alkunak segített, de leginkább azon buktam el nem keveset, hogy a műszakikon mindig elspóroltam a zöld színt beiratni a forgalmiba a régi bordó helyett. Ráadásul szándékosan, hogy ugye ne kelljen új forgalmi 6 ezerért, na emiatt most 30 ropival kevesebbet kaptam érte, mert náluk nem lehet honosításkor átírni a színt......összevissza telefonáltak, variáltak emiatt a köcsög szín bejegyzés miatt, ami nálunk semmiség. Így majd valami ideiglenes, kölcsön bordó elemekkel kell regisztráltatnia, hogy a papírnak megfeleljen, így kap új szlovák rendszámot, aztán majd utána még egy plusz műszakival kaphatja meg a zöld színt a papírba. És ez mind ugye nem ingyen van. Ráadásul van náluk ez a valami OT jellegű, de lightosabb veterán minősítés, erre akarja vinni, itt még jobban belekötnek. Mondta, hogy náluk még a rendszámtáblát sem szabad átfúrni a felrakáshoz......
Szóval engedtem, legyenek vele boldogak, így is számottevően többet és gyorsabban kaptam érte, mint vártam, meg nem fikázódtak, elfogadták a kalapácslakk-krómot, rihes gumikat, olajban úszó teleszkópokat, stb. Lényegében, ahogy írtam megdupláztam a befektetett lóvét, és még motoroztam is 2 évet, jó élményekkel. Majd szembejön még velem úgyis valami kihagyhatatlan Sport-Czetka, vagy ilyesmi......amibe beleugrok megint
Az összeg meg 300 és 400 közt van valahol
|
A púzót nem kínálta be a szlovák testvér? Partyképesnek tűnik...na és mennyi volt az az összeg, amiért jawátlanítottad magad? |
Holnapra már elég fasza időt igérnek perpillanat, szóval akkor 3-4-5 fele vonulhatunk is lefele Teresztenye irányába
|
Hát skacok, kicsit szégyellem magam itt előttetek, dehát meggyőztek megint a szlovák testvéreink, hogy van az a pénz.......
Lagzik, nyaralás, XT.......
Dupláztam egyet megint Bár ilyen jó országúti igazi veterán nagymotorom mégegyszer tuti nem lesz azt érzem.......de elég is volt végülis. A csúcson kell abbahagyni Beállok majd a sor végére a hazai tradicionális Danuviával
Meg már a rendszám is sok volt itthon (még úgy is lesz.....)
|
A 111 egy rádióforgalmazási kód náluk az adatlekérésre, lényegében azt nézik meg köröznek-e, ha 0-0 jön vissza, akkor nem. Anno URH-s időkben hallgattuk eleget 172 MHz-en :) De most már a tetrán(EDR) csak beütögeti, nem is beszél.
Csak a csekket kell mutatni, vagy az igazolást, ha van. Meg ugye jogsi. Adásvételi nem kell.
|
Puxi, azalatt pontosan mit értesz hogy lekért rólad tetrán egy 111-et?
És milyen papírokat kért el a kismotorhoz? Nem elég csak a bizticsekket magaddal hordani? Kell az adásvételi szerződést is mutatni a rendőrnek, vagy mi?
|
Mi voltunk bizony, mentunk volna megnezni az uj szerzemenyt! |
Kentem neki biztos, mert hazafele jövet is 61-et mutatott a Kiliánban a mérő, a Danuviával, meg Swalbival itt rendre 48-at szokott ugyanígy éjszaka, a motornak kellemes tempóban.
|
Ti jártatok itt este Sákó, azért hívtál? Muter mondja valami motorosok álltak itt pár percet a kapuban.
Rékánál voltam, kifele menet kivettek a jardok a kis DT50-essel, repesztettem kifele, aztán itt a Győrikapuban akartak oldalról kikanyarodni, de a belváros felé indexelt, aztán, ahogy elhúztam előttük, már láttam is a tükörben, hogy irányt váltottak, és jönnek utánam egészen a Marxtérig követtek, aztán kivillogtak a buszmegállóba. Rendesek voltak, nem kötekedtek, de nyitásnak rögtön kérdi, hogy hány köbcentis ez a kis csoda? Mondom 50, de tényleg. Nagyon nem is nézegette (lehetett volna az 175-ös is), elkérte a papírokat, bizticsekket, lekért rólam tetrán egy 111-et, biztos jött a 00, aztán jóutat kívántak. Már vagy 5 éve biztos nem állítottak meg motorral, legutóbb valahol veteránokkal Szendrő végén.
|
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
|