Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
Akkor ma semmi össznépi endúró előre egyeztetve?
Mert én hazaérek, csizma fel, DT elő, lánc megken, és megyek valamerre.
|
Így-így, ahogy Gabó mondja. Jó képeket csinál ez a főnifon, mi?
Na amúgy valaki elvitte negyvenbe...lehet azóta már hívja a lengyeleket hogy továbbadja jó sok konvertibilis Zlotyért...
|
gyári szín, de nem gyári fényezés. adattábla széle össze van kenve, az árulkodik. alatta látni a gyári kicsit világosabb árnyalatot
|
Ez gyári színe a Komárnak.
Mától a zemplénbn csend, rend, pedantéria, tegnap meglett az őri vizsga, jövőhéten fegyver, aztán rendészeti vizsga, utána készülhetek lassacskán a szakvizsgára
|
valaki nagyon sok ragasztót szívott ma este, és ez akkor is igaz, ha törli a hozzászólásomat
|
Itt helyben max. 5-öt adnék érte, aztán küldeném ki a lengyeleknek egy 20-asba Nem gyári már a fény, ha az lenne, 10-et is letennék érte, itt.
|
Boldog Győzelem Napját mindenkinek!
|
Valakinek egy jóóó Komár Szerencsről 40-be?
|
Ez így van, Krakkóba ilyen gép kell, de az nem is igazi terepezés, csak ilyen gödörkerülgetés
Kinek mire kell. Én 90%-ban itt mozgok 100 km-en belül, de ott minden terepen, nekem itt sokkal nagyobb nyűg lenne a nagy súly és méret, mintsem az egyéb komfortbeli előnyök és teljesítmény. Már az XT250/350 is kompromisszumosabb volt. Évi 1-2-szer élveztem az előnyét, a DT-ét meg heti szinten
No de ha marad a jóidő, holnap vagy pénteken esetleg egy csapatos kis dombjárás valamerre ki Parasznyának-Barcikának?
|
Oké, hogy sárban körbemotorozod, de egy nagy túraenduroval úgy mész 150-200 kilométert bármilyen szar úton, hogy a végén kb. ki sem kell nyújtóznod, egy Miskolc-Krakkó meg egy pár órás könnyed motorozás és nem kell egyből a csajoddal masszíroztatnod a hátad, hogy bírj mozogni
Kicsit unom már amúgy így hét év túraendurozás után a folyamatos összehasonlítgatást más kategóriás gépekkel, mindenki ezerrel igyekszik meggyőzni arról, hogy a BMW-im mennyire nehezek terepen egy könnyű endurohoz vagy egy Simsonhoz képest, meg hogy egy sportmotor mennyivel gyorsabb aszfalton, mintha magamtól nem tudnám ezeket
A meggyborom meggyízűbb, mint amennyire mások rozéja, a kocsim kétüteműbb, mint egy 4T, meg a barátnőm is szőkébb, mint amennyire pár haveromé barna, hát kb. ilyen dolgok ezek is
|
Zempléni tájegységben rend van Kakas? Vizsga mostanság lesz?
Én tartom a frontot a körzetemben, nem kell aggódni, nincs rendellenesség
|
Youtubon néztem ezt a videt.....hát most vagy béna a sofőr, de inkább a motor a gyenge láncszem, egy tehetetlen tömegnek látom csak így a videó alapján ezeket a gépeket, ha van némi sár. Ilyen helyen, főleg síkon, szerintem a kis DT50-esemmel, utcai gumival körbemotorznám őket......rossz nézni, ahogy dől el az a 200 kg, és nem bírod megfogni. Egy kisgépet lábbal kirúgsz egy kisebb sárból. A 350-es Jáwával is ezt éreztem már, amikor a Zemplénben megindult a hegyoldalban.......ahol egy Szimóval, még egy Swalbival is röhögve elmentem volna......
https://www.youtube.com/watch?v=mMoBjuZC4y4
|
Hát mert ti mindig aszfaltban gondolkoztok , vagy legalább jól járható száraz! utakban
De nem mindig az van! Most mondjuk pont az, pokolba is kívántam a kőkemény talajt, egy kis sárra, puhaságra vágytam, dehát nincs. Lehetne is csapni így valami közös endúrózást, mert most a slickgumisok is tudnának boldogulni!
|
Jó, azért kemlny terepen nem feltétlen buli, ha nagyon nehéz a motorod. De egy R1150 GS Adventure teletankolva 275 kiló, arra már én is azt mondom, hogy sok. Meg lehet, zavarna a lábaim előtt a két henger, majd ha lesz alkalmam terepen meghajtani egyet, nyilatkozok, addig nem
|
Olyan ez a motor súly téma Petáknál, mint a koalás-mávos időjárás...
|
Csak akkor érezni a motor súlyát, amikor a garázsban tologatod, meg motoros talin bebaszva a sátrak között lavírozol vele Menet közben ugyanolyan könnyed egy pancsa mint a egy 100assal nehezebb vfr.
|
A nagy behemót dög máshol kezdődik. Az enyém tankolva-dobozolva 250 kg. És az egy kicsi motor....Ja, és az eső elen az esőruha véd :))
|
Ez nem tömeg, hanem futóműbeállítás kérdése. Meg egy csomó más paraméteré. A 4 éve ellopott GS-emet keményre állított futóművel szerettem és 15W-s olajjal elöl, a mostanit meg puhán érzem jól.
|
Ezekre a köves széles alapvetően jól járható utakra jók lennének ezek a Siskó-féle behemót nagy dögök úgyhiszem......szépen kényelmesen lehetne velük suhanni......nem dobálná a 200 kg-jukat az út.........megirigyeltem őket egy szösszenetre Kár, hogy az eső ellen nem véd
|
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
|