Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
Ideje volt már
|
A vasárnap lightosan telt Burki, de a pénteki nap annál-inkább maradandóan izgalmasan, most már nem titok
|
Na kinek hogy telt a vasárnap? Nálunk családi program volt, elvittük Kisburkent a Vadasparkba.
Hazafelé még Kakast is láttuk Diósgyőrbn a Pizza Terasznál leparkolás közben, ahogy diadalittasan vonult haza a próbakörről a frissen összerakott csilli-villi Izzsel!
Azért hogy mégse teljen el teljesen szakmaiatlanul a mai nap, bugáztam egy príma /1-es Schwalbi kabátot, kis csinosítgatás után kérek rá árajánlatot a szerencsi autófényezőtől, aztán már csak egy újabb garázs választhat el a színpompás Schwalbi-gyűjteménytől! A Bieberbraun meg a Billiardgrün között lamentálok...
|
Most raktam össze az Izst, indult is pöccre, uh megyek egy kört vele, ígérem most nem előzgetek porschékat
|
Szúrom majd az okostérképet is holnap wifiről...
|
Hasonlot nyomtunk multkor gretivel, es nagyon tetszett mindkettonknek, ugyhog benne vagyok! |
Kérjük a képeket Burki!
Mi is gurultuk egyet azért késődélután a Hóron át, megnézni két eddig csak távolról kiszemelt kilátót Szomolyán és Zsérc-Noszvaj határában.
Kistokajba meg mint kiderült jöttek volna BT-ék, Gergő, Domi, stb, dehát senki se jelezte időben, én is dolgoztam ma, nem úgy készültem már, hogy menni kell ki......
Amúgy vmelyik hétvégén kéne egy nagy soft-endúrós mocorgás is, Siskó-Fanni, BT-Domi, Sákó-Gréti, Én-Réka, meg aki még akar, ha száraz idő van, egy jó Simsonnal is lazán járhatóak ezek az utak, ha nem kíméli az ember, mint a hímestojást.
Egy egésznapos, kilátó-látogatós Kékmező-Kisgyőr-Halomvár-Sály-Tibolddaróc-Cserépváralja-Zsérc-Noszvaj-Szomolya-Eged körre gondolnék, hazafele meg opcionálisan Tárkány vagy Hór, kedv szerint. Javarészt (lehetőség szerint) azért (jobbacska) földutakon, dehát lenne benne sok aszfalt is, összességben szerintem 50-50 %.
|
Karaj volt a mai típustiszta túra, 205 kilométert csavartam bele a vasba, akik messzebbről jöttek, többet. Egyetlen Twin volt csak a veszteség, a Kakasmentő fekete gép...
|
Este városról lehet szó viszont.
|
Hát Téged már felvehetnének tiszteletbeli nemzeti parkosnak. Király lett, gratula!
|
Na mivel úgylátom nem az igazi még ez a kistokaji időpont, mert, ahogy kiovasom kb. Réka lenne egyedüli fix egészbulis csaj, így halasszuk majd egy össznépibb időpontra, mondjuk jövőhétre, vagy amikor legalább Nórinak, meg Petrának jó.
Mai turisztikai közjóléti tevékenységünk a Bükk tetején:
|
Egy kis pénteki VFR vagy GSXR vagy RZTFZXCTRFZTF :)
|
Péntek!!! Remélem nem húzzák ma túl sokáig az állófogadást, engem vár a Stár!
|
Vajon nyek milyen lehet....ott is annyi munka lenne mar |
Részemről mehetne a szombat, ha úgy van!
A telket rendbevágtam a napokban! Nemrég értem haza, egész nyári feeling van már kint, békabrekegés, pecások, jobbnál jobb futó csajok....
A kis DT-re csináltattam egy fiúsabb ülést is a gyári rózsaszín mellé, az majd akkor megy rá, ha épp Rékát tanítom majd vele (ha lesz ilyen).
Az első kisfogast is lecseréltem 16-osról 14-esre, így sokkal frissebb lett. Sok volt az a 16, igaz, hogy azzál belement a 70-be is, tán még a 80-ba is, de már egy kis szembeszélben, vagy leheletnyi emelkedőn sem bírt 5.-ikben menni rendesen, pont a rezófordulat alatt döglődött az utazós 50-60-nál, komolyabb emlkedőkön meg, ha nem váltottam vissza időben, úgy jártam, mint Hangácson, hogy Burki beelőz a nyomatékból jövő Swarblival. Most stabilan 55-nél érzi jól magát utazóba, mint ahogy az egy 3 lovas 50-eshez illik is. A vége valahol 60-65 fele lehet. A Danuvia is ennyit tud, csak extraként még csörög-ráz-maszíroz is
|
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
|