Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
Az Én MZ-ben is zselés aksi van, a simsonban is, a jawaban is az volt mindig . 4-5 évet lazán kibir.
Normál szünetmentes aksi 6V 11Ah vagy 12V 7Ah bőven elég.
Viszont, az "agyontároltakkal" vigyázni kell, mert ha meghal, az drasztikus szokott lenni.
|
Nyugi Sákó, Nóri Pólója be sem indul ha párás az idő, ma reggel sem. Meg ha belemegy egy nagyobb pocsolyába, leáll so nálad még jobb a helyzet
|
Mert sako tanulja a munkajogot.....meg meg le kene szigegelni a pipat, mert annak a bevizesedese okozza a dt lerobbanasait |
nem tudom, de pénteken biztos nem
|
Mondjuk szombaton meg Debrecenbe megyünk kamarai közgyűlésre, lehet sok lenne az már úgy, minden nap utazgatni...nem tudom...
|
Puxi itt az offroad-király, szó se róla!
Szegény Sákó meg ismét otthon lett felejtve!
Gabó, te mész az AMTS-re? Kinéztem péntekre egy jó kis oktatást megint Pesten, így csak a beugrót kéne perkálnom, ha főni rábólint...
|
gally mi........inkább valami erdész megint megállított aztán kaptál egyet
|
Kemeny vagy Petak!!!
Ha neztel zseles akksit, ird meg milyet, nekem is kellene a kis TS- be. Koszi. |
Ez meg a Samus támadás a gerincen, az elhagyatott graffitis házikó felől:
|
Hogyne lett volna délután valami!
Elsőkörben kimentem a DT-vel felmérni a terepet, aztán a Samuval, csak kár, hogy addigra az eső is elkezdett intenzíven csepegni, és erősen kalandossá tette az utat, de azért padlógázon hosszú1-ben, már-már fulladás határán, belerugdosva a kuplungot, pörgő kerekekkel felvetődtem Ostorosra, jó magas adrenalinszinttel. Nem hittem volna ebben a vizes szarban. Sárban nem olyan szarok ezek a Niva gumik, mint hóban, de az erő ide is édeskevés, ha komolyabb emelkedő van, egy pillanatra se szabad levenni a gázról a lábam, a felezős tempó meg kevés a kellő lendület tartásához csúszós helyen, erő kéne. Egy gally meg rendesen pofánhajintott a lehúzott ablakon át, lehet még be is lilul
A DT-ével meg elször a Nagy-Bakos felől közelítettem, de csúfos elakadás lett a vége, leöltözve is megizzadtam mire megfordítottam a gépet, még lefele is erősen tépni kellett neki, hogy menjen. Ez a kemény motorozás Szerintetek grafitos vagy lithiumos lánczsírt fújjak rá ?
Aztán átmentem a Pecér fele, és szemből a viszonylag felszáradt füvön fogott már a gumi. Itt akartam a Samuval is felmenni terv szerint, de az eső betett, így másfelől támadtam.
|
Zselésre esküsznek a Simsonosok is! Megnézem majd van-e ilyen méret kellő kapacitással. 6V 11 Ah legalább köll, az alá nem adjuk.
|
Gondoltál már a zselés akksira? Nekem az MZ-ben négy éve az van. Nem töltögetem, telente nem indítgatom, a motor fűtetlen garázsban van, és ennek ellenére tavaly majd két napot motoroztam akksiról Keresztúrban. Az ára pedig ugyanannyi, mint a hagyományosnak, csak a csatlakozója más. Ilyeneket pakolnak a lakásriasztókba, és ott tíz évig is elketyeg télen-nyáron. (a hivatalét tavaly kellett cseréltni, 1998-ban lett beépítve). A méretre kell figyelni, mert ezeknek nem szabványos akksi a külső mérete.
|
A JP aksi jó, ha kihúzza a garanciális időt! Amit becseréltetem ősszel gariba, szintén ezzel a hibával, h kiesett egy cella a sorból, most fogom csak felsavazni, h húzza ki legalább a nyarat! A legfaszábbak a yuasa, varta!
|
Nyugi, mire ez ideér, apám még elhasznál a G után egy H astrát is, szigorúan dízelt!
Amíg a vegyi üzemeken és erőműveken az éjszakás műszak első dolga leszerelni a több tízmilliós filtereket a kéményről, addig a közlekedés a huszon X-edik környezeti probléma.
Szaratják feszt a fatüzelésű családiházakat is, dehát nézz már megy egy borsodi falut, vagy a város szélét! Mi lenne itt?
|
A dízelekkel van a gond, máshogy szennyez, ez köztudott! Valami oka csak van, hogy ezeket csesztetik.....
De tény, hogy eljöhet még az a kor, hogy a veteránjainkat majd csak a garázsban simogathatjuk.....és adhatjuk el EU-n kívüli kollégáknak. De addig lehet kilépünk mi is
Bár csak mérlegelik majd, hogy a kevés használat és kevés darabszám szinte semmit nem tesz hozzá az össz-szennyezéshez. A 2T Trabikról is leszálltak, hisz alig van belőlük.....nem oszt nem szoroz globálisan, csak a 10m-es körzetükben erős a szmog. Autókból is a 0- 15/20 éves "munkás" korosztály a lényeges, ezeket használják évi több 10 ezer km-re, jelentősen ezek szennyezése a döntő. Nem az ilyen boltba, meg kirándulni járós öregebb gépeké, azok eltörpülnek, tized annyit se mennek.
Sajnos halott a Jawa akksim, 4.4 V van benne egy este töltés után....ampert azt tolja, de szerintem egy cella kiesett a körből......kuka
|
Hát Puxikám, ha én nem jöhetek be Miskolcra az Euro 5-ös dízel Mondeómmal, akkor te is az Auchannál fogsz parkolni az Euro 1-es benzines Golf III-mal, közvetlenül az Euro mínusz 5-ös benzines Bogarad meg az Euro mínusz 10-es benzines Golfom mellett...(addigra tán csak elkészül vele a szaki).
|
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
|