Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
Keresztúrnak annyi......
Újfent megszerettették magukat "valakik " szerintem a motorosok szemében........
Keresztúri "breaking news":
Most kaptam ebben a percben az infót, szó szerint idézem: "Sràcok! Lacibàcsi a mai napon közölte, hogy a tegnapi nappal a Múzeumot egy az egyben eladta a zsidóknak. Mindennel együtt. Egy korszak véget ért..."
Beszéltem azóta pár olyan emberrel, akik közelebb voltak a tűzhöz és közel jársz az igazsághoz. Többen is akartak ezt-azt (főleg a nagycsepelt) megvenni, de az öreg megmondta, hogy csak egyben eladó az egész kóceráj. A zsidó meg kifizette (ha igaz a pletyka, sok tíz milliós összegről van szó, ami főleg abban a régióban nagy pénz). Valamennyire meg tudom érteni őt is, megöregedett, a gyerekeit (se a vér szerintieket, se a fogadottakat) nem érdekli ennek az örökségnek a továbbvitele, így a gondtalan öregkort választotta. Abban viszont igaza volt az egyik srácnak: ha a múzeumot el is adta az öreg, de ez emlékeinket nem adta el vele...
Az viszont számomra is rejtély, hogy az új tulaj mit szándékozik majd tenni a "gyűjteménnyel"... mert hogy az epület, mint Motormúzeum megszűnik funkcionálni, arra komolyabb összeget mernék tenni (ennek a felvásárló társaságnak teljesen más tervei vannak ezekkel az ingatlanokkal).
Vendégházakat, panziókat csinálnak, ahova csakis a saját "fajtájukat" engedik be (és akkor mi vagyun antiszemiták...) Nemrég valami 3 napos nagy lagzit (vagy fene tudja, hogy ők hogy hívják) is tartottak ott Keresztúrban.
De arról is van szó, hogy esetleg iskola lesz a kis pajeszosoknak. (Egyébként annak ideális lenne a nagy fás, füves telek miatt.)
|
Majd nézek valami "márkás" aksit, de lehet még ez is helyrejön egy szezonra, "kopó" alkatrészekre adom ki leginkább fogamat húzva a zsét
|
Figyelj, elég egyszerű, ha a gyújtás akkufüggetlen, mehet bele kb. összeszigszalagozott laposelem is, ha akkuról megy, akkor meg különösen figyelni kell rá, főleg ha a dinamó meg a feszszab működik ugyan, de nincs átnézve, hogy tökéletes-e.
|
Vegyel yuasat.....dt 80 gyari akksija 93 tol 2014 ig volt benne...igaz mar nem adott le feszt, de 5 perc alatt ugy magahoz tert hgy mar ment az index.... |
Mi már akkor is megmondtuk neked Peták Gerivel, hogy Varta vagy Bosch kell, a többi mese. Nem hallgattál ránk, beszoptad, IJ
|
Ha mesz dtzni szolj! Baszok a gyertya ele vizfogot es semmi nem allithat meg;-) |
Én se tartom sokra a JP-ét, de azért mégiscsak "új" még, többet vártam tőle, nem egy 90-es évekbeli kuka mellől elhozott, felturbózott aksi
A fekete Czetkámban volt egy ezeréves Banner, na azt sosem töltöttem, és az mindig tartott magában a gyújtásra elegendő kraftot, még egy téli állás után is. Amúgy már hulladék volt, mert fényszóróval seperc alatt lemerült, nyáron, folyamatos üzemben sem bírt ki egy Kereszt-László legurulást lámpával, de mégsem fingott le ennyire, mint ez a szar JP. Motor akksiknál sosem foglakoztam márkával, mondván úgysem önindítós, nincs különösebb terhelésnek kitéve, de ezentúl ilyet még egyet nem veszek az fix.
|
Na holnap ha tűrhető idő lesz, meglájuk mit mutat a Twinben a Varta október 26 óta...
|
Most ez teljesen komoly, hogy a Jász-Plasztik akku nálad a minőséget jelenti?
Az MZ-be 2014 nyarán vettem egy 6 voltos Boscht. Nem volt 5000 ft, most sem lenne több 6000-nél, ebben egészen biztos vagyok. Ha lemerül az állásban, fordítom is a kulcsot öngerjesztésre és betolom, az MZ dinamója pár km alatt feltölti, addig nincs alapjárat. Ha nagyon igényes akarok lenni, vagy csúszik és nehéz annyira megtolni, hogy eléggé felpörögjön, akkor rátöltök előtte és rúgásra indul. Semmi jele, hogy gyengélkedne, pedig hidegben tárolom, a savszintre kb. évente nézek rá. Csodálkozok is az írásodon, bár eddig is tudtam, hogy kb. ide vezet az, amikor több évre vásárolt alkatrészen pár száz forintot akar valaki spórolni
|
Szal így ha nem esik, akkor szerintem DT-ézek egyet!
Aztán jönnek az ágybabújós esőnapok., havazás, stb.......fasza
|
Ez a gép a parasznyai Sport Czetka Crossra emlékeztet!
Hát a helyzet az, hogy a Jáwám sem nagyon akar holnap még menni, ugyanis rottyon van az akksija. Pedig a télen egyszer direkt feltöltöttem, hogy ne possadjon be, de szerintem ez már oda van. 2-3 V van benne üresen, a töltést ugyan felveszi, fel is szalad pár perc alatt 6-ra, de mihint megterhelem(már a helyzetjelzővel is) leesik drasztikusan. Van még egy ezeréves régi bakelit akksim, amit csak így égők próbálásához használok, hát az töltve se volt a télen, mégis van benne még 5V, és terhelve sem esik le ilyen 1-2-3-ra. Szal perpillanat még az is jobb tőle.
Pedig 2014.12.havi gyártású JP, még a 350-esbe vettem. Odatettem most az éjszakára forrni, előtte csináltam benne egy savcserét, hátha életre kap, de ezzel messzebbre nem indulnék, tesztelés nélkül, főleg egy gyári 45W-os Jawa dinamóval.....
Tavaly nyáron is már lemerült párszor ez az akksi 1-2 hét állásban, gyanus volt már az is.
Töltőről amúgy 2.ikra pöccent a gép, abban nincs hiba
Ezek a fránya akksis gépek, bezzeg a Danuvia, meg DT-ék, Simsonok, csak rúgom azt cső.
|
Egybőgyút
|
A főni nem aranyásó véletlenül?
Én holnap túrázok Nórival, este meg buli, uh részemről tárgytalan a motorozás.
|
Szerencsen négyig ragyogó napsütés volt, zúgatták is az inasok a Simókat az ablakom alatt, hadd fájduljon a szivem...hazafelé meg Ongától már esett is, mire hazaértem, totál beszart az idő...
|
Eso lesz itt fiuk ...meg tanulas reszemrol. Ma engem elengedtek volna kettokor, de meg maradtam, lattam hogy felhos es kar sietni....szepen kimyomtattam helyette a torvenyeket meg egyeb tanulni valokat. |
Az én Jawám sem volt október óta beindítva, remélem nem lesz meglepi, és ugyanolyan jól fog muzsikálni, mint szombaton a Schwara...
|
Be is röffentem ma a Jáwát, mégiscsak nem volt ősz óta indítva, akár el is dugulhatott az üzemanyag rendszer. Ne holnap kelljen kapkodni, ha esetleg netán jó idő lenne, és menni kéne gyorsan.
|
Hát jobban jártál a 20-assal.....
Holnap még talán lehet valami, esély még adott rá.
|
Azért én most még egyszer bepróbálkoztam főninél, hogy nem lehetne-e mégis ma hazamenni délben ebben a szép időben motorozni, de egy ropogós huszassal befogta a szám...
|
[Későbbi] [23591-23572] [23571-23552] [23551-23532] [23531-23512] [23511-23492] [23491-23472] [23471-23452] [23451-23432] [23431-23412] [23411-23392] [23391-23372] [23371-23352] [23351-23332] [23331-23312] [23311-23292] [23291-23272] [23271-23252] [23251-23232] [23231-23212] [23211-23192] [23191-23172] [23171-23152] [23151-23132] [23131-23112] [23111-23092] [23091-23072] [23071-23052] [23051-23032] [23031-23012] [23011-22992] [22991-22972] [22971-22952] [22951-22932] [22931-22912] [22911-22892] [22891-22872] [22871-22852] [22851-22832] [22831-22812] [22811-22792] [22791-22772] [22771-22752] [22751-22732] [22731-22712] [22711-22692] [22691-22672] [22671-22652] [22651-22632] [Korábbi]
|