Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [22631-22612] [22611-22592] [22591-22572] [22571-22552] [22551-22532] [22531-22512] [22511-22492] [22491-22472] [22471-22452] [22451-22432] [22431-22412] [22411-22392] [22391-22372] [22371-22352] [22351-22332] [22331-22312] [22311-22292] [22291-22272] [22271-22252] [22251-22232] [22231-22212] [22211-22192] [22191-22172] [22171-22152] [22151-22132] [22131-22112] [22111-22092] [22091-22072] [22071-22052] [22051-22032] [22031-22012] [22011-21992] [21991-21972] [21971-21952] [21951-21932] [21931-21912] [21911-21892] [21891-21872] [21871-21852] [21851-21832] [21831-21812] [21811-21792] [21791-21772] [21771-21752] [21751-21732] [21731-21712] [21711-21692] [21691-21672] [Korábbi]
Csapatós Ladákon, Bömbiken szokták szinte csak nézegetni az ilyesmit, mert ott elég jellemző a szellemkép, meg a rálapolás :)
|
Hát benne van a pakliban...bár ha jobban belegondolok, 1999 óta soha senki sem ellenőrizte a Golfom alvázszámát közúti igazoltatásnál, pedig mentem vele nem keveset, és párszor meg is állítottak. Ennyi erővel két Golfom is lehetett volna nekem is...
|
Ameg meg nem bukik, aztan ugrott mimdket auto..meg olyan penzbuntetest kap hogy gyalog sem fog tudni jarni. |
Egyik haverom is rendszámot szokott cserélni a kocsiján, nem kereket. Két ugyanolyan típusú, ugyanolyan színű, ugyanolyan motorú autója van, az egyiken téli kerekek vannak, a másikon meg nyári kerekek. Az egyik forgalomban van, a másikat már rég kivonták. A nyáriban klíma is van, a télin meg csak tetőablak. Csak a rendszámot dobja át ősszel, meg tavasszal, nem kínlódik kerékcserével, és így a megtett kilométer is kevesebb per autó...
|
Hát meg a Dákón gondolom 2-szer akkora és 2-szer olyan széles gumik vannak. Nekem is csúszik mindenem, pedig nem full szarok, ezért nem is fektetek bele nagy pénzeket új gumikba, mert annyival nem lesz jobb.
Amúgy csak "rutin" ellenőriznek a jardok, ahol esetleg fény derül a szögekre a gumiban, a kifordított hegesztett felnikre, nyomtávszélesítőkre, sport ülésekre, kormányokra, övekre, csövekre, és akkor még az alvázszámok-motorszámok-rendszámok számmizériájáról ne is beszéljünk
|
A Gömöri felüljáró alatt is nagy ellenőrzés volt, kettesével intették ki a kocsikat. Mindig a parkolón keresztül szoktam visszafordulni a híd alatt egyből Szerencsről hazafelé jövet, nem megyek el a kereszteződésig, gyorsan vissza is rántottam a kormányt mikor megláttam a yardokat, és eldöcögtem szépen a kanyarig. Bár szerintem nem szabálytalan a parkolón keresztül menni, dehát sose lehet tudni ezeknél, büntetnek már mindenért...
|
És akkor nem is engedik őket feljebb azért mert, gyanús?
Tegnap reggel mentem át Egerbe, hazafelé már megviccelt párszor a hó, ami itt lent eső volt, úgy elmegy az Astra segge, ha elveszem a gázt, 3 alkalommal is úgy kellett összeszedni. A Dákó ehhez képest oda van ragasztva az útra, azon azért csak nem erős akciós, túltárolt 5 éves gumik vannak, vagy kitudja miért.
|
Majláttól elég bő a hóhelyzet, a papírgyári megállóba kint áll 2 rendőr Audi, és sorra veszik ki a csapatás-gyanus hátulhajtósakat, engem is nagyon stírölt, de épp két Ladást vallatott, meg gondolom látta, hogy ez csak egy nyugis Golf itt 40-kével kapirgálva, semmi veretés hajlam.....
BT-ét az újdonsült Taunussal lehet már kiintette volna!
|
Burken oroszosan tolja
|
Simson Karnevál!
|
Jól indult a reggel, a Shell kúton ellenőrizni akartam a keréknyomást, egy tót Maseratis meg ott állt és beszélgetett, szépen megkérdeztem felfújta-e már a kerekeket, erre elkezdett pampogni nekem hogy majd ő feljújja nekem, odavitte a jobb elsőhöz a fújós cuccot, mintegy prezentálva hogy addig is elér, miért állna ő arrébb. Igen ám, de ekkor felborult az általa odahelyezett pumpa, megkarcolva a jobb első sárvédőmet. Na több se kellett nekem, elkezdtem leordítani a fejét hogy kárt teszel a kocsimban, takarodj haza Csehszlovákiába majom, ott produkáld magad, erre ő, véletlen volt, lerúgom a fejedről a szemüveget...na még pár cifrát megeresztettünk egymás felé, aztán mikor nyitottam a csomit a gyalogsági ásóért, mégiscsak jobbnak látta elindulni Csehszlovákia felé...
|
Igen Peti, király volt.
Ez a fagáz dolog jó lehet ott, ahol végtelen erdők terülnek el. Meg ráérsz begyújtani...
|
Gergő, ez nem a 2011 decemberi túra volt? Király buli kerekedett a menedékházban!
Ez az Uazos elég bőszen kell, h lapátolja a fát terepen, mondjuk egy ördögoldalon
|
Egy régi emlék az Alacsony-Tátrából.
|
Petak, kakas , pooc otthon vagytok holnap delutan? Leveletek erkezett;-)
Gabonal meg janinal mar jartunk....
|
Arra mentem amúgy ja, eddig szemet se szúrt ez a fasza kis hangulatos kunyhó birtok ott útközben. A zöld fák eltakarják, meg alapvetően én többször jöttem itt inkább felfele, úgy meg takarásban is van. Jó lenne ott táborozni egyszer.
|
Megálltam, de nem szúrt szemet a lógó kábel, meg hiányzó gyertya, mert annyira a kipuffra gondoltam, a hangból is, meg ugye az előző felakadásból is, hogy szinte biztosra vettem, meg éreztem is, hogy jön ott a levegő ezerrel a csonknál, csak ugye be van burkolva, mert onnan szívja a meleg levegőt, így azt nem is láttam, hogy mi van alatta
|
Úgy látom a Barátságkert - Taksalápa közti úton harckocsiztál. De amint rázendített miért nme álltál meg belenézni, h mi a baja? Annyira a lendületen múlt, felező 1-ben?
|
[Későbbi] [22631-22612] [22611-22592] [22591-22572] [22571-22552] [22551-22532] [22531-22512] [22511-22492] [22491-22472] [22471-22452] [22451-22432] [22431-22412] [22411-22392] [22391-22372] [22371-22352] [22351-22332] [22331-22312] [22311-22292] [22291-22272] [22271-22252] [22251-22232] [22231-22212] [22211-22192] [22191-22172] [22171-22152] [22151-22132] [22131-22112] [22111-22092] [22091-22072] [22071-22052] [22051-22032] [22031-22012] [22011-21992] [21991-21972] [21971-21952] [21951-21932] [21931-21912] [21911-21892] [21891-21872] [21871-21852] [21851-21832] [21831-21812] [21811-21792] [21791-21772] [21771-21752] [21751-21732] [21731-21712] [21711-21692] [21691-21672] [Korábbi]
|