Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [22631-22612] [22611-22592] [22591-22572] [22571-22552] [22551-22532] [22531-22512] [22511-22492] [22491-22472] [22471-22452] [22451-22432] [22431-22412] [22411-22392] [22391-22372] [22371-22352] [22351-22332] [22331-22312] [22311-22292] [22291-22272] [22271-22252] [22251-22232] [22231-22212] [22211-22192] [22191-22172] [22171-22152] [22151-22132] [22131-22112] [22111-22092] [22091-22072] [22071-22052] [22051-22032] [22031-22012] [22011-21992] [21991-21972] [21971-21952] [21951-21932] [21931-21912] [21911-21892] [21891-21872] [21871-21852] [21851-21832] [21831-21812] [21811-21792] [21791-21772] [21771-21752] [21751-21732] [21731-21712] [21711-21692] [21691-21672] [Korábbi]
Hát én ezért biztos nem adnám a Pancsát, a Jáwámat meg mégúgyse. Te is kezdesz ilyen zsóris lenni, hogy halmozni a háború előtti motorozhatatlan ereklyéket Bár mondjuk nálad más a helyzet, mert van mellette több rendes kompromisszummentes géped is
Itt a szerdai szánkós keménymag, meg a gépek, a BT féle nagy fémhodály, Gabó magyar Davos 115-je, meg a két gyors sport csehszlovák Rekord Arctis! Le is lakkozom a szerzeményem, megérdemli, mert nagyon megy!
|
Szombaton mehetünk Rigázni, Peták olyan kemény, h már ma is ment, láttam a Győri-kapuban
|
PÉNTEK!!!
|
Az Ideált először át kéne szimmeringezni a csapattal a jó fűtött avasi luxus garázsban, ha már Kakas így kihátrált a dologból utólag...
Addig csak Schwalbival vagy Stárral tudok megjelenni.
|
Hát nem tudom, inkább cserélek egy rotort, vagy reszelem meg a megszakítót, fújom ki a benzincsövet, mintsem főtengelyeket cserélgessek
|
Hetvegen ha szaraz az ut akkor en is mennek veletek rigazni a vivcsi fele felujitott geppel. De nem hegyre kinoznam, hanem vagy varosban, vagy malyi to fele. Ott meg lehetne is sok szep fotot csinalni a rigaseregrol. Burkus johetne az ideallal, nekem petaknak gabonak kakasnak meg van verho vagy riga. Geri meg a rattal;-) |
Erdekes a trabiban nekem sohasem volt potalkatresz, mert annyira uzembiztos konstrukcio. Eddig 3 szor allt meg ugy hogy vontatni kellett, es mindig a fotengely ment szet. Igaz egyszer en basztam el, elfelejtettem bele olajat tenni es meg ugy is ment 70 km et! |
Zsírúj rotor meg fedél meg 4 gyertya meg zsírúj gyújtókábelek nélkül én se mentem a Golffal soha egy métert sem...régi szép idők...
|
Nekem a rotor lett sittysutty zárlatos. Pechemre nem volt nálam akkor tartalék, Bécivel kellett hozatni útiköltségen. Azóta még a Golfhoz is vettem tarcsiba.
|
ott az elosztóval vont gond tán. nekünk állt meg így a bogár a balaton felé, de volt nálam vagy 3db trafó és ment tovább
|
A jo beggi....nem igy allg meg egyszer noszvajon is? |
Ez is tömör. Gabónak szeretettel!
|
Az szerintem tömör fajta GLS fejtámla.
Azt írja Các, azt olvasta a Skodaklubbon, hogy a trafó ment ki benne. Jobb helyeken van tartalék az ülés alatt
|
Igénytelen fejtámlákat raktak a jó Skodába, meg a kampót is leszedték.....meg mi az hogy végleg? olyan nincs. nem jó kezekben van úgy látom
|
Hát nem is akarok szilikont markolni Burken.....hányok tőlük.
|
Aki jó nő, az szilikon és festék nélkül is jó
|
Szegény Beggi lepukkant.....
|
Mondja aki sohasem markolt olyat...és előre láthatólag soha nem is fog...ja és nem az Indian kormányára gondolok
|
[Későbbi] [22631-22612] [22611-22592] [22591-22572] [22571-22552] [22551-22532] [22531-22512] [22511-22492] [22491-22472] [22471-22452] [22451-22432] [22431-22412] [22411-22392] [22391-22372] [22371-22352] [22351-22332] [22331-22312] [22311-22292] [22291-22272] [22271-22252] [22251-22232] [22231-22212] [22211-22192] [22191-22172] [22171-22152] [22151-22132] [22131-22112] [22111-22092] [22091-22072] [22071-22052] [22051-22032] [22031-22012] [22011-21992] [21991-21972] [21971-21952] [21951-21932] [21931-21912] [21911-21892] [21891-21872] [21871-21852] [21851-21832] [21831-21812] [21811-21792] [21791-21772] [21771-21752] [21751-21732] [21731-21712] [21711-21692] [21691-21672] [Korábbi]
|