Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [22631-22612] [22611-22592] [22591-22572] [22571-22552] [22551-22532] [22531-22512] [22511-22492] [22491-22472] [22471-22452] [22451-22432] [22431-22412] [22411-22392] [22391-22372] [22371-22352] [22351-22332] [22331-22312] [22311-22292] [22291-22272] [22271-22252] [22251-22232] [22231-22212] [22211-22192] [22191-22172] [22171-22152] [22151-22132] [22131-22112] [22111-22092] [22091-22072] [22071-22052] [22051-22032] [22031-22012] [22011-21992] [21991-21972] [21971-21952] [21951-21932] [21931-21912] [21911-21892] [21891-21872] [21871-21852] [21851-21832] [21831-21812] [21811-21792] [21791-21772] [21771-21752] [21751-21732] [21731-21712] [21711-21692] [21691-21672] [Korábbi]
Elkanyarodtam a kitta fele majalisra, de nem szalltunk ki. Mentunk inkabb javorkutra meg nagymezore, ahol tok veletlenul puxiek is kinn voltak. |
Csak egy rossz ecsetszőrös zöld Romet volt 45 ezerért...
|
Én, de előtte vásározok egyet.
|
Valaki megy erre a Kitta-féle majálisra?
|
Hát Puxikám tegnap reggel Debrecenbe verettem le a pályán a Mondejót, faterék Melindával a városban sétáltak meg a debreceni zsibvásáron nézelődtek amíg én a szakmai napon kétpofára faltam a libamájat meg a lazacot öltönyben-nyakkendőben, meg hallgattam a sok okosságot a új PP-ről meg a kötelező elektronikus kapcsolattartásról (Gabó ezt jobban vágja).
Este meg már itt vártak a ház előtt a gyerekkori avasi gettó-cimboráim, hogy induljunk fe a majális parkba a szokásos éves bebaszós bográcsozásunkra.
Gabó, érdemes kimenni a régiségvásárra, láttál valami érdekeset?
|
Mi megyünk le Földényiékkel vmelyik megfizethető árú krimóba a főutcára 8-ra.
Jót veteránoztunk ma Kakassal a Bükk déli lejtőin, csak összejött egy 120 km. Nemtom Burki ilyenkor hol van, biztos a főni megint rásózott valami bónuszbrigádos kupont valami puszta-közepi csőd szélén álló wellneshotelba.....
|
Hát ez valóban nagyon jó volt :)
Ma este ki merre? |
Uuuuu most olvastam csak a motorozasi felhivast....de eleg masnapos vagyok, tegnap tartottunk egy 3 autos 12 fos sponfan varosi veteranos bebaszos kocsikazast beepitett discofenyekkel, mav signalos tekeros telefonnal, kihangositos polgarpukkasztassal egybekotve. Mint ma kiderult gretivel pont 4 eve ismerkedtunk meg garazspartyn, es ugy erzem melto modon megunnepeltuk;+) |
Peták még alszik, a végén egyedül fogok menni?
|
Így-így, holnap veteránozás!
Néha nekem is hiányzik az off roadozgatás, de az elakadások nem nagyon
|
No arcok!
Mivel ma kiterepeztem magam, Kakas meggyőzött, hogy holnap veteránozzunk egyet, így 11 körüli indulással megyünk egy délbükki lankázást, Borsodgeszt, Sály, Cserépfalu, stb, szőlők alatti utakon itt-ott. Gyertek! Motorral nyilván.
|
Igen szép kör volt, egy quadossal is találkoztam, lehúzódtam elengedni, rendes volt, megállt és megkérdezte, hogy nem zavar-e erre, mehet-e tovább, mondtam neki persze mehet, megengedem Aztán kissé kalandosra sikeredett a napnyugta, mentem fel Ortásnak a nagy rétről Réka felé, beérek ott a BNP-s táblás erdős részbe, jön az emelkedő, nyúlok a váltóhoz, szúrom(szúrnám), aztán csak ellenállás nélkül mozog mindenfele, kavargathatom vele a bográcsot......na mondom kurvajó, kínoztam kicsit, semmi, beragadt 2-esbe, de inkább 3-asba. Így biztos nem tudtam volna felveretni ott azon a meredek nyomvájún. Na mondom fasza, mivel már ment le a nap, az erdőben percek voltak hátra a sötétig, úgy döntöttem, valahogy ki kell vissza oda a rétre menni, mert onnan gond esetén is legurulok Barossaknára, aztán oda hívok segítséget a továbbiakban, meg eldöcögök beragadt váltóval Lyukó fele a bitumenen, de szétkapni a kulisszát, alánézni, szerelni, stb-hez is kellett a fény, szal jól megizzadva, a japán autókat a legcifrábban szidva, addig tologattam(még, jó, hogy terepváltón van N állás, tehát szétkapcsolható a motortól a hajtás kuplung nélkül), amíg találtam egy olyan helyet, ahonnan előre felezőbe megindulva a beragadt 3-asban egy elég driftes mutavánnyal megtudtam fordulni, és kijönni a mezőre. Na itt elkezdtem baszogatni a kart, mondom lebontom a kulisszát, hátha ott esett, tört szét valami műanyag bizbasz, erre a rángatás közben egyszercsak kattant egyet, és visszaálltak a sebességek. Nem tudom mi az anyja lehetett, mindenesetre idegesít, utána kellesz járni, hogy a kulissza bolondozik, vagy esetleg a váltó belsejében tudnak összeakadni a dolgok
Kifújtam magam, aztán felverettem Ortás fele a Majálisparknak, nem volt semmi azért az a középső szűk kis kaptató, de a Niva gumik, felező, zárt 4 kerék feldolgozta magát
Az a nagyrét rossz ómen nekem, anno ott durrant szét a DT80-asam váltója is, meg Sákó Danuviablokkos Verhója is ott nyalta el az éket.......lehet kerülni kéne
|
Mivel péntek volt és szép idő, szokás szerint "kimentem a leshez etetni"
Azért jóval szebben áll ezeken a Trabi hátsó lapokon a gépezet, így van vízbe, eddig, olyan, volt, mintha mindig fát lopnék vele
|
Hát a fene tudja......~10 lovasak ezek általában, annyi volt a vizes DT80-asam is, igazándiból mindenhova elég volt szigorúan 1 személlyel, utazóba nyilván csak 60-70, de az elég is nekem. A sok sebességes, jó sűrűn osztott váltókon van itt a hangsúly, meg, hogy lehet őket erőltetni is, nem ég el, meg dagad fel a kuplung, meg csörög szét a blokk, mint egy hasonló erejű KGST gépen.
De az tény, hogy DT125-ös meg hasonlók ~20 lova után csak érződne, hogy ez csak a fele (10) . Itt azért jobban számít, mint, pl, hogy 40 helyett lenne csak 20.
Mindenesetre nagyon tetszenek, kicsik, könnyűk, szépek.
|
Peták, ezzel a 125-ös XL-lel a hosszabb túrákat meg a komolyabb terepet nagyjából el is felejthetnéd, semmi erő nincs ezekben a 125-ös négyüteműkben. Ha 4T, akkor legalább 250, de inkább 350 cm3 legyen, a kisebbek legfeljebb a fogyasztásuk miatt jók városi meg ráérős túrázós közlekedésre.
|
Holnap Sákó egy enduro-day délelőttől? Felkutatnám a Lázbérc feletti múltkor látott kilátót.
|
Oszlai ház hétfőre fixálódik, mert szabin van a BNP-s ügyintéző, Répásról meg ma hívnak vissza elvileg.
Ejj de jó lenne egy ilyen kis gép mindenesnek, az összes szarom helyett, dehát ilyen áron.......a feléért komolyan fontolóra venném a "cserét".......
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xl_125-12172155
|
Enyem jobban nez ki. A blokk is rejtett, nem ilyen feltuno. :-) |
[Későbbi] [22631-22612] [22611-22592] [22591-22572] [22571-22552] [22551-22532] [22531-22512] [22511-22492] [22491-22472] [22471-22452] [22451-22432] [22431-22412] [22411-22392] [22391-22372] [22371-22352] [22351-22332] [22331-22312] [22311-22292] [22291-22272] [22271-22252] [22251-22232] [22231-22212] [22211-22192] [22191-22172] [22171-22152] [22151-22132] [22131-22112] [22111-22092] [22091-22072] [22071-22052] [22051-22032] [22031-22012] [22011-21992] [21991-21972] [21971-21952] [21951-21932] [21931-21912] [21911-21892] [21891-21872] [21871-21852] [21851-21832] [21831-21812] [21811-21792] [21791-21772] [21771-21752] [21751-21732] [21731-21712] [21711-21692] [21691-21672] [Korábbi]
|