Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [22631-22612] [22611-22592] [22591-22572] [22571-22552] [22551-22532] [22531-22512] [22511-22492] [22491-22472] [22471-22452] [22451-22432] [22431-22412] [22411-22392] [22391-22372] [22371-22352] [22351-22332] [22331-22312] [22311-22292] [22291-22272] [22271-22252] [22251-22232] [22231-22212] [22211-22192] [22191-22172] [22171-22152] [22151-22132] [22131-22112] [22111-22092] [22091-22072] [22071-22052] [22051-22032] [22031-22012] [22011-21992] [21991-21972] [21971-21952] [21951-21932] [21931-21912] [21911-21892] [21891-21872] [21871-21852] [21851-21832] [21831-21812] [21811-21792] [21791-21772] [21771-21752] [21751-21732] [21731-21712] [21711-21692] [21691-21672] [Korábbi]
20 fok körüli esőmentes időben engem érdekelne a dolog, felülne Melinda is mögém. Meg lehet becsatlakozna egy fekete 638-as is, erősítendő a csehszlovák jelenlétet a túrán, ha már egyszer átlépjük a határt. A zöldkártyát már be is tettem a dekni alá, tegyetek így ti is, hátha baszakodni támad kedvük a tót zsernyákoknak.
|
Hétvégére van esély valami egésznapos ~200 km-es túra-veteránozásra a társaság részéről? Szívesen felfedezném a Szádelői völgy végébe vezető utat Krasznahorkáról, Borka, ilyesmi, sose jártam még arra, mert zsákutca.
Az AMG-és Rugós Bekét befogtátok már Sákó, vagy kellően "felruházott" titeket? Nadrág, cipő, ......
|
Azt nyilván meghallod, főleg fordulaton, de egy átlag túramotort nem |
Keddi kosár...
|
Amúgy én a pályán ezeket a kocsisorok közt 200-zal cikázó GSXR-es szervdonorokat mindig előbb hallottam meg, és azután kezdtem keresni a tükörben, hogy nehogy pont rosszkor váltsak sávot...pedig az 5 éves kocsiknak már elég jó a zajszigetelése...
|
Igen, egy tárcsafékes 600-as Suzuki Bandit volt a tanulómotorom Papp Robinál.
Azt az 1998 kilométert azért csak belecsavarta valaki/valakik a Zéróba.
Ez a tesztmotor lényege Geri, hogy odaadják akárkinek, akiről úgy ítélik mg, hogy meg tudja venni, ha akarja. De Nyíregyházán a Mag 3-ban a BMW NineT-re is fel akartak ültetni próbakörre, alig tudtam elhárítani, pedig akkor még a Golf I-gyel álltam be a márkakereskedés elé a 2 hónapos nagymotoros jogsimmal...
De majd a drágábbik órámat veszem fel, és keresztbe állok meg a bejárat előtt a Mondeóval, hogy ne nézzenek akárkinek Szallerbeckék...
|
Jani, be ne kajáld már ezt a szöveget te is, tökmindegy, milyen motorral jön valaki (belezett kipuffos KTM-ek meg HD-k, ilyesmik kivételével), aki kocsiban ül, úgysem hall egy közeledő motorkerékpárt. Pláne manapság, amikor a kocsik 99%-ában úgyse hallasz semmit a külvilágból. Ez ugyanolyan logikátlan baromság, mint hogy minden egyhengeres ráz, vagy mint amikor a vízbefecskendezés ellen azzal érvelnek, hogy berozsdál tőle az acél kipufogó, pedig a benzin hidrogénje is vízzé ég el, legalábbis szerény kémiatudásom ezt sugallja... Nem kell mindent elhinni az újságíróknak.
Amúgy kétlem, hogy bárkinek odadobják egy körre, ha mégis, akkor arra azért készülj fel, hogy ez nem Mustang, de még csak nem is Jawa TS... Mentél már egyáltalán tárcsafékes motorral?
|
De amúgy városi forgalomban nem egy életbiztosítás, hogy nincs semmi hangja...
|
Mi tagadás, kajak felizgatott ez az elektronyos motor, mindenhol csodákat zengenek róla. Főni most szólt, hogy novemberre is befizetett egy hosszú hétvégére a Novotel Budapest City Hotelbe, szóval ha már amúgyis ott leszek, elugrok a Honda Szallerbeckbe, és kipróbálom ezt a tesztmotort, ha addig el nem viszi az orrom elől Siskó.
Majd referálok a tapasztalataimról!
|
16-18-ak vannak a neten, a 125-ös 14-16, szal nem felpörgetett erőgépek :)
|
Kivancsi lennek milyen lehet az a 175 os, azert abban mar erezhetoen tobb nyomateknak kene lennie, mint a vizes 125 osokben. Csak azoknal ott a powerszelep, es azzal egyutt mar a felso tartomanyban erosebb. Hany loeros lehet a 175 os? 18-20? |
No ketyeg már szépen a 175-ös, elég jól ugrik 1-esben az udvaron :) Az 50-essel is foglalkoztam, semminemű légszűrőbetét nem volt benne, betéve a szivacsot rögtön nem olyan lefulladósan akar elindulni.......meg valami stílgyertya volt benne, feleakkora, mint kéne, nagyon hozzáértő lehetett az előző gazda.....
|
Hát, nem olcsó a villany egyelőre, ez van. De az biztos, hogy ha napi használatra kellene, nagyon megérné.
|
Nekem is tetszene a G310GS, ha nem annyi kiló lenne, mint egy G650XChallenge, ami viszont 39 kW, és használtan kicsit millió felett van. Na meg a 650-es blokkokkal bőven van tapasztalatom.
|
Még a BMW G 310 R (esetleg GS)-en is elgondolkodtam, az R 1,6 misi, a GS picivel drágább. Ez azt jelenti, hogy 1,5 be hozható akciósan szalonból, és mégiscsak egy új BMW, 34 lóerős csak, de a Twin Sport meg 27. Itt van Nyíregyházán a príma Mag3 BMW kereskedés és márkaszervíz, ha valami gáz van, elgurulok vele és kiteszem a lét, mégse Kakasnak kell rimánkodni meg bizonyítást lefolytatni, hogy ki mit igért a másiknak, ki mit tett a másikért, az ígéret szép szó, ha megtartják úgy jó, meg ilyesmi...
No de ezek még nagyon távlati dolgok.
A villanymotor nem hülyeség amúgy, csak piszokdrága, meg ki tudja, meddig húzza az akksi?
|
5 évnél fiatalabb motorok közül már BMW-t se vennék, legfeljebb egy ilyet vagy hasonlót:
http://onroad.hu/2017/09/16/amerikai-ninja-zero-dsr-2016-teszt/
Tudom, hogy sok idióta röhögne, hogy elektromos, de ritka nagy élmény lehet teljes csendben endurozni, hallani az erdő összes hangját és élvezni a nyomatékot A KTM is gyárt villanyendurot, ők pedig tudják, mit érdemes gyártani, a felömlőbe fecskendezős injektoros kétüteműt (TPI) is ők dobták piacra elsőként.
|
Várom én is haza a 38 éves autómat, csakhát még mindig nem jön...
Ma reggel átléptem a Mondejóval a 120.000 kilométert, szóval lassan lehet majd időpontot kérni a márkaszervízbe, kíváncsi vagyok, mennyire fognak megmázsálni... rohamosan közeledik a decemberrel a 6. szülinapja is...
Ha én nagymotort veszek, az 5 évnél fiatalabb lesz, valószínű valamelyik kolléga megunt elhanyagolt végig márkaszervízbe hordott Harley-ját veszem majd meg, ha lesz eladó. Ez a taktika a Mondejónál is fényesen bevált, az elmúlt közel egy évben csak ablaktörlő lapátot kellett rajta cserélni, meg egy kis szervóolajat tölteni rá, azt is márkaszervízben, kemény14 ezerért pár-lapátostul, szervóolajostul, munkadíjastul...
De egyelőre maximálisan elégedett vagyok a jelenlegi motorparkommal.
|
[Későbbi] [22631-22612] [22611-22592] [22591-22572] [22571-22552] [22551-22532] [22531-22512] [22511-22492] [22491-22472] [22471-22452] [22451-22432] [22431-22412] [22411-22392] [22391-22372] [22371-22352] [22351-22332] [22331-22312] [22311-22292] [22291-22272] [22271-22252] [22251-22232] [22231-22212] [22211-22192] [22191-22172] [22171-22152] [22151-22132] [22131-22112] [22111-22092] [22091-22072] [22071-22052] [22051-22032] [22031-22012] [22011-21992] [21991-21972] [21971-21952] [21951-21932] [21931-21912] [21911-21892] [21891-21872] [21871-21852] [21851-21832] [21831-21812] [21811-21792] [21791-21772] [21771-21752] [21751-21732] [21731-21712] [21711-21692] [21691-21672] [Korábbi]
|