Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [21671-21652] [21651-21632] [21631-21612] [21611-21592] [21591-21572] [21571-21552] [21551-21532] [21531-21512] [21511-21492] [21491-21472] [21471-21452] [21451-21432] [21431-21412] [21411-21392] [21391-21372] [21371-21352] [21351-21332] [21331-21312] [21311-21292] [21291-21272] [21271-21252] [21251-21232] [21231-21212] [21211-21192] [21191-21172] [21171-21152] [21151-21132] [21131-21112] [21111-21092] [21091-21072] [21071-21052] [21051-21032] [21031-21012] [21011-20992] [20991-20972] [20971-20952] [20951-20932] [20931-20912] [20911-20892] [20891-20872] [20871-20852] [20851-20832] [20831-20812] [20811-20792] [20791-20772] [20771-20752] [20751-20732] [20731-20712] [Korábbi]
Vegyél egy Trophyt Kakas......már a 150-es is megenné az IZS-t, Pancsát, ilyeneket, a 250-es meg aztán a Jáwákat is......és az már azért egész veterános is.
|
Hogy egymasnak tudtok esni a muszaki aprosagokon;-)
Alapvetoen ez az egesz banda egy hobby szintu ganyolo brigad, es megis mindenki milyen jol elszorakozik, bont vagy epit, de nem henyel!
Az ujra osszerakott xt-m csak 110 et megy nyelgazon a szikszoi partnak felfele, de boven eleg akkora sebesseg nekem. Igaz nem lett megfuratva es a dugo is megragadt mar a szlovak turan...dehat ez van, 2000 km et mentem vele 1 ev alatt....gyork meg sisko egy erosebb heten belever ennyit;-) |
Nézz ki egy csepptankos Jawa 350-360-at Kakas, 200 ezer körül is fel szoktak tűnni a Jófogáson, de csak 1-1 napokra.
|
Hát nem tudom, nekem a 250-es csepp bőven jó kétszeméllyel is, még a Bükkben sem érzem gyengének, jó nyilván nem egy VFR után. Nem kell kinyomni a szemét, és érezhetően jól megy. A 175-ös se volt rossz, de azért az a kétszemélyt jobban megérezte, de igazándiból nekem az is elég lenne még most is.
|
Olyan jó lenne egy erősebb veterán (nem kocka 638-ra gondolok), mert két személlyel a jelen motorjaim olyan lomhák, h nyelezni kell őket pusztán ahhoz is, h felvegyem a forgalom ritmusát.
|
Én csak a km-órák hitelességére céloztam, mert széria 120-as Skodákról is nem egy fotó volt a fórumokon 160-180-as óraállással
Amúgy egy MZ250 alap, hogy jobbat megy, mint a 634-es, ez nem 638, meg Twin volt JET-es karbival, ez csupán 19 lovas, régi úsztatós karbival, és dög 155 kg. Nem keverendő Nem sokkal volt erősebb, mint a csepptankosom, viszont a kéthenger miatt jóval komfortosabb volt.
|
Oké, hogy ez a két járműved épp erősebb, de az egyik 350-es, a másik 125-ös, illetve az egyik egy Golf, a másik egy Wartburg
GPS-es tesztet mondjuk én is akarok csinálni. A 125 is kevés, annyit 250-es MZ-k mennek.
|
A 350-es Jáwámnak bedugult kipuffal volt 110 a vége, utána már 125 lett óra szerint, a gyári adat pedig 115-120, soha nem volt 140, meg hasonlók, az egy dolog, hogy mit mutat némelyik óra. Én elhiszem hogy az MZ-éd megy 120-al, de azzal a Jáwával bármikor megettem volna, meg szerintem a jeladós 150-el száguldó Wartburgod is megelőzném a Golffal, de nekem ott még csak 130-at mutatna az óra
Én még egyetlen járművemet sem adtam szerelőhöz, nem is merném senkihez(talán Földényihez), kivéve speciális gépmunkát, és köszönik szépen nagyon jól teljesítenek az esetlegesen bovdennel turkászolt fúvókák, csavarhúzóval feszegett néha nem is összetartozó blokkfelek, kalapáccsal noszogatott főtengelyek, 5000ft /l alatti olajok, sorolhatnám, ésszel kell csinálni, és működik a "nem papírforma" is, már évtizedek óta, nem csak nálam......
|
Megérte az egy hetes fűtés felújítás a kombin, igazi szauna lett benne, nagyon frankó. és minden elektronika is működik
|
Mentem én már messzebbre is Siskó, a megyét kb bejártam, de gurultam már át Egerbe is meg ilyenek szimóval, azelőtt meg verhóval, danuvia blokkal csak te nem tudsz ezekről. Mint ahogy én sem tudok a te túráidról, mert megmondom őszintén én téged veterán motoron 1x láttalak, a bükkszenti felfutón valami pannóniával ami többet döglődött mint ment. Ezen kívül csak a BMW-vel láttalak. De elhiszem hogy van másod is ami üzemképes. Na de hagyjuk is ezt, mindenki szereljen úgy ahogy akar és menjen azzal amivel akar. Csak Burkusnak csinálja már meg valaki a motorját
|
Kakas, nyilván te is érzed a különbséget a puha rézdrót meg a bowdenvég között.
De minek is vitatkozok ,,napi szintű veteránosokkal", akik nem tudnak különbséget tenni működő és jó motor között, ott volt pl. Peták 110-es végsebességű Jawa 350-e, nem fogja nekem senki se megmagyarázni, hogy az úgy hibátlan volt
Egy járműnek tudnia kell a gyári végsebességét, vagy legalább alulról karcolni azt. Ha egy motor adatlapján 145 km/óra van és 30 kW, akkor ha nem tud menni 140-et és nem ad le 25 kW-ot, akkor szar. Ezen nincs mit szépíteni, meg mentegetni, hogy ,,de hát így is megy". A bogaras meg szimós érvek meg egyszerűen röhejesek, ha én úgy szerelném a BMW-t, ahogy egy Rigát lehet, akkor többet tolnám, mint amennyit járok vele. Nem igazán hat meg a szokásos ,,Siskónak alig van működő motorja" szöveg se, mivel én úgy vagyok vele, hogy ha egy motorom megy, akkor legyen benne erő és legyen megbízható, meg legyen rendben a futómű, ha ez nincs meg, akkor meg nem izgat, hogy üzemképes-e, mert nem élvezném a használatát. Ott van pl. a Wartburg, jó, egyelőre úgy néz ki, ahogy, de nem bírtam nyugodni addig, amíg nem kapott zsírúj gumikat, egy rendes karbibeállítást, trafósort meg egy jeladós gyújtást, és nem húzattam ki 150-ig. Egyszerűen zavarna, ha nem bírna jól menni úgy, hogy közben bármikor rá is merjem bízni magam. Az esztétikai része meg jóval ez után következik, még mielőtt valaki belekötne a jelenlegi menő dizájnba
Az MZ tízezer km után is ugyanolyan erőben van, mint frissen, bejáratás után volt, és ha bármikor előveszem, mehetek vele addig, amíg időm és pénzem bírja. És soha nem kímélem, ha tépni van kedvem, akkor tépem neki. A szokásosnak mondható több száz kilométeres túráim előtt soha nem készítem fel az adott járművemet, csak felpakolok és elindulok, akkor is, ha -15 fok van, meg akkor is, ha 38. És ezt el is várom tőlük, hogy megtehessem. ,,Kibírja a Bogár is" meg ,,szomszéd pistike is ezt csinálja a shvárghliján, mégis beindul" hozzáállással nem tudnék ilyeneket csinálni. Ennyit arról, hogy ,,aki napi szinten veteránozik mint mi, azok tudják a frankót", Gabika maga hányszor járt a lyukósi bányatelepen túl bármelyik motorjával? Mert szerintem egy teli tankot nem járatott ki még soha életében úgy, hogy ne Miskolcon töltötte volna újra
Szóval nehogy már még én érezzem magam hülyébbnek, mert van bennem műszaki igényesség
|
ja és attól hogy veterán nagymotorom nincs, a bogáron is van karbi, meg a szimókon is.
|
Na ha már Kakas is a mi oldalunkon áll akkor csak nem beszéltem én se félre. Aki napi szinten veteránozik mint mi, azok tudják a frankót
|
Van itthon pár száz méter 0.04-es rézdrótom, olyan lágy, h megrágom, nehogy már felkarcolja a fúvókát, ha ésszel, fínoman átbújtatom rajta, nem a hegyével basztatom, uh Petáknak adok igazat, mert van az a retek, ami áztatással nem fog kijönni.
És azért valjuk be Petákkal nekünk elég sok működő motorunk van Sisskó!
|
Ez a polgi pót lesz Sákó?
Hallom mozgolódtatok a hétvégén Pácinban a kollegákkal...
|
Igényes muzsika
|
Na Peták, azt hittem, hogy valami jó érvvel fogod menteni a majdnem menthetetlent, de nemhogy felhoztad volna, hogy ha már dróttal karcolászod a furatot belülről, legalább valami puha rézdróttal teszed, még felül is múltad a bowdenből kitépett acélszállal, nem is értem, mire fel vagyok ilyen optimista
|
Abból is csak díszelem lesz? Télen pedig kéne Rigázgatni, Gabó alá tudnék is adni egyet, meg te is Bübü vagy Burki alá, jönne még Kakas is, már egész komoly haderő lenne :)
|
[Későbbi] [21671-21652] [21651-21632] [21631-21612] [21611-21592] [21591-21572] [21571-21552] [21551-21532] [21531-21512] [21511-21492] [21491-21472] [21471-21452] [21451-21432] [21431-21412] [21411-21392] [21391-21372] [21371-21352] [21351-21332] [21331-21312] [21311-21292] [21291-21272] [21271-21252] [21251-21232] [21231-21212] [21211-21192] [21191-21172] [21171-21152] [21151-21132] [21131-21112] [21111-21092] [21091-21072] [21071-21052] [21051-21032] [21031-21012] [21011-20992] [20991-20972] [20971-20952] [20951-20932] [20931-20912] [20911-20892] [20891-20872] [20871-20852] [20851-20832] [20831-20812] [20811-20792] [20791-20772] [20771-20752] [20751-20732] [20731-20712] [Korábbi]
|