Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [21671-21652] [21651-21632] [21631-21612] [21611-21592] [21591-21572] [21571-21552] [21551-21532] [21531-21512] [21511-21492] [21491-21472] [21471-21452] [21451-21432] [21431-21412] [21411-21392] [21391-21372] [21371-21352] [21351-21332] [21331-21312] [21311-21292] [21291-21272] [21271-21252] [21251-21232] [21231-21212] [21211-21192] [21191-21172] [21171-21152] [21151-21132] [21131-21112] [21111-21092] [21091-21072] [21071-21052] [21051-21032] [21031-21012] [21011-20992] [20991-20972] [20971-20952] [20951-20932] [20931-20912] [20911-20892] [20891-20872] [20871-20852] [20851-20832] [20831-20812] [20811-20792] [20791-20772] [20771-20752] [20751-20732] [20731-20712] [Korábbi]
hogyne, mert az a rohadt sok áram amivel naponta töltöd hogy 100 km-t bírjon menni az nem kerül semmibe, meg a spéci akku sem amit kb évente kell cserélni.....baromság.
|
Jó ez az elektromos cucc Apró, 250-nel számolva dolcsinként nem is annyira vészes...főleg hogy zsebben marad a benya meg a kamaz olaj ára... no meg az ingyenes parkolás se smafu...
|
Kis esti lillai guriga, 3LE ide vagy oda, azt kell mondjam, jobban megy ez a kis DT még a Danuviától is ha húzom neki, rezófordulaton kisimulva, mindenféle káros rezonancia nélkül megy utazóba 60-al (61-62 a kiliáni mérőn), és még innen húz ha kell, csak a lomhaságát kell megszokni, a rugalmassága nagyon gyér alacsony fordulaton. A Swalbitól biztos, hogy jobban megy, csak hozzá kellett idomulni. Szóval nem olyan rossz ez, mint még tegnap éreztem.
Téli célkitűzés:
|
Burkikám ismerjük mi azt az utat, többek közt a bodrogi Weekend is arra ment kétszer is, meg amúgyis jártunk már arra többször is, príma útvonal, főleg ha az Aranyosi völgyön jössz vissza. Réka motorozás tanulása még távlati, de érdekli, így meg kellett teremteni a lehetőséget rá, mert a 125-ösök nagyon erősek ilyen célra, a Swalbi meg ugye burkolt, kissé robogós, nem klasszikus motor fazon, Verhókkal meg nem akarom a kedvét elvenni, főleg, hogy kézváltós.
|
Trixi szédül, hányingere van, holnap megy a nőfelcserhez, hogy kiderüljön, valóban betalált-e neki a traktoros gyerek. Remélem igen, és főni felvesz nekem helyette ide a piros bőrkanapéra valami dögös kis bevállalós szőkét...
|
Majd' elfeljtettem, Erdőhovátiban összefutottunk 3 pancsással, egy narancs, egy citromsárga, egy fűzöld volt, az egyik oldalassal, a másik kulival, egy meg szóló. Szóval mozognak arrafelé más veteránosok is, mesés a táj, alig van forgalom, és ami Petáknak a lényeg: van hegy-völgy meg erdő, és szerpentinek bőséggel. Érdemes lenne csinálnunk arrafelé egy kanyart a nagyvasakkal, ha már a long-range Simózás rajtam kívül itt mindenkinek derogál...
|
Peták, a Réka motorjába te is valami büdös fáradtolajos keveréket tegyél, különben Apró végig szorosan mögötte fog jönni a Swalbival, érted...
|
Jövök én szívesen, csak ne kelljen az út szélén sötétben szerelni...meg a befutó őzeket is vegyem észre időben...tudod...
|
Na de akkor ezen felbuzdulva velünk is jöhetnél néha hosszabbra is, jó mondjuk az 5 órás hazaérkezést nem tudom garantálni, mert mindig elhúzzuk az időt
|
Muszáj volt mindig megelőzni a megyaszói Yamahás gyereket, mert motorcsónakolajjal (meg ki tudja még mit kevert hozzá) jött, meg lehetett fulladni mögötte, kibaszott büdös füstöt tolt. Karcsi meg Zoli meg ilyen méregdrága Motul meg Exxon (vagy mi) fullszinti olajat tol a két piros szimóba, azok egyáltalán nem is füstölnek, mintha négyüteműek lennének...
De azért nem tűnt sokkal gyengébbnak a Yamaha a Simóknál, 5 sebességes, az ülése is jó párnás, széles, remek lesz Rékának.
Tökjók ezek a hosszú túrák is, mindig meg-megállva egy fagyira, kávéra, hambira, fotóra. Végül csak 9-kor indultunk el, és 5-re értünk haza, nagyon élveztem, ráismétlünk majd.
|
Fél még a krafttól
Mindenesetre ez tényleg derék túra, bevallom töredelmesen, 50 ccm-es motorral még soha életemben nem mentem ekkorát, max. 150 km-t. Na mondjuk nem is akarok továbbra sem
Úgylátom volt pont egy Dt 50 MX is a túrán, hogy ment az Burki? Mert ilyet hoztam tegnap én is a házhoz, nagyon lomhának fest, egy Simson sokkal jobban ugrik, viszont ha belendül egész jó, meg a sok sebességnek hála el lehet csípni a kellő fordulatot, meg kis finom gép. De megindulni nehezen tud, ezen aztán lehet gyakorolni a kuplungcsúsztatást, nem egy Danuvia, hogy alapjáraton elindul. Mondjuk csak 3 LE gyárilag is, szóval gyengébb mint egy Simson. Emlékszem anno Zolikát a Suzuki TS50-ével is mindig állva hagyták a lámpánál Bübüék a Szimókkal, aztán olyan 70-nél meg szépen beelőzte őket
|
Burki Te szimóval hosszabb túrákat teszel, mint a nagyvassal.
Peták! Még idén remélem megyünk egy fiús + Rékás túrát. Vagány a csajszi!
|
Na ez derék, Pukker!
Remek volt a mai 190 kilométeres túra, hibátlanul ment Honnecker okkersárga csodafegyvere, és csak 4 litert kért cserébe. Miskolc-Szerencs-Tokaj-Tarcal-Bodrogkeresztúr-Regéc-Boldogkőváralja-Kiskinizs-Szikszó-Miskolc útvonalon nyomult a Simós banda, nagyon jól éreztük magunkat, az idő is végig bő volt!
|
Kirándultunk egy jót, nomeg közbe bespajzoltuk Réka tanulómotorját
|
Fhuh de gecijoi ez a miotroros lagzi mindent IS mwgugtszunk
Mondhuk lhetne több nô de nenj7nk a kocsmába legfeljjebb |
Megűztem ma a Stárt Kistokaj-Sajópetri-Sajólád-Alsózsolca vonalon, aztán kupakig tankoltam, és felvittem az Avasra a jó fűtött téli szállására. Lehoztam helyette a Schwarglit, az való a hívesebb időre. Csak a Swara meg a Twin lesz lent, a többi négy fent. Ha meg beköszönt az igazi hideg idő, felmegy a Twin is a melegbe az akksi miatt, lejön a helyére az S 50.
|
Ezt már szeretem amikor megyek a unix-ba és polcról adják az új radiátort, illetve megyek a bontóba és három g3-ból csemegézhetem a műanyag elemeket és tömhetem a zsebem spéci csavarokkal
|
[Későbbi] [21671-21652] [21651-21632] [21631-21612] [21611-21592] [21591-21572] [21571-21552] [21551-21532] [21531-21512] [21511-21492] [21491-21472] [21471-21452] [21451-21432] [21431-21412] [21411-21392] [21391-21372] [21371-21352] [21351-21332] [21331-21312] [21311-21292] [21291-21272] [21271-21252] [21251-21232] [21231-21212] [21211-21192] [21191-21172] [21171-21152] [21151-21132] [21131-21112] [21111-21092] [21091-21072] [21071-21052] [21051-21032] [21031-21012] [21011-20992] [20991-20972] [20971-20952] [20951-20932] [20931-20912] [20911-20892] [20891-20872] [20871-20852] [20851-20832] [20831-20812] [20811-20792] [20791-20772] [20771-20752] [20751-20732] [20731-20712] [Korábbi]
|