Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Kistokaj ha lesz, akkor ezúttal ittas állapotban leszek!
Bár a múltkori józankodós katasztrófaturizmus se volt rossz
|
Holnapi szimos rendezveny erdekel valakit, ha jo az ido megyek a bubu gepevel. Este lesz kistokaj? |
Lent vagyunk Zsoltival a városban, ha valaki szomjazna, ha már péntek
|
Azzal kezdtem, h megcsiszoltam a pogácsákat, és próbáltam úgy is, h a gerjesztés végig rajta, a visszáram is, de mégis csak a gyenge áram jött fel... Nem baj, van még egy szarabbul kinéző fesszabóm, azt ráteszem, vagy MZ-jé is van itthon, vmi lesz.
|
Akkor vegyél rá valami utángyártott újat, van a neten elektronikus is, mechanikus is, biztos gagyi mind, de csak működnek.
A kontaktusok tiszták? A fesz-beállító oszlopon elvileg ha kitámasztod az érintkezőt vmelyik végállásba, hogy full gerjesztve legyen, akkor egyenesen a dinamó feszültségének kéne jönnie felfele.....
|
Most elszórakoztam vele, de hiába jön a dinamóról a nagy jóság, az aksira már nem jut több 5.9 V-nál, hiába lőttem be a fesszabót a leírás szerint. Valahol elmegy a kraft.
|
Péntek!!!
|
Köszi Peták, beállítom majd!
Vizet még nem látott, Sákó
|
Ebben a kellemes esti napfenyben csillogva, frissen lemosva meg kofejezetten jol is mutat a motor! |
Ahogy nézem a képekn keverem, szóval az első a fesz, a második a visszáramkapcsoló.
|
Az első és második oszlopot lehet keverem sorrendileg, nincs most előttem.
|
Szép kis youngtimer kaszni, veterán blokkal Olyan, mint egy jobb MILF, fiatalnak fest, de már belül vén
Amúgy töltéshez elsőkörben lődd be a légréseket így:
Aztán ezután a második tekercs rúgójának feszítésével növelheted a töltőfeszt, amit szerintem felkapcsolt lámpákkal, lőjj be egy 7-8 V-ra, 8 felé azért nagygázon se menjen túlzottan, de a 7-et azért érje el már kisebb gázon is. Az első tekercs rúgójával meg ugye azt állítod, mikor kapcsolódjon be a dinamó a töltésbe, alapjáraton nem muszáj neki beugrani, akkor még úgyse tölt, csak szív, de egy kis gázra már be kell kapcsolnia feltétlen, állóra meg ki, mert amúgy leégeti az akksi a dinamót, ha bírja.
Meg érdemes egy dinamó próbát is tartani, felgerjesztve, szabályzatlanul, ehhez kösd le róla a szabályzóra menő kábeleket, van ugye két csatlakozó D és M, az M-et (gerjesztést) testeld le, és így mérj feszt a D és test közt, így direktbe termel a dinamó, alapjáraton 6V körül, bőgetve 20-30V környékére is fel kell szaladni a feszkónak, nekem a 634-es így a 12V-os izzót kivágta, mint a picsa.
A szabályzó 2. oszlopa lényegében ezt a M csatlakozást testelgeti rezegve, meg kapcsol közé ellenállást, így próbálja keretek közt tartani a feszkót. Az első oszlopa meg D pontot zárja illetve nyitja az akksival.
|
A frissen összerakott motorok gyermekbetegségeiből már csak a töltés maradt, töltöget, de nem úgy, ahogy kéne. Peták, mondtad, h Te tudsz vmi nagyon tuti beállítást! Mert így szemre, ahogy azt izst is be szoktam állítani, nem a legjobb. Amúgy mondtátok sokan, h csúnya egy motor, gnóm, stb és most esett le a rendszáma is majdnem az, h UGLY, angolul tudók előnyben
|
Nem is csodálkozok, semmi kultúra nincs átlag szocimotoros körökben, ezért is hagytam abba az alkatrészek eladogatását, eladói oldalról se jobb a helyzet. Konkrétan ott tartunk, hogy ha felteszek egy 100ezer értékű bármit a netre 30-ért, akkor ötből négy ajánlat vagy komment így néz ki:
1. hűje gyerekk őt ezret nem ér ez a szar ved le a hírdetést
2. azonnal megveszem tízezerért, ha állod a postát
3. nem ér enjit ne vegye meg sen ki át basz a csávo!
4. mondogatja, hogy mennyire kell neki, délután utal, holnap eljön érte, stbstb aztán eltűnik
Ha mégis megveszi, akkor meg ha nincs ott már másnap, akkor keménykedik, hogy mennyire feljelent vagy megcsap, mert ,,átvertem".
Ha meg venni akarok valamit, akkor meg megegyezek a faszkalappal egy árban (pl. 4000), utána meg 3-4 óránként üzenget, hogy ,,kaptam egy jobb ajánlatot, 6ezerért tudom csak odaadni most már".
Ilyenkor tudok igazán örülni, hogy rengeteg alkatrészt halmoztam fel az évek során és legtöbbször van itthon szinte minden, ami kell
|
Tököm tele a bunkó parasztokkal, jó tudom az üzlet ilyen, de felkerült most egy rozsdás, de pofás, régi rendszámos 559-es a netre Péteren, hívom, megbeszéljük a részleteket, 128E az ára, alku nincs, nem 125, nem 120, nem 100, hanem 128, mondom oké, legyen, kell, hozom, papír a szomszédja nevén, mondom akkor neki kéne aláírni a szerződést, mondja nem gond, akkor át is megy hozzá, és megbeszéli vele, mikor ér rá, mikor menjek, 15 perc múlva visszahív. Mondom okés. "Szolisok" már leszervezve, várom a hívást, semmi. 20.percben visszahívom, hogy WTF, erre benyögi, hogy hát a motor elkelt időközben.....rá is basztam a telefont, meg utána engedtem egy SMS-t. Hát mondjátok már meg......tiszta ideg vagyok, voltam. Megint kiment vagy 30 ropi a kezeimből.......biztos az a múcsonyi nepper előzött be, aki keresi a cseh gépeket a neten. Hogy rohadjon el. Egy percet se szabad itt már időzni, indulni kell, annyira viszik ezeket.
Mondjuk lehet nem kellett volna rábaszni a telefont......mert az én zöldem is úgy került hozzám, hogy volt egy eladó Arnóton, azt is aznap hívtam is, hogy mennék megvenni, de mondta már elvitték Kassára, de az legalább hozzátette (megvártam), hogy egyébként van egy eladó a szomszédjában is, megadja a számát........
|
Ha már Kakasnak is stabil lesz az új gép, nyomhatnánk egy tokaji, vagy erős ellenállás esetén szilvási, csehszlovák nagymotoros kört fotózkodással meg minden...
|
Kellemes, jó hangú énekes.
Peták, tegyél ledes izzót a helyzetjelzők helyére. Pár wattot nyerhetsz.
Lassan már én is elmerek indulni, nem csak Miskolc-Bkereszt távra a Scwalbival. Nekem 70-75 az utazó, de csak jó úton, mert merev a hátulja.
Meg gyorsulhatnánk egyszer, leveri-e a Czetkát, meg a 250-est.
|
Ezek a hajnali videók
Tegnap estefelé én is csehültem, vannak még ilyen apróságok, h a spirál kanyarban basztatja a sárvédő festését, meg a 10A-es biztit vmiért levágta egyszer, de jó kis motor lesz ez! Még a karbival játszani kell, mert nyélen besokal, de ma már remélem kialakul és lesz nekem is egy 80-85 utazójú veteránom
|
Most vertem amúgy tele (kupakig Burki módra), és a múltkori túra fogyija 3,33 l eszerint. Tetszik
|
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|