Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Majd lehet, h átkötöm akkor úgy, am nem kapcsolási rajz, hanem paraszti ész alapján vezetékeltem, itt volt a baj. Fontodsabb viszont, h holnap néznék a berúgó/váltótengelyre egy új karmantyút, mert ott gyöngyözget az olaj, bár ahogy olvasom Sákó problémáihoz képest ez halvány lepkefing.
Fitykózom én is az előrejelzést, jelen állás szerint szombat délutá 3-ra elvonul az eső és vasárnap szép napos idő lesz. Végülis annyiból buli, h a tó még tartani fogja a meleget, nem feltételn kéne elvetni Kistokajt. Vagy jobb ötlet? Itthon nem szeretnék ülni egy hétvégén sem, mert mint írtam megy a nyár!
|
Önmagában nem gáz, hogy ásványi, a teljesítményszintje a lényeg, de kétlem, hogy az, ami benne volt, jó lenne
|
Na szetszedtem a blokkot felig, a fotengely also tugorgoje hullott atomjaira, olyat log hogy oldalra hogy centi kell mar hozza nem subler! A vezerlobutykok feje kopott, a tengelyek lilak, szoval sult ez mar meg maskor is. A dugo szele femtisztara kopva, eleg siralmas a latvany. Amugy a minimal felujitas valoszinuk okey lenne eg fotengely cserevel, de ha itt jarsz bt megint belenezhetnel egy furas meg dugocsere ugyeben is.
Amugy darvas is meg sisko is azt mondta hogy az asvanyi olaj szar bele, es azert ment szet mert nem szintetikis volt benne...de ennek mar mindegy volt ugyerzem....meg a kuplungja is kopott meg egett. A teljes felujitas mellett fogok donteni szerintem ha kijon 100 bol |
Jó fos időt igérnek hétvégére, nemhogy Balaton, de Kistokaj se igen lesz így.......bezzeg most hétközben tóidő van......
|
az éppen nem égő ellenoldali indexégőktől kap testet, lényegében sorba van velük kapcsolva, csak mivel ez csak 1,5W-os, így ezen fog annyi áram folyni, hogy égjen is. Így van a DT-émen is, müxik., gyári.
|
Fogalmam sincs, nincs előttem a kapcsrajz
|
Mázsás emberek nehezlik a motort
De mitől fog világítani az a visszajelző, ha sehonnan nem kap testet? Úgy látom a jobb meg a bal irányjelzők közé van beiktatva, két + kap.
|
Ja Kakas, a CZ rendszere sztem hasonló az MZ-éhez, a 6V-os dinamós MZ-k rajzait ha megnézed, ott a töltés- és az indexvisszajelző ugyanaz, az indexrelé pedig két pólusú, szóval mindenképp kell bele az is, meg a visszajelző is, meg minden
Ragaszkodni kell a gyári rajzhoz, akkor jó lesz
|
170 kg....190 kg....225 kg, ilyen számokat a MÉH-ben jó látni a mérlegen, lehetőleg színesfémből, nem motor adattáblán.......
|
Menjetek endurozni Suzuki DR800-zal akkor, 225 kiló és lég-olajhűtéses (ami amúgy vicces, hogy az a motor 37 kW és 59 Nm, két kiegyenlítőtengelye is van a brutális vibrációk miatt - az F650GS 37 Kw és 60 Nm, egy kiegyenlítőtengellyel, 193 kiló, és alig fogyaszt valamit, terepen sem tudtam 4-4,5-nél többet lenyomni a torkán)
A BMW-vel az egyetlen problémám terepen a széles tank, egyszerűen nem tudom térdből értelmesen megfogni a motort, amikor kéne.
Kakas, hát igen, elég drága, viszont pl. a Suzuki GT380 már elérhetőbb áron kapható, és az egy könnyebb, kisebb, de még mindig bivalyerős veterán háromhengeres kétütemű:
|
Én már az XT-ét is nehézkesebbnek érzem jóval a DT-étől, pedig 120 kg-109 kg a két motor. Siskó se véletlenül fent a gáton támasztotta le Mályiban a nagy behemótot.....és hol van még egy olyan füves partoldal a tereptől......engem elsőkörben a súly érdekel, az erőt leszarom, 10-20 stabil LE-től már minden motor jól használható.
Amúgy Kakas az index visszajelzőt a jobb és bal indexek közé kell bekötni, az úgy nem jó, ahogy te csináltad, folyamatosan égni fog. Kis terhelésen simán vezet az indexrelé, nagyra meg szaggat. Itt egy rajz is, a kis narancs égőt keresd, bogozd ki:)
|
Gergő az hogy valakinek sok a teljesitmény az előfordul Szimplán magamból kiindulva létezik ilyen és nagyon sok motoros nem tudja a határokat. lásd Tibit:D vonz a vágy az erő után.
Amikor anno elkezdtem simsonnal menni képes voltam megtenni 40km/h val 1000 km-t pár év alatt a frissen fúrt MZ-t 300 km nél minden bajom volt hogy vigyázni kell járatni kell.
a 250 es suzukit kihasználtam kevés lett kicsi lett.
A krossz mz az játékszer volt azt csak nyélen használtam.
De kezdek beleúnni az Xt be is olyan érzésem, van hogy milenne ha erősebb lenne. :D ráültem a klr 600 ra és azt éreztem, hogy 150 el megyek petri és szirma között földúton és nincs akkora adrenalin bennem mint amikor először ráültem a TS 125 re :D a simson után és 60 helyett 90 el tudtam menni:D
És ilyenkor ha meggondolt vagy akkor inkább nem vezsel nagyobb motort:D Lásd megint Tibit :D az 1000 es gixxer határait feszegetni se akkora adrenalin már
Sztm a következő lépés neki a Isle of The Man TT lesz:D
|
Siskó BMW je jó én csak a berúgót hiányolom róla meg az akksifüggetlen gyujtást :D Nekem már túl nehéz terepre egy akkora motor:D Az Xt-t is néha nehéznek találom és tehetetlennek.
Viszont mindig megfordul a fejembe az a KLR 600 ami volt egy ideig nálam.
Berúgós és önindítós is. Akár akku nélkül is használható 137 kg szárazon
Egyedül a vizhütéses cucctól félek meg hiányzott az a 6. sebesség. De kényelembe verte az Xt sőt kezesebbnek éreztem . De az a 20 kiló sulytöbblet az érezhető.
|
Ez a motor Gergő, drágább, mint a mi összes motorunk együtt
Este még feltettem a habot a tortára, az index relé is a helyére került a Cz-n, de ha úgy kötöm be, h a már megszakított áramkörön (ami aztán megy a kapcsolóra, h jobb v bal) van a visszajelző izzó, folyamatosan villog. Mintha már arra a 2W terhelésre beindulna, ez normális? Uh most úgy van, h kiiktattam a visszajelzőt, de am hogy kéne bekötni? Más ötletem nem volt. Ez már am a 2. relé, egywet már visszavittem a dagadtnak, ami nem villogott, viszont izzott, mármint a relé
|
Egy rendes motor max. 120 kg, de jobb, ha csak 100. A többi csak egy nagy tehetetlen monstrum, legalábbis, amire én használom! Másra meg ott az autó!
|
Akkor a balatoni kerdest eldontottem azzal, hogy nem megyunk, mert bubu viszont megy alsoorsre valami egyetemi evzaro bulira, es elkerte a strat meg a felfujhato agyat. Nekunk meg marad akkor kistokaj nwkem meg az xt blokk szereles.
Tegnap estere kivettem a blokkot, bt is megnezte es ugy tunik a vezerles a helyen van. Az olajban feheres alkatresz sarabok vannak, nemi femreszelek tarsasagaban...majd ma este kiderul hogy mi a hiba. A blokk amugy nincs beallva csak nehezen fordul at. |
Hogy a veteránoknál maradjunk, azért egy Kawasaki H2 Mach IV-et örömmel kipróbálnék, veterán is, hegyezett is, a futóműve és a fékje is szar, szóval kiváló ötvözete mindannak amiktől elvileg félünk Mégis kéne, 74 lóerő 6800-nál, 79 Nm 6500-nál, 750 köbcenti, két ütem. Sok króm, igazi 70-es évek feeling, nagyon élvezném:
|
Ezen mondjuk én is értetlenkedni szoktam, amikor valaki azt fejtegeti, hogy neki sok egy bizonyos teljesítmény, én kb. sose használom ki az újabb motorok tudását sem, egyrészt, mert őrültség lenne, másrészt meg nem tudok annyira motorozni Viszont a tartalék rengetegszer nagyon jól jött már húzós helyzetekben, vagy amikor valami idiótát kellett gyorsan magam mögött hagyni, mert veszélyesnek ítéltem meg a viselkedését. Meg egy előzés nem 2 perc, ugye...
Amire ti gondoltok, az a kurvára nem lineáris teljesítménygörbe (,,hirtelen jön meg az erő"), azoknál nyilván észnél kell lenni, de Sákó pl. tud nyilatkozni az F650-ről, nagyon kezes, irányítható, pontos (ja és azután is működik, hogy Sákó kipróbálta, szóval tényleg strapabíró ), teljesen kezdő lányok is simán el szoktak játszani vele, akkor nehogy már azoknak adja fel a leckét, akik parafás kuplungokkal, csillapítás nélküli futóművekkel meg bowdenes dobfékekkel mászkálnak nap mint nap
|
Hétvégére tényleg megfososodik az idő, ha lehet hinni Brokkhauser Barbarának, bár szerintem máshoz jobban ért, na mindegy... most bezzeg még éjjel is 24 fok van
Sákó az, hogy van tüdő a mociban, nem jelenti azt, h azt folyton ki is kell használni, de megnyugtató, h bármikor, bármilyen emelkedőn előzhetsz, nameg h 100-nál még csak a hasznos fordulatszámtartomány harmadán forog a gép Két féle motorozást ismerek, az egyik amiről Ti is beszéltek, amikor a gép határait feszegeted, és élvezed amikor épp kellemesen duruzsol, vagy hogy felküzdötte magát egy nagy hegyre, a másik amikor a gép már nem korlátoz és tudod a saját határaidat feszegetni, értsd távolságban, vagy sebessgben.
|
Sákó, passsz, én péntek estig semmit nem igérek.......mondom 20 fokban nem akarom a Balaton hullámait érezni a sátramon......
Oda ilyen idő kell, mint 3 éve:
|
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|