Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Amúgy valamelyikőtök nem vállalná kollégámnak egy Cagiva Supermoto 50-esnek a megjavítását? Vízhűtéses, és feszt kinyomja a hengerfejtömítést, ami amúgy csak egy O-gyűrű. Ilyen ármányos dupla hengerfejes olasz talány ez, külön van egy kis kupak az égéstéren, és a víztéren meg a nagy hengerfej. A kis kupaknál száll el mindig. Biztos síkolni kéne, meg ilyenek, elszórakozni vele. Nyilván nem ingyen kéne, de nem is szervíz-áron. Meg némi garancia se ártana rá, mert ~50 km-ig mindig jó, aztán újra szétmegy, ezen kéne változatni.
Épp Sákóra gondoltunk reggel, hogy majd elszórakozik vele, szereti úgyis az ilyeneket, dehát, mint olvastuk, most lesz más dolga.....
|
Mikor dol el hogy megyunk e, mert bubunek kell a sator nekunk meg kene szabi pentekre hogy mar akkor elinduljunk. |
Teljesen egyetértek BT, én elég sokat hajtom a BMW-t mostanában, de az eddigi hosszabb túráim kb. fele még így is veteránnal volt megtéve... Eddig csak egyszer ért utol igazán irdatlan szopáshalmaz, de végül akkor is hazajöttem lábon, pedig a megszakító és a trafó megdöglött, a gyertyamenet meg megszakadt Bártfa felett egy kis faluban hajnali egykor
|
Elodaztam en is a dolgot, de meg most sem keso a felujitas, ne ment el a vezerles. Megcsinalom igenyesen mint a dt-t aztan nyuzom tovabb amig meg nem unom. De teny hogy lehetne finomabba. Is banni a motorokkal, de en szeretem kinalni nekik....azonban ezert nem veszek meg nagyobbat mert ha azt is nyeleznem..aztan konnyebben szallnek el 50 loerovel |
De azért én 100 felé akkor sem hajtom soha az XT-émet, igaz ez se tökéletes már, de így kímélve, max. 90-100-al kergetve néha, de inkább 80-al, úgy érzem, hogy a világból kimegy, csak vigyek magammal elég olajat. Egyszer mentem vele 120-at, mint ahogy a DT-émmel is, meg a 350-es Jáwámmal is, elég is volt, nem éreztem magam biztonságban, csak megnyugtattam magam, hogy tudja a gyári értéket.
|
Ritkán Írok ide de kikérem magamnak a 25 évnél öregebb motorral nem lehet menni messzire témát.,..
Nekem 25 évnél fiatalabb motorom sem volt még soha az XS 400 amivel nemegyszer voltam szlovákba és voltam vele lengyelbe is 1 hónapja lett 40 éves.
Amíg benzin van benne addig megy. Pedig megszakítós és köszöni jól van az éven már az 4. ezer Km ment bele tegnap :D
Nem attól függ milyen idős a motor hanem hogy milyen állapotú és milyen motor. Sákónak azt már akkor szét kelett vlna szednie amikor megvette.
A 350 es jawaval is el lehet indulni nyugodtan én elmernék ha én rakom össze a blokkot sajét magamnak és tudom, hogy min ülök:D
Aki meg nem ért a motorjához vagy ha már kivan a lelke és ugy rohangál vele az magárra vessen:D Én is megléptem ezt az Mz vel hogy addig hajtom amig nem pereg szét valahol :D De könyörgöm van hozzá 7 blokkom meg a dugólyukadáson kivül nem volt még olyan baj amit ne lehetett volna orvosolni helyszinen :D
A kategóriakról meg annyit hogy smemi baj nem volt ezzel kakas előre ment a vfr el mert az erősebb de mindig megvárt engem is meg sákót is semmi baj nem volt ebből. Néha jobb is ha nem kell a másikra figyelni és nézni mikor borul fel előtted meg kerülgetni:D Némelyik kanyarba ha lassan mész nagyobb esélyjel borul néha egy kis gáz életet ment :D
|
Érdekel a rajzás persze, csak a jelenlegi időjárás előrejelzés szerint elég bizonytalan időt igérnek, 21 fok, meg felhők, netán eső, szar időbe azért nem akarok ennyi benzint elkocsikázni, meg kempingre perkálni. De ha strandidő lenne/lesz, mennék persze. Rékával ketten a Bogárral, nem viszek senkit, mert kell a cuccoknak a hely, hűtőtáska, stb, el vagyunk már kényelmesedve :)
De ha ilyen langyi idő van, de legalább nem esik, akkor meg mehet valami telki buli, az nem kerül semmibe, meg legalább jönne Petra, mert már Réka nagyon unja, hogy egyedül van lány, és mindenki rámegy. Balatonra is hozzatok csajt, legalább Gréti, vagy Melinda legyen, ne csak buzulás, Béci ha jönne, talán hozna.
|
Mert gyanús aki este 10-kor motorozik De rendes fiatal srácok voltak, dícsérték a motort, ismerték, h már nem mai darab. Az egyiknek valami KTM van, mondta.
|
És Kakast miért kapták el a rendőrök? Mi rosszat csinált?
|
Vagy sisko geri szodas waresszal?
Meg jani es melinda utaskent? |
Petike ti a bogarral meg rekaval nem akartok jonni? |
Én is mennék a rajzásra! Nem szabad hagyni elmenni a nyarat, ilyenkor lehetne élményeket gyűjteni, élvezni a pénzt, amit keresünk évközben és már júni közepe van! Engedni kell! Mellesleg függőbe került az egyetlen betervezett nyaralásom is Montenegróba, mert a múlt héten jelezte a máv, h nem közlekedik a vonat amire jegyet vettünk
|
Szó sem volt itt arról, h bárkivel is lépést kell tartani, elhúztam, aztán az elágazásokban bevártuk egymást, BT-re a kis 400-as nemtudommijével nem is kellett sokat várni sosem. De én is azt mondom, h kategóriatársakkal élmény a motorozás!
|
Bizony Peták, gondolkodás nélkül lemondtam a túrát, mikor meghallottam, hogy a 750-es VFR-rel kéne lépést tartani. Pláne két fővel...
Borítékolható volt a végredmény, előre megmondtam Sákesznek a telefonba reggel...
Én csak Edelényig mentem a Twinnel 2 simós haverrel a veterán talira, de piszkosul szenvedett a motor is meg én is még azon a rövidke távon is, hogy nagyjából együtt tudjunk haladni hatvankával, pedig Melindát is felültettem hátra.
Geri, vitán felül áll, hogy te vagy itt a legbátrabb, legvakmerőbb motoros. De ismered a régi bölcs magyar mondást...Addig jár a vízhordólány a kútra, míg meg nem basszák...
Egy éltünk és nagyjából egy egészségünk van.
Faterom DIGÉP-es munkatársa is úgy halt meg, hogy este lerobbant a szikszói úton a hosszú egyenesben az oldalkocsis IZS-zsel. Ő a kormánynál tolta, a felesége meg hátulról az oldalkocsit. Jött egy ZIL hátulról, és az asszony csak azt vette észre, hogy már egyedül tolja a fogatot, és máris özvegy lett...
|
Ilyenek ezek az öreg motorok, ha japán, ha nem, nem lehet tőlük csodát várni, de azért a 110-es tempó emelkedőn, meg Sákó motoros használata azért nagyban hozzájárul az ilyen akciókhoz Ilyen nagy dög kétszerakkora, már-már autóblokk méretű BMW-ékkel, meg VFR-ekkel meg el sem indulnék motorozni egy társaságban, jól beszél Burki, nem egy kategória aszfalton, terepen persze fordul a kocka. Azoknak a 110 egy lightos utazó, míg az XT-nek a végsebesség környéke, főleg krossz sisakban. A BMW meg a VFR se díjazná pl. a 200-at utazóba.
Ha csak egy főtengőcsapágy ment el, az nem téma. Morgott az a blokk már mindig is.
|
Jani, minden bizonnyal akkor én varázsló vagyok, vagy jól tudok hazudni és jól kezelem a kutyás Paintet is (a GIMP Daragó-féle neve ), hogy én többször is lejárkálok az 1910-es Magyarország térképről is
Hát Sákó, sok sikert a felújításhoz, ha kell valamilyen ritkább alkatrész, szólj, hátha tudok segíteni. Nyugodtan lökj a tóba, a BMW viszonylag magasról szív és magasan van a kipuff is, egész mély vízben is elmegy
|
Nyilvan ossze se lehet hasonlitani a mi gepparkunkat a meno modern jarmuvekkel, amibe a kakas fele raketa is beletartozik. De uj nagymotorra se penzem, se batorsagom nincs. .meg azert engem csabit a foldut is, igy turaenduro kategoriaban kell gondolkodnom tovabbra is. Az st bizonyitott mar, felujitva hu tarsam lesz meg sokaig, de meg kell adni neki amut ker...es az nem a 120 as tempo |
Nyilvan ossze se lehet hasonlitani a mi gepparkunkat a meno modern jarmuvekkel, amibe a kakas fele raketa is beletartozik. De uj nagymotorra se penzem, se batorsagom nincs. .meg azert engem csabit a foldut is, igy turaenduro kategoriaban kell gondolkodnom tovabbra is. Az st bizonyitott mar, felujitva hu tarsam lesz meg sokaig, de meg kell adni neki amut ker...es az nem a 120 as tempo |
Hát Sákókám, erről beszéltem mikor hívtál reggel engem is a túrára, hogy nincs annak jó vége, ha különböző kategóriájú motorokkal megyünk több száz kilométerre, hisz az erős meg a gyenge motor is szenved. Meg úgy általában istenkísértés 25 év feletti motorokkal lemenni a térképről. Ezért ragaszkodok mindig a nappali hazaérkezéshez, nem csak a befutó őzek meg a szarvasok miatt.
Engem is hívtak most a kollégák, hogy menjek le velük Szegedre kamarai motoros túrára, de felesleges, csak szétforgatnám a Twint a 2-3 éves ezer köbcentis motorok mögött akkor is, ha csak 110-zel mennek végig a kedvemért. Pláne 2 fővel megülve... csak elkúrnám a túrájukat, mikor szétszakad a 26 éves csehszlovák blokk félúton a semmi közepén...
|
Neeem most tenyleg nem hivtam a szucs csalad egyik tagjat sem, teljesen artatlanok;-) elobb teged hivtalak.
Bt ma elmegy a motorert ugyhogy minden megoldodik, |
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|