Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Nem baj Geri, lattam hogy bika a gep, neztem is hogy mi jon ott, mert lattam a kekes fustot. En meg mentem malyiba is, megvolt az ev elso furdese is reszemrol.
A vasarnapi szlovak motoros tura erdekel minket, addig meg almodjatok meg hoga mikor induljunk es merrefele |
Mindenki Lillán motorozgat? Én is arrafele zártam a motorozásomat, pedig még tovább terveztem, csakhát a vesszősi szerpentin felsőbb szakasza kb. a 2. visszafordító után járhatatlan még a fáktól.......
Előtte meg az északi oldalba tekeregtem, lenéztem a pálinkafőzdei katlanba, hát nem tudom elképzelni egyszerűen, hogy lehet ezeken a siratókon felmenni, bölcsen (szerintem) meg sem próbáltam, ide én is, meg a gépem is kevés, de nagyon. Szerintem ha 70 alapjárati ló lenne a seggem alatt leáttételezve, új gumikkal, akkor se lehet egyszerű ez a meredekség.......De azért van jó pár ép ésszel is járható szakasz, azokon kiélvezkedtem magam, azért azok se kutyák, sőt.....
|
Bocsi Sákó, hogy nem álltam meg Lillán. De annyira jól ment a Schwalbi, hogy csak húztam neki.
Kivezettem a légszűrőt a burkolaton kívülre, így már kap levegőt és száguld.
|
Ez a szellemvasút már régóta érdekel, mehetnénk, de csak vasárnap! Ma nekem nem jó a burger, holnap esetleg egy délutáni motoros körrel?
|
Jó kis videó, Gerikém...
|
Ez igen, Kakas!
|
Hallelujah Kakas! Hát ez elég nehéz szülés volt a szerencsi gyerekkel...
|
Apropó hétvége? Lehetne valami zsongás! Menjünk vmerre!
|
Én nem tudom mit jelentenek ezek, de most eltettem, letakartam, ne is lássam a pancsit, mert hosszú várakozás után végre a kezeim közt van a Bíró Gabi által lekrómozott könyök a Cz-hez, uh ma este össze is pakolom, h a héten már mehessek bejáratni!
|
Jaja, CDI trafó nem jó TCI gyújtáshoz.
|
A Pannónia kapcsolót ne keverd bele, azt majd utólag rákötöd, ha már szikrít. Se a fesszabot. És a trafó az a gyárija? Vagy valami IZS trafó? Nomeg még mindig több mm a légrés?
Szakadásokat, ohm-okat mértél a tekercseken? Ott a DT-könyvben vannak irányadó ellenállásértékek, kb. olyanoknak kell lenni.
|
Kifejezetten hasznos az a kipuffrács alul, láttam már ilyet S51-en is, fogalmam sincs, mire jó
|
Na erre a Stárra aztán minden valaha hozzá gyártott extrát felaggattak, még gyerekülést is, külön lábtartóval.
|
Vagyis várj, lehet, félreértelek... Látnom kéne, valamikor benézek hozzád.
|
Így fixen le van testelve a gyújtásod, mintha folyamatosan nyomnál egy gyújtásleállító gombot
|
Lehet, h ott szúrtam el, h az alaplapról jövő testet, a CDI testjét és a fesszab testet rákötöttem a gyújtáskapcsoló testre? Én ezt érzem a gyenge pontnak a ma esti műveletben, de full hülye vagyok az elektronikához.
|
Amennyiben Yamaha 2JA-val kombinált rajz, jöhet
|
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|