Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[25511-25492] [25491-25472] [25471-25452] [25451-25432] [25431-25412] [25411-25392] [25391-25372] [25371-25352] [25351-25332] [25331-25312] [25311-25292] [25291-25272] [25271-25252] [25251-25232] [25231-25212] [25211-25192] [25191-25172] [25171-25152] [25151-25132] [25131-25112] [25111-25092] [25091-25072] [25071-25052] [25051-25032] [25031-25012] [25011-24992] [24991-24972] [24971-24952] [24951-24932] [24931-24912] [24911-24892] [24891-24872] [24871-24852] [24851-24832] [24831-24812] [24811-24792] [24791-24772] [24771-24752] [24751-24732] [24731-24712] [24711-24692] [24691-24672] [24671-24652] [24651-24632] [24631-24612] [24611-24592] [24591-24572] [24571-24552] [Korábbi]
Nekem a Danuvia van most napiba, nemtom meddig fogja bírni a heti 120-130 km-t, az eddigi heti 30-35 helyett, majd szétesik már szegény, meg kint rohad az esőn letakarva este. Ha feladja, jön a Swalbi, amin fasza a lábvédő, csakhát az 50-60-as tempóhoz fúrón kell nyúzni....... Az endúrók nem a legjobbak ebben az esős időben, mert nagyon felcsapják a vizet........
Na de a lényeg, ha elég bizalomgerjesztő az idő pénteken, akkor olyan 2-től mennék pl. egy szilvási kört egy burgerrel mondjuk az XT-vel vagy esetleg a Jáwával, nem az erdő mélyén, mert nagy lehet a sár, hanem alapvetően aszfalton, max. kis kitérőkkel offroadra, de nem összekenve nyakig.
|
Na ezzel a tegnapi kis körrel véget is ért a szezon az S 50 számára, igényesen lepucoltam, kupakig tankoltam, és letámasztottam a jó avasi fűtött garázsba jövő tavaszig. A Schwalbi vette át tőle a kismotoros stafétát a Selyemréten. A Golf is készülgetgetget, dehát mint a Luca széke...
|
Mentségedre szóljon, hogy hiányzott a tundragrau szett közepe. |
vagy mint hogy én nem vettem meg 20-ért a jó tundragrau svargli szettet a nyíregyi börzén.....illetve a Zvezda 54 rádiót
|
ez legalabb akkora hiba volt mint nekunk nem megvenni berciba dedelgetett krom lokharitos wareszat, amit a ciganyok vittek el, lecsaptak a hatuljat es fat hordtak vele....kb az is 10 eve volt |
ez legalabb akkora hiba volt mint nekunk nem megvenni berciba dedelgetett krom lokharitos wareszat, amit a ciganyok vittek el, lecsaptak a hatuljat es fat hordtak vele....kb az is 10 eve volt |
Ma Siófokról Bolhóra menet majdnem bezúgtam a Mondejóval az árokba, amikor Melinda siófoki nagynénje az anyósülésen előadta, hogy épp 10 éve tették ki az újonnan vásárolt zöld Stárjukat lomtalanításkor a cigányoknak az elsőgazdás alig használt kismoszkójukkal együtt... |
Kb 10-13 között van mozgás |
Mi sztem 10 körül indulunk el itthonról bicajjal, lehet tudni, hogy mikor vannak a futamok?
|
Akkor vasárnap délelőtt felfutó! |
Elosztó és kábelek full szárazok voltak, belül is, azokkal nem hiszem hogy gond lenne. Ha már alámásztam megnéztem a benzinszűrőt is, dátum szerint 2000-es, lecserélem biztos ami biztos. AC-ra is ránéztem, elég dzsuvás volt, felső részét és az úszót kiszedtem, de az alját amiben maga a motor van nem sikerült, így is a benzinben túrkáltam könyökig, de az nem akart kijönni. Többet jelenleg nem tehetek, majd slaggal veretem rá a vizet fél óráig, hátha produkál valamit.
|
A piros golf is dadogott néha nagy zuhéban, amíg Piás Ernő bele nem dobta a frankó szilikonos amerikai gyújtókábeleket, meg az új gyújtáselosztófedelet az új rotorral... |
Az nem volt vizes, néztem. De majd megáztatom azt is. |
vagy mi van pl a kipufogoba tekert lambda szonda kornyeken? az is az aljan van, eri a viz., es ha nem megfelelo jelet kuld akkor felborul az egesz befecskendezes es lehet keveset kap |
Locsolgattam most mindent de nem jött elő a baja.
|
Fogjál Gabika egy vizipisztolyt, aztán spriccolgasssad azt a csatit, előjon-e a hiba. Szerintem ott fent a "karbi" vidékére számottevő eső nem juthat....inkább a kocsi alján nézelődnék elektromos csatik után, meg a tank vidékén, ilyen olyan benzin és szellőző csoveknél.......de lehet érdemes lenne a tank tetejére ránézni, gondolom van fentről nyilás, meg akár kitekerni az AC-t belőle, ezek egyszeru dolgok. Meg erosen átnézni a győjtáselosztot, gyujtokabeleket, trafot, mert a vízre azok háklisak leginkább, nem a 12V-os rendszer. Nagyfesznél már maga a pára is tud bajt okozni. Gyujtás a fő tippem.
|
az lehet, de ez a mai jawasasszony kritikan aluli....
gabika siman lehet ilyen jelenseg, a nedvesseg hatasara nem szunik megteljesen az aram atfolyasa, csak bizonyos mennyisege nem oda jut ahova teveztek, plusz ennek a saros lenek is valtozik az ellenallasa, nincs ket egyforma eso....ilyenkor fujd be wd 40 nel, az kiszoritja a vizet...ha javul akkot egyertelmuen az a baja...es kitisztitas utan korbe kell szilozni jo alaposan |
Na elkészült a Mondejó egy nappal a vállalt határidő előtt, ilyet se tapasztaltam még eddigi pályafutásom alatt. 80 helyett 95 ezer lett a vége, mert a lökhárító másik végén volt kb. 15 kavics okozta fehér pötty, így végül inkább telibefújattam az egészet, így most olyan mint az új! Lehet ehhez az archoz kéne áthozni a Golfot is a kettes számú naplopótól...végülis három a magyar igazság...
PÉNTEK!!!
|
Tegnap abban a nagy esőben megint kibabrált velem a kombi Ahogy kb fél évvel ezelőtt, szintén egy nagy zuhi után, megint elkezdett fulladni kb 1/3 gáz fölött, végül már csak alapjáraton pöfögött de ment, aztán kb fél órán át be sem indult, csak kapkodott. Szerencsére épp beértem egy fedett helyre, ahol fél óra száraz várakozás után pöcc-röff és semmi baja. Direkt megnéztem vizes-e valami a motortérben, elosztónál minden száraz, a központi egységnél is, egyedül egy spéci 4 lábas csatlakozó volt nedves a légszűrőház alatt a befecskendező résznél. Lehet az okozza? De ha zárlat lenne akkor nem ilyen kitankolós jeleket mutatna, hanem megállna fixen az egész. Elég bosszantó hiba. Ma aknáról is megnézem nincs-e valami lógó sérült vezeték a kocsi alján ami vizet kap vagy ilyesmi. AC pumpa nem hiszem hogy pont mindig esőben szarakodna, ráadásul most sok benzin is van benne, multkor meg alig volt.
|
ha esik nem megyek fel, amugy mrg lehet hogy dt vel laszlos fele |
[25511-25492] [25491-25472] [25471-25452] [25451-25432] [25431-25412] [25411-25392] [25391-25372] [25371-25352] [25351-25332] [25331-25312] [25311-25292] [25291-25272] [25271-25252] [25251-25232] [25231-25212] [25211-25192] [25191-25172] [25171-25152] [25151-25132] [25131-25112] [25111-25092] [25091-25072] [25071-25052] [25051-25032] [25031-25012] [25011-24992] [24991-24972] [24971-24952] [24951-24932] [24931-24912] [24911-24892] [24891-24872] [24871-24852] [24851-24832] [24831-24812] [24811-24792] [24791-24772] [24771-24752] [24751-24732] [24731-24712] [24711-24692] [24691-24672] [24671-24652] [24651-24632] [24631-24612] [24611-24592] [24591-24572] [24571-24552] [Korábbi]
|