Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
En meg szerintem ki se megyek, tanulok a szakvizsgara. Ha azonban eldurran az agyam, felkuldom harompatak felol a dtvel nyelen, bekoszonok nektek aztan elillanok mint a kekes fust utanam;-) |
úgy értem az utolsó kanyar előtt, az árnyas bokor alatt...
|
Mi vasárnap a mexikói felől támadunk 11 körül Melindával a Twin Sporttal, és a cél előtt fogunk letáborozni az utolsó bokor előtt, ahogy tavaly is.
|
Büxire vasárnap dél körül érek fel tárkányból.
|
A vasárnapi Felfutóra hogy készültök?
Én úgy tervezném, hogy bicajjal feltekerek kényelmesen(!) Lászlós fele, aztán a beígért napsütésben elsörözgetnék, nézegetve a versenyt, meg remélhetőleg egyéb látnivalókat. Nem társultok? De nem ám versenyszellemben!
Ma meg úgy döntöttem, hogy a Samut egy alaposabb állagmegóvó lakatolásnak vetem alá a nyár folyamán, lekapom a bódét, és megcsinálom normálisan a tartóelemeket, az alvázat, letisztítom, foltozom, festem, mert ma is a tankot kikaptam alóla, és a sár alatt a felfogató részek eléggé szitára vannak rohadva, csoda, hogy nem hagytam még el belőle a telitankot. Nem merek így nyugodtan autókázni, hogy nem tudom miben ülök, az kell még, hogy kiszakadjon valamelyik híd a Bükk közepén, aztán vagyonokért intézhetem a terepi mentést.....nyáron a szabijaim alatt szerintem 1-2 hét alatt meg lesz, nem kell igényeskedni, meg kis kocsi hálistennek, meg azért nincs a halálán, de ha leszarom azon lesz 1-2 év múlva, mert a sár keményen rohaszt. A lényeg, hogy kb. késő őszre meglegyen, addig úgyis motorral járok az erdőre, amíg jó az idő. Az utak is úgy be vannak zöldülve, Ostorosra fel se férnék már az ösvényen, motorral alig van már hely....1-2 hónapja még sztráda volt.
|
Én ott két hete bicajjal vergődtem át
|
Hát az én motorom se kicsi se nagy.
Bari, tegnap a Vesszősön futottam fel és dózer a fenti részen még járhatatlan. Tele van kidőlt fákkal. Gondolom még nem jutottak oda, hogy rendbe rakják.
|
Hát szó mi szó, nem könnyű itt már csoportos kismotorozást összehozni, mindenki csak naggyal nyomul, akinek meg nincs nagy, az csak szövegel...
|
Ezt most sikerült belülről elkapni
|
Úgy látom már nem csak a mi kerítésünket fotózgatod, messzebre is merészkedsz
|
Alakul a Pancsa, hasít a Swara...
|
A vizsgás számát adja már meg valaki, kire kell hivatkozni h tuti át menjen a furik?
|
Így-így. Hát ezzel pont a tekercset testeled. Amelyiken külön van tekercs és stop kivezetés, azon is egy helyre mennek a drótok (rajzon az LC és LC2 CDI-je) csak ott követhetőbbek a színek.
|
Tehát a trükk, h CDI fekete-fehéret kell az alaplap fekete-pirossal együtt rákötni a gyujtáskapcsolóra?
|
Na Peták, ez így már egy használhatóbb leírás, de azt furcsállóm, h a CDI-t kell testelni a leállításhoz, nem a gyújtás primer tekercsét, mint a pancsin, rigán, stb. Ha működik, jogos a sör
|
Én meg majdnem vettem egy fasza jó 400-as DT-t, mondjuk a 360asok is igen jók,
KAPJA BE A SZOCIALIZMUS, AMIÉRT HOZZÁNK NEM HOZTÁK
|
Kakas! Egy korsó sör lesz!
Alaplap tisztasor: sárga világítás, fehér töltés, fekete test, fekete-piros gyújtótekercs. Plusz jön még hozzá a jeladó, ami gyárilag fehér-piros lenne szerintem, biztos átforrasztották a vezetéket.
CDI már trükkös, ugyanez a buzi 4 (nem pedig 5) pines van a DT80LC2-ben: narancs trafó, fehér-piros jeladó, fekete test, fekete-fehér: gyújtótekercs, és egyben stopkapcsoló, ha testre vered. Ez a trükk, hogy itt nincs külön fekete-piros a gyújtótekercsnek.
Itt a rajz is, az LC2-est nézd jobb fent, mert a sima LC az 5 pines, mint ahogy szinte az összes többi.
http://yamahadt.uw.hu/dt80/138.jpg
|
a kéket vagy a pirosat? erről egy klasszikus film jut eszembe
|
A színekben ne bízzunk, vmi kapcsolási rajz ha lenne az kisegítene.
|
Nalam a naran ssarga megy a trafora, a fekete feher a leallito, ami szetkapcsolja a testet. A lila fekete fix hogy a jelado, az aramot a cdi pedig szerintem a feheren kapja. A gyujtasalaplapon ugy nez ki hogy az a fekete bedobozolt tekercs termeli az aramot a cdi reszere.
De egy rajz es szinkod itt is segit, maskent ezt nem is lehet |
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|