Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Ok, a fesszabot akkor már be tudom kötni, de a CDI-alaplap-trafó kombóval mi a helyzet? Meg a gyujtótekercsről is két vezeték jön, melyiket kell testelnem a gyujtáskapcsolón? Van itt baj még....
|
Barié a duci, úgy néz ki.
Nekem szerencsére hibátlan a Babetta gyújtás a Rat Simsonon. Viszont mivel a nagyobb blokk több hőt termel, és ugye burkolt minden oldalról, csak előlről nem, így melegen, már nem kap elég levegőt a motor (vagy inkább túl meleget kap). Mentem Sajópetri felé, bemelegedett nem pörgött 4ezer fölé. Levettem a direkt a szűrőt (az is sokat enged át pedig) és megtáltosodott a gép.
Úgyhogy ki kell vezetnem a légszűrőt a burkolaton kivülre. Vagy csak télen használom a motort.
|
Ne.
Az enyém a második, az 1800 Ft, a lapos. Az első az 1700 ft-os, a duci.
Sense-világítás (párhuzamosan a világítótekercsről az égőkre menő vezetékkel)
Regler-töltőtekercs
GND-test
+Akksi
|
A lábkiosztása állítólag ez.
|
Az egyfazisu yamaha rendszereknel, mint pl a dt 4 fele szinu vezetek szokott lenni. A feher a gyujtasalaplap kozos pontra kotott vilagitotekercseitol jon a szabalyzoba. A fekete a testrol megy a szabalyzoba. A sarga a nagy aramerossegu mar szabalyozott, de valtakozo aramu vezetek ami a vilagitashoz megy. A piros pedig a kis aramerossegu, szabalyzott, es egyeniranyitott kivezetes az akksi tolteshez. Kell keresni egy rajzot a neten, hogy melyik lab micsoda. |
Én 3000-ért vettem nála ugyanazt, vagyis ezt a 2JA-hoz valót
|
Van már világítás is az MX-en! Vettem a dagadt fiánál ilyen Yamaha-licence gagyi 12 V-os feszszabályzót 1800-ért, és működik is! Hogy meddig az már más kérdés, de szépen levágja a feszt 13-14V-nál kb. félgáztól, amúgy a gyári rendszere 6V-os lenne. Volt 1700-ért is az olcsóbbik, de nem zsidóskodtam, zsebbe nyúltam keményen
|
Ha gyári, ha nem, egy hányás ez a plexi.
No, most vertem telibe a DT-ét a csütörtöki mocorgás után, és szinte végig kétszeméllyel, a nem éppen könnyűnek mondható 78 km-es terepen 5,4-es a fogyasztás. Az előző szerdai szóló 90-es hasonló körömön csak 4,6 volt. Az ilyen értékekre nem panaszkodom....ezek valahogy erősen kompenzálják azt a pár LE lemaradást az XT-hez képest.....
|
Pedig ez kajak gyári plexi Gerikém, és aranyárban megy...
|
Ki a fasz rak ilyen gusztustalan plexiket jó formájú veterán motorokra meg minek, meg nem érthetem.
|
Es a nemvotmertomhogyszar? |
plusz jött még pár hasznos apróság is pluszba...
|
Na a jó veterán-hordozó Nissan ismét bizonyított, így Orosházáról egyenesen a garázsomba került két ideális kabát a Pionyromhoz, hogy Peták most már nyugodt szívvel Ideálozhassa le a kék gépet, ami nemsokára okker lesz (4 évszak múlva), plusz ebben a jó gyári ideális bordó színben is tündökölhet majd, ha épp úgy tartja majd kedvem. Lehet cserélgetni a gúnyát, pár csavar tartja csak, nem nagy meló átszerelni. A harmadik (második gyári bordó) szetthez meg hozok majd szlovákból egy lerúgott Jawa 21 Sportot, csak hogy teljes legyen a kis Jawa-sor...
|
Na kiugrott a hátsó futómű is, megy nagyban a nyúlvány-hegesztés, az is tönkre volt már a szaki szerint... szóval haladgat ő szépen lassan a maga tempójában, dehát 10 hónap után még mindig csak itt járunk:
|
Az utóbbi pár buliban rájöttem, hogy nem is rossz dolog józankodni és hajnalban hazamenni, egészen mást látni így belőlük (kb. katasztrófaturizmus)
|
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|