Csak regisztrlt felhasznlk rhatnak hozzszlst.
[Ksbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korbbi]
Ok, a fesszabot akkor mr be tudom ktni, de a CDI-alaplap-traf kombval mi a helyzet? Meg a gyujttekercsrl is kt vezetk jn, melyiket kell testelnem a gyujtskapcsoln? Van itt baj mg....
|
Bari a duci, gy nz ki.
Nekem szerencsre hibtlan a Babetta gyjts a Rat Simsonon. Viszont mivel a nagyobb blokk tbb ht termel, s ugye burkolt minden oldalrl, csak ellrl nem, gy melegen, mr nem kap elg levegt a motor (vagy inkbb tl meleget kap). Mentem Sajpetri fel, bemelegedett nem prgtt 4ezer fl. Levettem a direkt a szrt (az is sokat enged t pedig) s megtltosodott a gp.
gyhogy ki kell vezetnem a lgszrt a burkolaton kivlre. Vagy csak tlen hasznlom a motort. 
|
Ne.
Az enym a msodik, az 1800 Ft, a lapos. Az els az 1700 ft-os, a duci.
Sense-vilgts (prhuzamosan a vilgttekercsrl az gkre men vezetkkel)
Regler-tlttekercs
GND-test
+Akksi

|

A lbkiosztsa lltlag ez.
|
Az egyfazisu yamaha rendszereknel, mint pl a dt 4 fele szinu vezetek szokott lenni. A feher a gyujtasalaplap kozos pontra kotott vilagitotekercseitol jon a szabalyzoba. A fekete a testrol megy a szabalyzoba. A sarga a nagy aramerossegu mar szabalyozott, de valtakozo aramu vezetek ami a vilagitashoz megy. A piros pedig a kis aramerossegu, szabalyzott, es egyeniranyitott kivezetes az akksi tolteshez. Kell keresni egy rajzot a neten, hogy melyik lab micsoda. |
n 3000-rt vettem nla ugyanazt, vagyis ezt a 2JA-hoz valt 
|
Van mr vilgts is az MX-en! Vettem a dagadt finl ilyen Yamaha-licence gagyi 12 V-os feszszablyzt 1800-rt, s mkdik is! Hogy meddig az mr ms krds, de szpen levgja a feszt 13-14V-nl kb. flgztl, amgy a gyri rendszere 6V-os lenne. Volt 1700-rt is az olcsbbik, de nem zsidskodtam, zsebbe nyltam kemnyen 
|
Ha gyri, ha nem, egy hnys ez a plexi.
No, most vertem telibe a DT-t a cstrtki mocorgs utn, s szinte vgig ktszemllyel, a nem ppen knnynek mondhat 78 km-es terepen 5,4-es a fogyaszts. Az elz szerdai szl 90-es hasonl krmn csak 4,6 volt. Az ilyen rtkekre nem panaszkodom....ezek valahogy ersen kompenzljk azt a pr LE lemaradst az XT-hez kpest.....
|
Pedig ez kajak gyri plexi Gerikm, s aranyrban megy...
|
Ki a fasz rak ilyen gusztustalan plexiket j formj vetern motorokra meg minek, meg nem rthetem.
|
Es a nemvotmertomhogyszar? |
plusz jtt mg pr hasznos aprsg is pluszba...
|
Na a j vetern-hordoz Nissan ismt bizonytott, gy Oroshzrl egyenesen a garzsomba kerlt kt idelis kabt a Pionyromhoz, hogy Petk most mr nyugodt szvvel Idelozhassa le a kk gpet, ami nemsokra okker lesz (4 vszak mlva), plusz ebben a j gyri idelis bord sznben is tndklhet majd, ha pp gy tartja majd kedvem. Lehet cserlgetni a gnyt, pr csavar tartja csak, nem nagy mel tszerelni. A harmadik (msodik gyri bord) szetthez meg hozok majd szlovkbl egy lergott Jawa 21 Sportot, csak hogy teljes legyen a kis Jawa-sor... 





|
Na kiugrott a hts futm is, megy nagyban a nylvny-hegeszts, az is tnkre volt mr a szaki szerint... szval haladgat szpen lassan a maga tempjban, deht 10 hnap utn mg mindig csak itt jrunk:





|
Az utbbi pr buliban rjttem, hogy nem is rossz dolog jzankodni s hajnalban hazamenni, egszen mst ltni gy bellk (kb. katasztrfaturizmus) 
|
[Ksbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korbbi]
|