Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Amúgy ezek a kis 175-ös csepp Czetkák a legkompaktabb kis igazi veterán motorok, az erejük már elégséges, átlag Pannóniákat megeszi, a súlyuk viszont csupán 115 kg, szóval ilyen városi Simson-pótlék szaladgálós, ugrálós gépnek is megteszik, jobban is pörögnek, és nem is annyira traktorosan járnak, mint a nagyobb 250-es. Kis könnyed, mindenhol jól használható gépek, és már echte veterán, nem féligmeddig youngtimer, mint pl. egy bármilyen MZ, akár Trophy is. Ha nem lenne külön városba a kis Danuviám, meg nagyobb hegyi túrákra az 559-es, továbbra is egyetlen veteránnak a 175-öst tartottam volna meg.
|
Üvegszűrős?? Az már tavaly december óta Igló útjait rója!
Most a múlt héten hozzám (vissza) került első Czetkámról van szó, amit már másodszor veszek meg, és adok el, mindig egy kis jussal Ezzel repültem át egy sövényt és álltam bele egy kerítésbe anno 2005 nyarán, azóta se nő a szőr egy folton a lábamon Az első komolyabban menő motorom, ezeleőtt Béci volt a császár a Danuvia-blokkos Deltával a dombon, de ezzel már megettem azt is. Amúgy 55 Ft-ért adtam, volt bőven jelentkező, nem estem túlzásokba, járjon csak mindenki jól.
Anno 10-ért hoztuk, aztán elment Antihoz 20-ba, most onnan vissza hozzám kb. 30-ba, aztán el 55-be, mindenki fog rajta
|
Oszt mennyit adtak hazánkfiai a bordó kis Czetkáért Peták?
|
Sotet;-)
Melyiket adtad el, az uvegbenzinszuroset? |
Na ez már döfi kép, Burki
Végre gyorsabbak voltak a magyarok, mint a szlovákok, már Pest fele tart a kis Czetka, pedig hétvégére már bejelentkezett két SK-s érte, de legalább ez így idehaza marad! Délben hívott, hogy indulnak is rögtön, jöttek is, tetszett is a pöccröff portéka, nem is zsidóskodtak, tudják mi a jó......bezzeg a rossz Pannóniára bagóznak rá......a lengyel is a kis Trophyn agyalt, a P12-őn átlapozott. De a Tropi egyelőre marad, abban még látok fantáziát.
|
Valóban!!! Köszi Gabó!
Na szóval PÉNTEK!!!
|
mondtam, hogy kephost.com müxik
|
Mentem egy jó Szirmabesenyő-Sajóvámos-Sajópálfala-Arnót kört ma meló után a Mustanggal, utána meg a kék Simsont felűztem még az avasi kilátóhoz, meg utána a városban fel-alá. A kepkezelo.com még mindig nem működik. Tudtok javasolni valami jó képfeltöltő oldalt helyette?
|
Ez a HRSZ-es kis kiegészítés csakis ezen az oldalon való leírásban szerepel, sehol más szabályban, trv-ben nem láttam, egyszer már ekersgéltem is vagy félnapot, szerintem ezt csak ők úgy pluszba beleírták(belegondolták) ijesztgetésnek. Ha valóban így lenne, akkor mondhatni erdészeti út se lenne a Bükkben, pl. Nyírkő is megközelíthetetlen lenne. Lustavölgy meg ugye régen országos közút volt, gondolom azért van lepapírozva, akárcsak a Hór, meg gondolom a Nagymező is.
|
Én úgy értelmezem, hogy védett természeti területen (NP, TVK, VTT) a természetvédelmi hatóság engedélye kell az útnak minősülő úton való közlekedéshez, hacsak az nem rendelkezik önálló hrsz-szel, amit még a hivatalban megnéztem csak a tényleg jelentős utak kaptak, Lusta-vgy, Hór-vgy pl. Ott nem elég az erdészet engedélye és a rsz, de ez a dolog tényleg annyi oldalról nézhető. Alapvetően ha normális az ember, nem rongál, lop, szemtelenkedik, nem lesz baj
|
Igen, ezt az olvasmányt is ismerem Kakas, de ez is engem véd, mert rendszámos járművel, nem elzárt/tiltott ÚTON legális a KRESZ szerinti közlekedés. A gond itt mindig az engedélyezetlen sporteszközökkel van (rendszámnélküli crossok, quadok, terepjárók). Na azokat tényleg üldözni, büntetni kell, főleg a fák közül.
|
én telibeszarom ezt a falunapot
|
Minimum két kocsival kéne menni. Valahogy úgy kéne csinálni, hogy a csajok vezetnek (pl Edit a fehér Golfot meg Gréti a Nissant, vagy ha nincs jogsija, akkor Bübü.) Én meg Sákó nyilván nem vezethetünk, hiszen mi fogjuk csinálni a fő attrakciót a pinceoldalban...
A zene megfelel a vonulásra, Sákesz!
|
Tegnap meglestem én is a kiváló Horexet, nyomórudas ez, nem királytengelyes, a látszat erősen csal
Az Ivó napnak van valami külön programja is (pl. koncert) vagy a sok környékbeli odagyűlik a pincékbe és kánonban hánynak?
|
Ha vinnének-hoznának kocsival, vagy olyan színvonalú lenne a rendezvény, hogy megérje ottaludni, persze, hogy érdekelne, de buszocskázva azért ilyen messzire nem megyek el szimplán berúgni
|
na mar kerdezni is akartam!
erre a zenere fogunk vonulni
https://www.youtube.com/watch?v=yRNDRLu-Oxc
érdekel még másokat is innen?
|
Sákó, május 20-án abaújszántói IVÓ nap! Most is ott a helyünk, ne vállalj ügyeletet!!
|
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|