Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Kajak ezt a fotót akartam felszúrni egész nap a Gabikáéra, csak nem működött a kepkezelo.com
|
Fú ebben a fülledt melegben meg lehet őrülni a Búza vidékén
|
Jóvan már Peták, így se kötött meg rendesen még a beton, hova halogattam volna még, örültem hogy másnaposan 1 nap késéssel átbotorkált a kőmíves brigád. Így is az ügyészekkel kellett ma elhozatnom magam melóba, nem merek még kiállni a Mondejóval, pedig esküdtek, hogy 36 óra alatt megköt a beton faszául, oszt semmi...lehet sok volt bele a 75 kiló cement, vagy én nem tudom...
Ezt a Bécit milyen számon lehet elérni?
|
Bécit hívd fel!
Feltettem a Cikkebe a hétvégi túrát. Cseszheted Burki, hogy kihagytad megint, nagyon kellemes volt, pedig annyira mondtad, hogy jössz, már el is hittem, dehát be kellett látnom, hogy van ami nem változik
|
Na és ahhoz a sajóládi fehér 30 ezres Swarához van valami kontakt? Kéne egy turbós fecske is a gyűjteményembe...
|
Ma délután a garázsparti kipihenése után (eléggé másnapos voltam az a nagy helyzet) kinéztünk a lyukói-parasznyai erdőségekbe, meg utána a Hórvölgy felé, aztán Bükkszent. A Hór-völgy első pár km-e járható csak sajnos még, a lófői elágazás után még pár 100 m-ig jó, aztán fuccs......piszok nagy munka lehet amúgy az eddigi eltakarításokban is......
|
Nono Burki, án azt mondtam, hogy annak a Swarának szerintem a piaci reális, egy hónapon belül eladható ára 40-45 ezer Ft. És pontosan én ezért adnék érte 30-35 ezret, mert szükségem semmi rá, de legalább némi apróm legyen rajta. De ha épp konkrétan Swalbit keresnék, akkor nyilván többet érne nekem is. De a 65 az tényleg sok érte, mese nincs. Egy 50-esre még azt mondanám, hogy árában van, hisz itt van helyben.
De amúgy Béci másik nagybátyjánál is volt egy fehér turbós Sajóládon, talán valami 30 ezerreől beszélt róla 1-2 éve, nem tudom meg van-e még......
|
Ma reggel megszemléltem az öreg Dolinka Schwalbiját Melindával. Hát éppen fordítva volt minden, mint ahogy Puxi előadta. Csuklás nélkül bemondott 65-öt arra a rozzant tologatós Schwarára, szétszedett karbival, hoki gumikkal, dudarács nélküli 77-es évjárat ráadásul. A Petákkal közösen megálmodott 30-ról hallani sem akart az öreg, az asszony meg végképp nem. Szóval nem akar ő már semmit eladatni az öreggel, aszonta a mama, hogy már nagyon bánják, hogy odaadták Puxinak az alább felszúrt 3 vasat összesen 85-be, mert már lenne rá más jelentkező komoly lóvéval. A totál bevakult fényszóró felől megnyugtatott az öreg, hogy este nem kell motorozni. De a kabátra a benzincsapnál vágott öklömnyi lyukat már nem tudta megmagyarázni... Akkora, hogy még a középső borításból is hiányzik egy félkörív. Szóval egyszer volt Budán kutyavásár, az is Puxinak, most már nem volt Sonderangebot, üresen jöttünk haza.
De azért ott figyel még az udvaron 3 kis Trophy meg egy csepptankos 350-es Jawa, szóval nem kell teljesen és végleg leírni az amúgy nagyon jófej öreget...
|
Amíg mi dolgoztunk (meg ittunk) Melinda szépen lemosta a Simsonokat, így a végeredménnyel is elégedettek lehettünk...
|
Nohát a hiányzást kérem tisztelettel igazoltnak tekinteni, ugyanis a szakállas vasútépítő kőmíves mester péntek este egészen szombat hajnalig ünnepelte a művezetői kinevezését, szombat reggel a börzére menet majdnem bele is hányt Puxi Golfjába, így a börze utánra tervezett garázsbetonozás sajnos átkerült vasárnapra, a motoros túra napjára...
Azért még így is érződött a túlzásba vitt alkoholfogyasztás hatása, mert háromszor kellett sóderért meg cementért, és kétszer vízért menni. Még jó hogy Gabikáék is épp az építőiparban jeleskedtek Edittel, így nem kellett az út túloldalára a harmadikra másznom, elég volt helyben hozzájuk az elsőre...
Persze munka közben elfogyott 20 doboz sör meg egy fél liter pálinka, ahogy az ilyenkor az építőiparban már szokás, szóval az after party emiatt kimaradt, Melinda nem akart ugyanis ismét két ágynemű-szettből hányást mosni, mint anno...
|
Ejj de szépen pöfög az az okker pancsa...
|
Figyelj már Burki, miért hiányzol már megint a képről? Az Afterra legalább gyere le, és adj választ
|
Idő jó, már esőt se igérnek, a Közút szerint is nyitva a Bükk, szóval 10 rajt!
(téli öltözet ajánlott, ne legyen nyígás)
|
Nemigen lesz itt eső, bár futózáporok kialakulhatnak Brokkhauzer Barbara szerint, de hátha csak óvatosságból mondta ezt
Biztosan nem lesz ebből használható motor. Tulajdonképpen két lehetőségre tudok gondolni: vagy a rozsdát takargatván kicsit ecsettel- trináttal, némi kalapácslakkal helyrepofozni és úgy összerakni, vagy a meglévő cuccokat viszonylag igényesen felújítani, netán a komplett blokkot is beleértve és úgy meghírdetni, hogy már csak "kiegészítésre" szorul. Mérlegelek majd, melyik művelet hoz többet a konyhára, így Petáknak igaza van, forgótöke lesz belőle.
|
Kis ínyencség, bár használható motor szerintem nemigen lesz belőle, inkább csak üzleti forgótőke
Remélem nem fosik be az idő holnap reggelre, mert az időkép pont oda igér némi levet.
|
Én Petákkal ellentétben valahogy nem tudok aznap-pöcröff motorokat venni
|
Eléggé elsiklottunk a péntek felett.....
|
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|