Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
Szep helyek az biztos, de a faszom se menne mar a hora.....inkabb a tora;-) |
Amíg Ti a klaviatúrát nyomtátok, mi a gyalogtúrát, két napot voltunk a szlovák oldalon, kettőt a lengyelen. Zakopanében még olyan hóviharok voltak, hogy nem lehetett látni, de azért minden napra jutott pár óra szép napsütés is, igazi szeszéllyes áprilisi idő volt, élveztük!
Erre a hétvégére 13°C lesz és napsütés, ha ki tudnánk izzadni egy veteránmotorozást az jó lenne, látom már Vágó Zoli és Burken is látókörbe került.
|
Alapból egy fővel 6 litert nyal be a Twin, persze tartósan 70-nel sosem mentem vele, na de majd most. 17 literes a tankja, így ki kell bírnia egy teli tankkal a 250 kilométert, ha Melinda felül, akkor is. De azért lehet berakok 4 liter keveréket kólásüvegben a hátizsákba. Vagy rakjak be kisüvegbe 2 deci olajat, és tankoljak rá 10 litert valamelyik szlovák kúton Sákó módra kevergetés nélkül? Sose csináltam még olyat...
|
Az MZ-t izzítsad majd te is Siskó, sose jöttél még motorozni bandába velünk, épp itt lenne az ideje!
|
Hát no, dehát a Golfom is 6,0-val járta meg Erdélyt, és nem is egy kisfogyasztású típus hírében áll. Én is sokallom az XT fogyiját, szó se róla, majd azért ha valamiért a kezemben lesz szétkapva a karbija, állítok a tűn próbából. De ezért nem babrálom most, nehogy csak több kárt csináljak, valami elnyalt csavarral, eltörő prücökkel, szívócsonkkal, stb.
|
Az országút meg úgy országút, hogy voltak bőven falvak, városok, előzgetések, kihúzatások, szóval nem stabil húzatás volt.
|
A dupla karbis 650-esem evett öt felett, amikor 140-170 között jöttem haza vele országúton. Ezért nem értem az XT étvágyát. A Twin Sport az más történet, az kétütemű és tudtommal normális rezók sincsenek alatta.
|
Na Burki ennek nagyon "örülök", hogy neked is eszik rendesen a gép, ha húzod neki, ahogy kívánja és szereti, ez megnyugtat. Gondoltam én, hogy nem csak az én 350-es gépeim mindig ilyen zabagépek, csak Siskó néha olyan hülyének tud nézni, hogy biztos a motorjaim szarok, vagy én motorozok szarul, merthogy 4 litertől nem szabadna többet enniük. Hát 50-nel esetleg, alapjáraton legnagyobb fokozatban, síkon, a Balatonra. Úgy biztos.
Zoli! Pontosan így gondoltam a túrát, a várnál sztrapival. Anno Buzitáig Szikszó felől mentünk Homrogdon át, arra is jó a pálya, de Szendrőnek is, meg ott Rakaca fele kifejezetten tekergős, szal én is így mennék újra. Ezt vehetjük is fixesre, ez kb. 250 km lehet.
|
Megnezem az ugyeleti beosztast, de eddig nekem mindegyik hetvege jo. En kizarasos alapon az xt vel megyek, es szerintem jon Greti is. A 70 es tempo kellemes nezelodos sebesseg, nincs ellene kifogasom |
A 80 kilométeres két fős végig 90-nel nyomulós szerencsi macskaetetős túra után én is rátöltöttem a Twinre 4 litert, és nem lett tele, szóval jócskát 6 liter felett alakult a fogyasztás... induláskor jött is szembe egy srác a Zoliék bandájából egy ezüst ETZ 251-gyel fekete sisakban, integetett is nekünk. Na remélem akkor most már az MZ-s brigáddal felerősödve tényleg lesz rendes fajtiszta veterán túra! 70-es utazónál és is spórolnék legalább....
|
Mondjuk az időjárást elnézve kb. májusban lesz már csak aktuális a kérdés
|
A 70-es utazó az pont jó, Kakasnak kicsit tépni kell az IZS-t, nekünk meg kicsit többet gurítani, és már jó is, és még benzinmegtakarításunk is marad
Egy Jászó-Szomolnok-Krasznahorkára jó is lennék, az tetszett nagyon, és még nem unom (gondolom ti sem), mint Dedinkit. Végén van sztrapi is.
Nosza rajta, szervezkedjünk! Kinek melyik hétvége tutira nem jó?
|
Most olvasgatom a fórumot.
Peták, mi szíves csatlakoznánk továbbra is az MZ-kel bármilyen veterános guruláshoz szerintem, csak valahogy mindig későn jut el hozzánk az infó, hogy mentek. Kellene oldalra egy menüpont , hogy tervezett gurulás vagy bármi, s akkor lehet többen mennék! Ha tudnánk pl. hogy 2 hét múlva Gyegyinki Imrikfalva stb. Persze lehet, hogy nem működne, de jobb ötletem nincs.
Másik nagy kérdés ilyen veteránozásnál a sebesség, mert ha jönnek nagyobb motorokkal, akkor az én 125 MZ-nek 70Km/h utazója édes kevés, tudom megy 100- at is de egy 35 éves motorral nem szeretek nyélen menni végig. Na ilyenkor jövök én is és mindenki a nagyobb motorjával és vége a veterános bulinak.
De találjunk ki valami időpontot és induljunk neki, én megyek!
|
Az R-es DT-ékről zengenek ilyen 7-8 l-es fogyasztások igen, de nekem az LC2 speciel baráti, így ahhoz viszonyítok, meg a csepptankos múltkori 3 l -jéhez. Mondjuk a Swalbi is behúzza lazán a 4-et, a múltkori rallis kört nézve, aztán ott teljesítményről csak idézőjelbe beszélhetünk. Samut nem tudom, mert szar a km-óra még, szal nemtom pontoasn hány km-t mentem, de majd saccolok egyet, azt fogom azért látni, hogy inkább 10, vagy inkább 20
|
Vissza kerul az hidd el, mert nem fer el mar sehol, eladni meg nem fogom, mert nem az enyem. Van amugy egy 4 sebis gyari meregzold endurojuk is, az is csak all a garazsba, pedig uzemkepes. Viszont pestre nem erdemes felvinni, mert rogton laba kel.
Az xt meg nyilvan eszik ha porgeted es nyit a masik torok is, de ahhoz kepest hogy a dt meg ket emberrel terepen 99.4 km alatt bevagott 6.92 litert meg nem is olyan borzaszto.
A samurai mennyit eszik? |
A hangsúly itt is az ingyenen és potyán van.....de ezt már megszoktuk
Most löktem teli az XT-ét, hát le se merem írni a fogyasztását.........6,6 liter, mondjuk egész sok tereppel. Ez a 350-es kategória ennyire zabálós? Nyilván, ha nem 90-100-al mennék, akkor elmenne 5-5,5-el 60-70-kével pl. az IZS mögött. A 634 Jáwám is ugyanezt produkálta, haladás, hogy az XT legalább érezhetően erősebb is emellett. Úgylátszik ez pont az a ketagória, hogy már elég nagy, hogy ehessen-mehessen rendesen, de mégsem elég nagy még, hogy erőlködés nélkül guruljon alapjáraton ilyen tempóban, mint a nagy 600-asok. Mindenestre idegesítő, hogy nem folyik, nem sokall, nem fullad, nem kormol, van helye annak a benyónak benne.......
|
Na ez már derék Sákó, látom én hogy sohasem fog ez már visszakerülni Petihez, főleg nem szétszedve csomagtartóban a fényezés után. Lett egy Schwalbid, ez már bő!
|
Videókhoz nem értek, csak képet szúrni tudok! Végre rendeltetésszerűen van használva az Alméra
|
Hmmm micsoda terepezesek folynak itt keremszepen! Mentem volna en is, de a nyiregyi kiruccanas sem telt esemenytelenul motoros szempontbol, mert Peti lepukkant uzemkeptelen swalbijat atomjaira szedtem, es hazahoztam egy teljes felujitas, es fenyezes celjabol. Es ami a legjobb hogy az egesz cucc befert a nissan csomagtartojaba, meg az ulesre se kellett tenni semmit.
Puxi szurd fel a timelapse videot, igaz a legeleje nem latszik, de szepen elfogyott a vegere. |
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|