Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
TS 125, TS 150 megy 100-105-öt, reszeletlen, gyári állapotában, gyári gyújtással...
|
Meg amikor vontattuk motorral a motort....vagy mikor hazajottem krasznahorkarol defekttel, a vegen szikrazo hatso kerekkel....ez ilyen mufaj, talalekonynak/bevallalosnak kell lenni.
Ma meg garazsba szereltem egesz nap, epul vivcsi rigaja. Este meg spontab beittunk annak tiszteletere hogy adiek hazajottek az unnepekre;-) |
Motortolásban meg eddigi rekordom a Nyéki-tóról volt, 4,5 óra alatt a DT80-ast 2006-ban. 2 éve Diósgyőrből a Swalbit meg szinte hazarolleroztam láncszakadtan. Gabó se halt bele anno Jávorkútról egy szintén lánchiányos Verhót legurítani, aztán hazatolni. Nem telefonálgattunk, nem szervezkedtünk, hanem tettük a dolgunk, toltunk
|
Én se teszem le a motort kánikulában, azért ne túlozzunk, csupán olyankor nincs kedvem egész napos több 100 km-es gurulásokhoz, mert annyit nincs kedvem a motoros cuccban rohadni, de cucc se kell hozzá 40 fokban, kisgatyában is izzadsz, ha állsz, a sisakról a fejen meg nem is beszélve. Jó persze 160-nál biztos jó idő van, de én 60-al járok. Szóval nyárra maradnak a pár órás kis gurulások részemről, de ősszel-tavasszal benne vagyok nagyobb körökben is, de nyáron az egész napos programokat inkább vízpart mellé teszem, és magamat itatom, nem a motort.
Na de Burki, ha ilyen nagy nyári motoros vagy, tavaly nyáron meddig jutottál? Esetleg Egerig is?
Hát nemtom ti milyen autómentőt ismertek, de akit én, őt fixen tudom, hogy Miskolc vonzáskörzetéből 6E-ért szállít, de pl. konkrétan Hollóstetőről egy UAZ-t 15E-ért hozott volna le, tekintettel a hegymenetre, és az 1600 kg-ra, amihez már a nagyobb kocsija kellett volna. De egy motorhoz autómentő se kell, szólsz BT-ének, vagy hasonlóknak, és indul a benzinár +5000-ért egy Transittal. Vagy valaki egy szgk-val, amibe hátra be lehet dobni, némi megbontás után, vagy futó.
Nyilván Dedinkyből ennyiért nem hoznak haza, dehát ennyi erővel egy zsírúj motorral se indulj el, mert az is kaphat dupladefektet.....de elég ha egyet.........
XT fogyasztásával meg úgy vagyok, ha Sákónak, BT-ének is ekörül eszik, akkor elfogadom, hogy jóétvágyú, mint, ahogy egy 634/350-es Jawa végsebességét (120 volt, nem 110) sem tartom kevésnek, ha egyszer ez van gépkönyvben is......jó persze azt is tudom, hogy attól, hogy egy Danuvia vége könyv szerint 75, attól, még a szomszéd Jani bácsi kétszeméllyel akasztotta vele az órát, hegynek fel. (ami lehet is, de egy GPS lehet mást mutatna)
|
Jaja Geri, 15 ezerért a taxi se hozna haza Bükkszentről, az egyszer biztos, nemhogy egy motormentő, pláne autómentő, de ismered Puxit, szeret túlozni nagyon, alá is meg fölé is, legyen szó bármiről...
Mindazonáltal Geri, a motorozás szerintem alapvetően tavaszi-nyári-őszi műfaj. + 7 fok alatt az autóra is téli gumi kell, pedig azon 4 kerék van, kisebb a baj, ha megcsúszik. Az ízületekről meg ne is beszéljünk. Arra pedig egyikőtök se gondol, hogy én szemüveges vagyok, ezért ha 10 fok alatt motorozok, és megállok mondjuk egy piros lámpánál, simán bepárásodik a szemüvegem, akkor is ha felhajtom a sisakomon a plexit. Mikor elindulok, lófaszt se látok, ezért ha mondjuk hirtelen lefékez valami miatt az előttem induló autó, simán belemegyek. Fel kell gyorsítanom ahhoz, hogy a hideg menetszél lehúzza a párát a szemüvegemről. Ámde vakon kell felgyorsítanom...
Persze, vehetnék fel kontaktlencsét, de nem ér nekem ennyit ez az egész "téli" motorozás. Ellenben 15 foktól 40 fokig motorozok egyfolytában, nem teszem le a motort 20 fokban azért, mert már túl meleg a vesevédő...
Megyek holnap is Szerencsre a Twinnel ebéd után macskát etetni jó nagy kerülővel, ha a veterános társaság nem csatlakozik a Twin Sporthoz, hát majd csatlakoznak szégyenszemre a tuning-robogós szolisok...zsebükben a Ducato kulccsal, minden eshetőségre felkészülve...
|
Hát ez a több, mint 6 litert zabáló XT szerintem ugyanolyan user error történet lesz, mint a száztíznél többet nem menő Jawa 350 A dupla karbis 650-es BMW nem eszik 5-5,5 felett, bármit csinálok vele... 2 db Mikuni BST 33 van rajta, szóval az se mondható, hogy alulméretezett etetői lennének. Ja és ha tudsz olyan motormentőt, aki 5-15ezerért hazavisz messziről, akkor az hazudott / szívatott
Amúgy Jani, ha lenne olyan motoros ruhád, ami alkalmas téli motorozásra is, akkor 5-10 fokig simán elmászkálnál benne, én ismerek csajokat, akik -10-ig simán mennek bármerre motorral, akkor nehogy már mi ne bírjuk.
|
Encsen meg elbaszott egy teherautó egy 65 éves Simsonos kollegát egy kék S 51-gyel, most volt a híradóban...nem élte túl...
|
Ejjha, temetésről hazafele jövet Edelény után jól ránk ijesztett a Golf, elkezdett kihagyni, összevissza ugrált a fordszámmérő, majd le is állt. Na mondom, WTF, a fordsz. ugrálásából rögtön a Hall-jeladó hibájára következtettem az elosztóban, gyorsba le is kaptam a fedelét, megbaszogattam a csatlakozókat, megmozgattam a gyújtókábeleket, majd próba, pöccröff. Azóta is. Remélem csak valami kontakthiba volt, oxidálódás 23 évesen végülis megengedhető neki ennyi, csak ne a Békás-szoros szerpentinjeinek közepén tegye lehetőleg
Jó hír viszont a DT fogyasztása, kétszeméllyel félterepben pontosan 4,27 l/100 km. Tavaly a Mátrában szólóban, jóval több aszfalttal 4,1 volt, szóval tartja magát ehhez a 4-4,5 lityihez. Mégsem 6, mint az XT.
|
Egy lélekkel sem találkozom Apró, szerintem így hétköznap késődélután pont nyugi van, az őrök, favágók 4-kor leadják a szolgálatot, a vadászok meg sötétedéskor jönnek elő, a kettő közt van az én időm
|
Tényleg Apró, neked most nagymotorod nincs is? A kölcsönpancsával mozogsz azért? Hát a rat schwalbi csak dísznek van? Nem hallom, hogy mozognál vele...
|
Na ez dícséretes Peták! Akkor ma vagy holnap álljunk össze páran kis- vagy nagymotorokkal, és nyomjunk egy Tokaj-hegyaljai túrát is. Akár egy tokaji hegykerülőset is. Éhes az irodai kiscica, 4 napig senki nem eteti most...
|
Ez Odorvar. Jo kis turakat nyomsz terepen. Nemzeti parkosokkal nem talalkozol?
|
Burkikám én nem dobálom a 80 km-es túrák ötletét, hanem véghezviszem, ma is meló után, hazatekerve bicajjal, némi kajálás, átöltözés, és láncolajozás után még bőven belefért egy kis kanyar, sőt még Rékát is felpattintottam hátra, hadd dolgozzanak a rúgók! Pont 80 km tekerdett a DT-be, majd holnap nézek is egy fogyasztást, de biztos nem 6 liter lesz. Az biztos, hogy ezt a motort soha az életbe nem adom el, mert minden igényemet pontosan kielégíti, jó terepen is, aszfalton is, pont annyi a súlya, hogy még ne legyen nehéz, pont annyi az ereje, hogy már ne legyen kevés, könnyű berúgni, könnyű kezelni, egyszerűen nem tudok rá semmi rosszat mondani, ami nem tetszik benne.
|
Peták, boldog emberek akik elérik amire vágynak, ezért jó reálisat álmodni, pl. "de jó lenne egy 20 éves Golf" meg ilyenek Én is így gondolkoztam mindig, arra kell vágyni, amire futja!
|
Na ezért szoktam én 99%-ban egyedül motorozni, mert az egyik még fázik, a másiknak már melege van, ez kb olyan szűk tartomány, mint amikor a máv nem tud a késés miatt az időjárásra hivatkozni.
|
10 fok alatt meg nem kell motorra ülni, 20 fok felett viszont még bőven lehet, de még 30 fokban meg afelett is, ami Puxi számára már elképzelhetetlen, mert lerohad róla a vesevédő, anélkül meg még véltlenül sem ülne motorra, semmilyen körülmények között sem. De kinek a pap, kinek a papné...nekem a lánya...
|
Most dobtam itt be egy oda-vissza 80 kilométeres túra ötletét, aztán nincs rá semmi igény. Egyedül is elketyegek én, de tolástávolságon belül. Nincs ezzel baj, nekem elég...
|
Ezek Burki csak gyenge kifogások, ha elakadsz, mi van?! Vagy megszereled/hazatolod, ha meg nem, hívsz egy autó vagy motormentőt, és 5-15 ezer Ft-ból hazahoz motorostól 0-24-be. Ha milliós gépekre van (lesz) pénzed, nehogymár ennek az összegnek a kockázata gondott okozzon.....szóval ha tényleg motorozni akarnál "messzebbre" , ez nem lenne akadály........meg egy rendes meleg téli kifejezetten motoros alapfokú öltözet sem, amiben ilyen 5-15 fokokban még meleged is lenne, nemhogy fáznál, főleg ilyen 50-80-as tempóval, egy ilyen ruhaszett sem több használtban 50-nél, de ha nem akarod más láb, fing, és hónaljszagát szagolni, akkor bemész a Shoxba egy 100-assal a zsebedben, és te finghatsz bele először.
Én meg épp nemrég a szelektív-szeméttelepen találtam egy 1990-es autókatalógust, és megelégedve lapozgattam, hogy ezen gépeknek szinte bármelyike elérhető lenne már számomra. (jó persze pl. gy Ferrari nem)
|
Na nincsen itt ilyen 3-5 milliókról Geri. Konkrétan egy Yamaha XSR 700-on gondolkodtam el a nyíregyházi Yamaha szalonban pár hónapja, miután ráültem. 1,8 milliós árcímke fityegett rajta... Annyit épp rá lehet áldozni egy zsírúj garanciális motorra, ha már minden más megvan az embernek... nem azt mondtam hogy holnap veszem, de belátható időn belül bele fog férni, ha továbbra is minden ilyen jól megy...
|
Sőt, DKW-t is, főleg, ha V6-os!
Szalonból motort viszont nem vennék, bármennyi pénzem is lenne. Most ott tartok, hogy kb. 2010-ig megcsinálok egy BMW-t itthon, bármi is a baja, nem mondom, hogy lehetetlen lenne egy tempomatos, elektronikus gázkaros, adaptív futóműves bármit is megcsinálni, de nyilván sokkal problémásabb, mint amikor csak injektor meg ABS meg ECU van. Abból ne induljunk ki, hogy ha szalonból van, akkor nem lehet baja, mert ez egyszerűen nem igaz. Abból se, hogy majd a márkaszerviz megcsinálja, mert tökmindegy, mennyi pénzem van, szeretem idővel kiismerni a motorjaimat.
Meg ha már lehet választani, hogy fenntartással-szervizeltetéssel együtt beleteszek 3-5milliót egy motorba, vagy azt a pénzt inkább elköltöm egy használt túraendurora és még veszek mellé csemegének számító veteránokat (Suzuki GT380, RE5, Hercules W2000, Yamaha DT360, DT400, MZ BK 350, Riedel Imme R 100, vagy ,,csak" egy Pannónia TLB... bőven lehetne sorolni még), akkor nyilván inkább veszek több motort és kicsit többet szerelek itthon, ha kell. Erősen kétlem, hogy épeszű ember elcserélne 1-2 ilyen veteránt és egy pár éves túrázós motort egy szalonból kihozott motorra. Mondjuk én könnyen beszélek, a BMW S1000XR-en kívül nem is nagyon vonz egy zsírúj típus sem
|
[Későbbi] [20711-20692] [20691-20672] [20671-20652] [20651-20632] [20631-20612] [20611-20592] [20591-20572] [20571-20552] [20551-20532] [20531-20512] [20511-20492] [20491-20472] [20471-20452] [20451-20432] [20431-20412] [20411-20392] [20391-20372] [20371-20352] [20351-20332] [20331-20312] [20311-20292] [20291-20272] [20271-20252] [20251-20232] [20231-20212] [20211-20192] [20191-20172] [20171-20152] [20151-20132] [20131-20112] [20111-20092] [20091-20072] [20071-20052] [20051-20032] [20031-20012] [20011-19992] [19991-19972] [19971-19952] [19951-19932] [19931-19912] [19911-19892] [19891-19872] [19871-19852] [19851-19832] [19831-19812] [19811-19792] [19791-19772] [19771-19752] [Korábbi]
|